Gå til innhold

terminklubb jan/feb 2009 Skravletråd!


skogmusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har plassert en liten krakk i dusjen jeg, så da går all barbering som en drøm...

lettere spent på resultatet når jeg tar underlivet,men det har foreløpig gått bra :)

Trodde det skulle holde med sånne i ull jeg?

Det sa de på fødselskurset vårt..... :klø: Men det holder kanskje ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plassert en liten krakk i dusjen jeg, så da går all barbering som en drøm...

lettere spent på resultatet når jeg tar underlivet,men det har foreløpig gått bra :)

Trodde det skulle holde med sånne i ull jeg?

Det sa de på fødselskurset vårt..... :klø: Men det holder kanskje ikke?

Kommer an på hvor mye man lekker... Jeg hadde ikke klart meg med bare ull, ihvertfall. Det rant jo ut et par hundre milliliter på det verste (ja, jeg veide dem... Chicco kan samle opp utrolige mengder), og det hadde trukket gjennom ullinnlegg og genser og alt.

Underlivsgrooming ja.... det står også på to-do-lista mi. Aner ikke hvordan jeg skal få det til. Stående foran et stort speil kanskje? Har jo ikke klart å se dotten på en god stund :fnise:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gå til innkjøp av noen engangs også da....

Lurer virkelig på hvordan det skal bli å lekke i alle ender :fnise:

Nattbind og doble innlegg i BHen, barselstårer og mulige hemorider.... men,men, det varer vel ikke så lenge håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underlivsgrooming ja.... det står også på to-do-lista mi. Aner ikke hvordan jeg skal få det til. Stående foran et stort speil kanskje? Har jo ikke klart å se dotten på en god stund :fnise:.

Ja dotten har sett både skeiv og ujevn ut, etter gjetting med høvelen i dusjen :ler: Men jeg driter i det jeg, assa. Jeg tror jordmødrene er mer vant til å se store busker enn trimma kjønnshår.

Får gå til innkjøp av noen engangs også da....

Lurer virkelig på hvordan det skal bli å lekke i alle ender :fnise:

Nattbind og doble innlegg i BHen, barselstårer og mulige hemorider.... men,men, det varer vel ikke så lenge håper jeg.

Hoff, det er mye vi skal i gjennom snart. Tror jammen jeg må gå til innkjøp av flere innlegg jeg og, etter den diskusjonen her.

En liten avsporing:

Hvorfor passer ikke sengekantbeskytterene fra ikea på sengene fra ikea? De er da altfor store og blir pløsete? Eller har jeg misforstått noen helt elementært her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor passer ikke sengekantbeskytterene fra ikea på sengene fra ikea? De er da altfor store og blir pløsete? Eller har jeg misforstått noen helt elementært her?

Nei, si det. Den kantbeskytteren vi kjøpte for to år siden er også sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kaffedama

Ammeinnlegg har jeg ikke tenkt på på LEEENGE, så det var bra dere minte meg på det, jenter. Lakk svært lite sist. Eller jo, kanskje i starten, men da bodde jeg jo i den sykehusskjorta uansett... :sjenert: Men greit å ha noen i bakhånd. Mon tro om de fortsatt ligger i skuffen på badet? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammeinnlegg kjøpte jeg for noen uker siden. Det var to ting jeg var fast bestemt på å ha i hus: ammeinnlegg og pumpe.. Aldri i livet om jeg skal sitte med en slik brystspreng og vaskekluter igjen...

Jordmor ville ikke strippe meg i dag, hun ville vente til neste gang, altså mandag på en uke. Da skulle hun løsne hinnene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet om jeg skal sitte med en slik brystspreng og vaskekluter igjen...

Jeg satt på sykehuset med en plastkopp under hver pupp og lot det bare renne :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, og så vondt som det er når det sprenger sånn... Nei, her skal det pumpes hehe

Jeg er litt sur i dag.. Ei jeg kjenner som har samme termindato som meg ble igangsatt i dag.. Æsj!!

Nå har 5 venninner fått, eller i ferd med å få.. Alle før meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sur i dag.. Ei jeg kjenner som har samme termindato som meg ble igangsatt i dag.. Æsj!!

Nå har 5 venninner fått, eller i ferd med å få.. Alle før meg.

Vi har samme termindato.... ;). Hvem blir først? (JEGJEGJEGJEGJEGJEGJEEEEG!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, for pokker. Den neste som sniker i køen og føder før meg skal få en bolle i bakhodet. En frossen en!

Endret av Mamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her går jo dere og slåss om hvem som bryter ut i rie-smerter først! :sjenert: Er ikke bare bare å ha termin nest siste dagen i siste mnd på terminlista! :roll: Fortsatt noen uker igjen til permisjon for min del, men jeg hadde nok begynt å slå meg vei mot fødestua jeg også, om jeg hadde passert de 37-38 ukene. :fnise:

For nå plutselig, den siste uka, har kroppen min begynt å svelle. Armer og bein ser ut som mannlige og overvektige kroppsdeler. :dåne: Tjukke fingre, hovne føtter, armer og bein sover uansett hvilken liggestilling jeg har om natta. tredje trimester er gøy og spennende, men ganske slitsom! Jeg er veldig glad at Pappamelona kommer hjem om litt over en uke for å hjelpe meg i hverdagen.

Kynnerne har begynt å bli hyppige og intense! Ikke er de vonde, men det er vanskelig å røre på seg når de er på sitt verste! Stramt, ømt og så føles det som om det snører seg skikkelig i halsen når de kommer. :klø: Merkelig følelse, men det er visst flere enn meg som har kjent det i forbindelse med kynnere så.. :jepp:

Lykke til til dere som er innenfor 2+/- termindatoen deres!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til til dere som er innenfor 2+/- termindatoen deres!

Vet du - det slo meg i dag! Nå er det virkelig innenfor termin, fra og med nå kan det skje når som helst.... Håper at det skjer på denne siden av termindatoen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du - det slo meg i dag! Nå er det virkelig innenfor termin, fra og med nå kan det skje når som helst.... Håper at det skjer på denne siden av termindatoen :).

Gratulerer med å komme inn i en spennende tid. Håper for din del at kattungen kommer innen kort tid! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...