Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trives ikke i steike sol og vindstille. Da får jeg hodepine, eller migrenen kommer. Nå bor vi på en topp og der er det som regel litt vind. Håper det blåser litt eller er lettskyet i morgen og på onsdag da jeg skal jobbe to ekstra dager. Vi er mye ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Melder meg på denne tråden. Synes alt over 25 grader er fra ubehagelig, til direkte plagsomt.

Signerer denne! Dessuten slet jeg mye med soleksem da jeg var yngre, så holdt meg inne eller i skyggen. Ble aldri vant med varme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Sommer er herlig :sol:

Men jeg ville ikke hatt det sånn hele året, da hadde jeg nok ikke satt like stor pris på det heller. Høst og vår er koselig. Med litt rufsevær innimellom.

Vinter er pyton.

Ned til 5 plussgrader er ok - noe kaldere enn det hadde de tikke trengt å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Deilig, friskt regn :regn:

Nå står det i VG at meteorologene kommer med "skrekkvarsel" også. Dvs at det ikke blir varmt igjen denne uka, og det kan komme flere byger. Det er visst en naturkatastrofe for enkelte med 15 grader og regn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Blir ganske forundra over denne tråden. Så lite sol og varme som vi har i dette landet, og så skal dere klage over det! Selv er jeg en som heller ikke tåler veldig sterk varme. Men det har vi heller ikke mye av her i landet. Synes dere som klager så mye kunne flytte til Nord-Norge da. Jeg er derfra, men gidder ikke bo der på grunn av at sommeren er så kort og kjølig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor du er så forundret over at enkelte ikke tåler varmen. Vi mennesker er forskjellige, og må få lov å gi uttrykk for det.

I år tåler jeg heldigvis varmen bedre, men lengter likevel etter regn innimellom. :regn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Godt med sol og varme. Men da sitter jeg i skyggen med is og masse kald drikke.

Blir bare solbrent og får soleksem av sola. Brun blir jeg ikke,,, bare rød og blemmete. Kipt.

Blir fort uvel og svimmel av varmen. Godt å høre at jeg ikke er alene.

Opp til 25 gr går for så vidt ganske greit,,, i skyggen da. Sitter ikke i sola.

Over det blir jeg rimelig desperat etter å finne en kjøligere plass.

På stranda hvor jeg kan ta et kjølig bad er gjerne best.

Ellers er jeg nå ikke glad i for mye kulde heller jeg da. Litt merkelig kanskje.

Skulle kanskje bodd en plass hvor graderstokken holdt seg mellom + 15 til 25 grader. he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Blir ganske forundra over denne tråden. Så lite sol og varme som vi har i dette landet, og så skal dere klage over det! Selv er jeg en som heller ikke tåler veldig sterk varme. Men det har vi heller ikke mye av her i landet. Synes dere som klager så mye kunne flytte til Nord-Norge da. Jeg er derfra, men gidder ikke bo der på grunn av at sommeren er så kort og kjølig.

Har du glemt sommeren i fjor? Vi har mye mer sol og varme her i landet enn mange liker å innrømme :gjeiper:

Og du liker ikke varme, men gidder ikke bo et sted pga at sommeren er for kort og kjølig? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang noen klager på varmen, så er det alltid noen som må si at vi ikke har lov å klage på varmen. Visst pokker har vi lov. Men jeg har jo oppholdt meg i solen, ser ut som en rosa gris..og soleksemen klør, og jeg later som jeg nyter det når andre jubler. Her i tråden kan jeg jo sutre litt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig, friskt regn :regn:

Nå står det i VG at meteorologene kommer med "skrekkvarsel" også. Dvs at det ikke blir varmt igjen denne uka, og det kan komme flere byger.

:hoppe: hurra! da overlever jeg en uke til. Skal ha eksamen denne uka, og om det blir glovarmt, kommer jeg til å slite.

Og til dere heteelskere - la oss ha sutretråden vår for oss selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Sykt varmt i dag! Er drittlei sommeren allerede. Høst hadde vært bra nå :) Iallefall regn i et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 36 grader i skyggen og vindstille. Brenner føttene av å gå ut på terrassen men inne er det overlevelig. Denne varmen blir i meste laget for meg.. ta av 5 grader og legg til en kjølig bris, så er jeg i heaven. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...