Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.

Kanutten

Anbefalte innlegg

Gjest Ansjoni
Bilder alene av gommen er notert. :)

Nå ser jeg for meg tannkjøttet fotografert i alle mulige vinkler :fnise:

Lykke til med de siste forberedelsene, og på lørdag, hvis jeg ikke rekker innom før :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så koselig Store My :rødme:

Jeg griner hver gang jeg er i nærheten, så lurer på hvordan dette skal gå på lørdag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Nå ser jeg for meg tannkjøttet fotografert i alle mulige vinkler :fnise:

:skratte: Gullkorn Ansjoni!!! :skratte:

Nå er det bare 3 dager igjen Maye!!! :hoppe: Håper de siste forberedelsene går greit, og at du kan slappe godt av på fredag sammen med venninnene dine!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også Neferet. :)

I dag skal jeg ut på handlerunde. Har laget en handleliste som er kjempelang. :omg:

SKal møte en gjeng som skal hjelpe til med å sette ut bord i 6 tia i kveld, før jeg skal hjem å lage bunnene til bryllupskaka. Vi skal ha kakepyntedag i morgen så den dagen går bort til å ordne med kakene.

Jeg synes fremdeles det er rart at det skjer på lørdag. Jeg synes det er så uvirkelig. Lå å tenkte på det i natt. Har jo hele tiden følt det er så lenge til, så har ikke fått snudd tankene der ennå.

Men nå: City syd here i Come. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjemperart, når noe man har sett frem til så lenge endelig skal skje! Jeg syns fortsatt det er litt rart å tenke på at jeg er gift jeg!! :ler:

Håper du får tak i alt du skal ha! Lykke til med de siste forberedelsene! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk at det bare er tre dager igjen. :strix: Det går nok opp for deg når du får på deg kjolen. :ler:

Høres ut som dere er i rute hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så annonsen dere i avisen i dag :strix:

I overmorgen er den store dagen som du så lenge har drømt å planlagt ;)

Gleder meg på bilder, får desverre ikke dukket opp i kirken da vi reiser til Hitra i helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så koselig med besøk i boka mi, mens jeg har hatt en ufattelig travel dag. :)

Kakene er nesten ferdig. Det er Masse jobb igjen å gjøre, men vi har god hjelp i morgen. Gleder meg til alt forarbeide er ferdig i morgen kveld, så jeg kan begynne å nyte det.

Skal levere kjolen og de andre tingene mine hos frisøren i morgen, på blomsterbutikken å godkjenne buketten min, gjøre ferdig i huset, hente venninne H* på flyplassen. Kjøpe roser til dekorasjoner.

Gleeeeeeeeeder meg sånn til lørdag nå. Det blir så supert. :)

:klemmer: til dere som er innom. :)

Agnethe: Så koselig at du så annonsen. Har ikke rukket å se den selv, og nå er det for sent, for vi glemte å kjøpe avisa i dag. :fnise: Litt distre kanskje. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OWHÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!

Det står 1 Dag igjen på tickeren min.. 1 (EN) DAG!!!!!!!!

:bond::bond::bond::bond::bond::bond::bond::bond::bond:

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker deg alt godt med bryllupet i morgen :strix:

Skal tenke masse på deg, gleder meg til å se bilder på søndag, du kommer til å være nydelig :dåne:

Snart er du fru

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for PM Agnethe. :)

Da er alt klart i lokalet. Sløret er strøket og lagt i bilen. Det andre som skal være med likeså.

HAr vært noen sykt travle dager. Nå er det bare det koselige som gjenstår. :)

Nervene begynner å melde sin ankomst, og det er vel sånn det skal være.

:klemmer: til ale som vi ha. Jeg skal gifte meg i dag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU SKAL GIFTE DEG I DAG!!! :strix: :strix:

Gratulerer så masse med den store dagen! :klemmer: Håper den innfrir alle dine forventninger og at dere får det helt perfekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...