Gå til innhold

terminklubb jan/feb 2009 Skravletråd!

skogmusa

Anbefalte innlegg

Ingen føding på gang her heller....

Har hatt en god natts søvn da, deilig det også :bolledeig:

Har allerde satt på en maskin, så det var kanskje dagens gjøremål...vurderer om jeg skal støvsuge litt også,men foreløpig ingen hast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yes, nå kan jeg i hvertfall føde uten bekymringer.Fikk brev fra nav om foreldrepengene og de kommer på konto den 25 jan :) Takk gud,så for meg at jeg måtte vente en stund på de pengene for nav er jo så treige.

Eneste jeg har fått gjort så langt i dag er å sette på oppvaskmasina som jeg gjorde klar i går kveld og en klesvask.Så har jeg betalt regninger. Men nå skal jeg støvsuge.

Suger til meg fødevibber jeg og,Æsj mamma 1 tok alle jo :snurt:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*
Gosh, pengene er allerede på konto jo :ler: Stor applaus til nav :fnise:

:fnise: Godt å få peng på konto ja! Eg får utbetalingar som vanlig frå arbeidsgjevar, så eg treng heldigvis ikkje tenke på om søknaden er godkjent ennå. Det er i tilfelle arbeidsgjevaren min sitt problem, hehe!

Nå har eg vaska senga (treseng), og klipt til madrassa. Har hengt madrasstrekket til lufting, det er vel ikkje nødvendig å vaske det før bruk?

Nå skal eg ta ein dusj (utrulig kor uflidd ein blir av å tusle rundt heime åleine...), dra på butikken og lage middag til sambo kjem heim. Har lyst på ein god fiskerett i dag :spise: Håpar det er noko bra fisk på butikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også her enda! Termin i morgen! Jeg hadde tippet i går, men det ble jo ikke noe av. Så nå ble jeg pessimistisk, og satte ny tipping til 14 dager over termin :/

Skulle ønske jeg hadde energi til å fly rundt i huset og på butikken :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal eg ta ein dusj (utrulig kor uflidd ein blir av å tusle rundt heime åleine...)

Uff ja, jeg skulle ønske jeg kunne ta meg litt sammen for kjæresten sin del. Jeg får på meg "vanlige klær", men er ikke flink til å bruke sminke når jeg går hjemme. Det er jo ikke mer enn litt mascara som skal til for å se litt mer fresh ut. Og når babyen kommer blir det sikkert enda mer tiltak! Det viktigste er vel å være bevisst på det, så man ikke glemmer helt at man er kjæreste også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter inn i termin-dagen!! Blir en rar dag :) Starter med en tur til jordmor. Har ikke helt troen på at det skal skje noe denne fredagen, men det er jo lov å håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter inn i termin-dagen!! Blir en rar dag :) Starter med en tur til jordmor. Har ikke helt troen på at det skal skje noe denne fredagen, men det er jo lov å håpe :)

:duskedame: Det er lov å håpe og heie litt! :duskedame:

...og for meg selv i samme slengen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Heia smilefjes, skogmusa og mrsSJ også!! :duskedame: håper ikke jeg glemte noen :)

Huff... har sovet 4 timer i natt. Hadde mye menssmerter før jeg sovnet, men det skjedde ikke noe, så jeg sovnet etterhvert. Skal til jordmor om noen timer, så jeg gidder ikke legge meg igjen (da er jeg troendes til å forsove meg). Får ta det igjen etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Ønsker alle en god dag! Får håpe det kommer noen babyer snart!

Ellers tror jeg det er noen som kommer til å forspise seg på :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny time hos jordmor på torsdag! Hvis det ikke hadde skjedd noe innen da, skulle jeg få overtidstime. Har litt på følelsen at noe skal skje veldig snart - får håpe jeg har rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi her var det mye heiing og hopping :)

Jeg føder ikke i dag tror jeg.Kjennes ikke sånn ut men det kan jo plutselig bare sette igang og da.

:hoppe: og :duskedame: litt for de som har termin i dag og de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg føder i dag heller :tristbla:

I går gjorde jeg så mye også...fikk nåler,drakk sterk kaffe, gikk tur, hadde sex og lå stille med bena høyt i 20 minutter etterpå :fnise:

Men kjenner ingen fødsel på gang.....

Får heller reise i bursdag til søsteren min, blir sikkert veldig koselig det også :)

Også blir det kanskje siste gang på høye hæler og penkjole på noen uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama
Får heller reise i bursdag til søsteren min, blir sikkert veldig koselig det også :)

Også blir det kanskje siste gang på høye hæler og penkjole på noen uker?

Høye hæler? Wow, det er imponerende. Jeg gikk med det sist før jul og følte meg utrolig klossete og lite elegant... :sjenert::ler:

Skjønner at mange begynner å bli utålmodige her, hold ut! Snart har dere premien i armene. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen lurer, så jeg lyset i dusjen i går. Jeg får jente den 8 februar. (håper jeg tar feil..)

:ler:

:) Ønsker alle en god dag! Får håpe det kommer noen babyer snart!

Ellers tror jeg det er noen som kommer til å forspise seg på :popcorn:

Nææææh - alle vet at man har en egen mage til popcorn (og en til is også, men det er en annen sak), selv gravide! Og spesielt sånn :popcorn: som vi knasker på her - det har vi vel uendelig mye plass til :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...