Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, tok gledene på forskudd. Full sol og føles ut som det er 30 gtader ute nå :svett: Yr meldte bare 22 i dag. Ser de melder 27 på fredag. Arrrg! 😬

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til helvete med yr! Igår kveld kl 2130 spådde de 6 mm mellom 22 og 23. Kl 2155 var det tatt vekk og de spådde 0 mm igjen og det stemte. Idag spådde de 26 grader på det varmeste, nå er det 30. Blir vel 33 som vanlig mellom 16 og 18 da. JEG ER SÅ LEI!!!!!!! Og enda verre enn varmen er denne grusomme tørken og at det faen ikke kan komme noe regn! Skogbrannfaren er hevet fra rødt til mørkerødt nivå, den har altså gått fra meget stor til ekstremt stor. :cry3: Jeg syns ikke dette er noe gøy jeg, det er rett og slett jævlig skummelt. :trist:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yr suger!! Klarer faen meg aldri å melde riktig! Melder mildt til uka. Hah, tror ikke før jeg ser det. Blir jo alltid varmere enn hva de melder. MEN, bra vi er ferdig med juli. Verste månden er over. Hold ut!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at jeg gidder å sjekke yr en gang. Blir alltid mye varmere enn de spår. :frustrert: Har lovet regn flere ganger i det siste, men kommer ikke noe. :sukk: 

NRK burde bruke lisenspengene på nye krystallkuler til Gislefoss & co i stedet for alle mulige dustete programmer og sport. Jeg tror krystallkulene deres er utslitt nå og modne for utskifting. :hoho: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg 14 dager med skikkelig pissregn og drittvær! Jeg bodde og jobbet i utlandet i vinter og har ikke hatt mange dagene under 30 grader siden januar, så når det endelig kommer drittvær skal jeg gå en laaaaang tur ute hvor vind og regn pisker meg i ansiktet. #norskinnerstinne 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest middagshøyden
22 timer siden, Snuppah00 skrev:

Herlig å se på langtidsvarselet fremover 😊 melder for det meste bare litt sol og 19-22 grader. 24 på det varmeste. Virker som det verste er over her jeg bor i alle fall. Takk og pris. Ikke noe tull nå YR! :regler: Glad jeg overlevde juli, selv om det var brutalt!

Jeg overlevde også.:nori: Men det har stått dårlig til med språkbruken. En bryggesjauer hadde blitt imponert... Nå ser det mye bedre ut her også. Grått i morgen, grått på fredag og regn i helga. Best for Yr at det stemmer! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å innse at yr.no liker å kødde med oss som sliter i varmen.. jeg har nesten resignert nå. Det er sol så og si hver forbanna time av dagen og nettene er varme og klamme. Leiligheten vår er som en blikkboks som lagrer på varmen samme hvor mye vi lufter! I dag har vært en ekstremt svett og klam dag, føler det bare renner av meg hele tiden. Er.så.lei. Måtte August bringe litt høstvær! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg nå gleder meg til høsten. Til mørke kvelder hvor jeg tenner lys, surrer meg inn i et ullteppe og drikker kakao 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Merker jeg nå gleder meg til høsten. Til mørke kvelder hvor jeg tenner lys, surrer meg inn i et ullteppe og drikker kakao 🙂

Helt enig. Og om en måned er det faktisk høst, etter kalenderen ihvertfall. :bolledeig: Håper det blir høst da og ikke blir varmt ut september som de spådde for en stund siden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meldt 50 grader(!!!!) i Sør-Europa. Og NRK bare: vi legger ved en bilde av en som liksom står og holder på solen. 

Aftenposten skriver om hvor ekstrem oslosommeren har vært. Bildet? Mange som hopper samtidig ut i sjøen fra en båt. 

Flere enn meg som lurer på om journalistene egentlig har skjønt alvoret? Jeg kunne sende dem et bilde av bjørka mi som har tørre og visne blader som faller av. 1. august. :( 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Salka skrev:

Helt enig. Og om en måned er det faktisk høst, etter kalenderen ihvertfall. :bolledeig: Håper det blir høst da og ikke blir varmt ut september som de spådde for en stund siden. 

Nei, det håper jeg virkelig ikke. Nå holder det. Nok tropevarme for i år. Vil folk ha mer, så får de dra til California eller noe :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest middagshøyden
9 timer siden, LeilaS skrev:

Nei, det håper jeg virkelig ikke. Nå holder det. Nok tropevarme for i år. Vil folk ha mer, så får de dra til California eller noe :P

Det er jo bare for dem å reise til Spania eller Portugal. Huff, stakkars folk der nede, jeg synes synd på dem!

Nå er det deilige 17 grader i Trondheim, og det har regnet en hel del i dag. Det er helt skjønt! Jeg håper det fortsetter så lenge at varmen innendørs avtar litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 1.8.2018 den 17.11, Snuppah00 skrev:

Yr suger!! Klarer faen meg aldri å melde riktig! Melder mildt til uka. Hah, tror ikke før jeg ser det. Blir jo alltid varmere enn hva de melder. MEN, bra vi er ferdig med juli. Verste månden er over. Hold ut!

Har du merket hvor helt jævlig klamt det er for tiden? Tar en råsjans og mener å huske at vi bor i samme by. Trodde jeg skulle svette av meg buksen i dag. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg noe jævlig til vinter og masse snø. Varmen er for jævlig, kulden har man klær til, men går ikke å rive av seg huden for varmen 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, dillyduzit skrev:

Har du merket hvor helt jævlig klamt det er for tiden? Tar en råsjans og mener å huske at vi bor i samme by. Trodde jeg skulle svette av meg buksen i dag. 

Bor i Arendal, men er ikke hjembyen min da. Flyttet hit pga kjæresten. Men ja, veldig lummert. Men synes ikke det er så ille om natta lengere. Heldigvis 🙂 Tror og håper det blir bedre fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...