Gjest Ansjoni Skrevet 11. august 2009 #761 Del Skrevet 11. august 2009 Bilder alene av gommen er notert. Nå ser jeg for meg tannkjøttet fotografert i alle mulige vinkler Lykke til med de siste forberedelsene, og på lørdag, hvis jeg ikke rekker innom før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. august 2009 Forfatter #762 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg også egentlig. Tusen takk for hilsningen Ansjoni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. august 2009 #763 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg tenker på deg nesten hver gang jeg tar bussen og kjører forbi kirka "di". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. august 2009 Forfatter #764 Del Skrevet 11. august 2009 Åh så koselig Store My :rødme: Jeg griner hver gang jeg er i nærheten, så lurer på hvordan dette skal gå på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. august 2009 #765 Del Skrevet 12. august 2009 Nå ser jeg for meg tannkjøttet fotografert i alle mulige vinkler Gullkorn Ansjoni!!! Nå er det bare 3 dager igjen Maye!!! Håper de siste forberedelsene går greit, og at du kan slappe godt av på fredag sammen med venninnene dine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 12. august 2009 Forfatter #766 Del Skrevet 12. august 2009 Det håper jeg også Neferet. I dag skal jeg ut på handlerunde. Har laget en handleliste som er kjempelang. SKal møte en gjeng som skal hjelpe til med å sette ut bord i 6 tia i kveld, før jeg skal hjem å lage bunnene til bryllupskaka. Vi skal ha kakepyntedag i morgen så den dagen går bort til å ordne med kakene. Jeg synes fremdeles det er rart at det skjer på lørdag. Jeg synes det er så uvirkelig. Lå å tenkte på det i natt. Har jo hele tiden følt det er så lenge til, så har ikke fått snudd tankene der ennå. Men nå: City syd here i Come. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. august 2009 #767 Del Skrevet 12. august 2009 Det er kjemperart, når noe man har sett frem til så lenge endelig skal skje! Jeg syns fortsatt det er litt rart å tenke på at jeg er gift jeg!! Håper du får tak i alt du skal ha! Lykke til med de siste forberedelsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. august 2009 #768 Del Skrevet 12. august 2009 Ja, tenk at det bare er tre dager igjen. Det går nok opp for deg når du får på deg kjolen. Høres ut som dere er i rute hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 13. august 2009 Forfatter #769 Del Skrevet 13. august 2009 I dag er det kakepyntedag. :hoppe: drar avgårde til lokalet nå, og regner med jeg blir der i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. august 2009 #770 Del Skrevet 13. august 2009 Gleder meg til å se bilder av dere :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 13. august 2009 #771 Del Skrevet 13. august 2009 I overimorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. august 2009 #772 Del Skrevet 13. august 2009 Så annonsen dere i avisen i dag I overmorgen er den store dagen som du så lenge har drømt å planlagt Gleder meg på bilder, får desverre ikke dukket opp i kirken da vi reiser til Hitra i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 13. august 2009 Forfatter #773 Del Skrevet 13. august 2009 Åh så koselig med besøk i boka mi, mens jeg har hatt en ufattelig travel dag. Kakene er nesten ferdig. Det er Masse jobb igjen å gjøre, men vi har god hjelp i morgen. Gleder meg til alt forarbeide er ferdig i morgen kveld, så jeg kan begynne å nyte det. Skal levere kjolen og de andre tingene mine hos frisøren i morgen, på blomsterbutikken å godkjenne buketten min, gjøre ferdig i huset, hente venninne H* på flyplassen. Kjøpe roser til dekorasjoner. Gleeeeeeeeeder meg sånn til lørdag nå. Det blir så supert. til dere som er innom. Agnethe: Så koselig at du så annonsen. Har ikke rukket å se den selv, og nå er det for sent, for vi glemte å kjøpe avisa i dag. Litt distre kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 13. august 2009 Forfatter #774 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) OWHÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!! Det står 1 Dag igjen på tickeren min.. 1 (EN) DAG!!!!!!!! Endret 13. august 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. august 2009 #775 Del Skrevet 14. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. august 2009 #776 Del Skrevet 14. august 2009 Tenk, i morgen er du kone!!! :strix: Kjempemasse lykke til på den store dagen Maye!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. august 2009 #777 Del Skrevet 14. august 2009 Nei, den ligger på nettet Kan sende deg PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. august 2009 #778 Del Skrevet 14. august 2009 Ønsker deg alt godt med bryllupet i morgen Skal tenke masse på deg, gleder meg til å se bilder på søndag, du kommer til å være nydelig :dåne: Snart er du fru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 14. august 2009 Forfatter #779 Del Skrevet 14. august 2009 Tusen takk for PM Agnethe. Da er alt klart i lokalet. Sløret er strøket og lagt i bilen. Det andre som skal være med likeså. HAr vært noen sykt travle dager. Nå er det bare det koselige som gjenstår. Nervene begynner å melde sin ankomst, og det er vel sånn det skal være. til ale som vi ha. Jeg skal gifte meg i dag. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. august 2009 #780 Del Skrevet 15. august 2009 DU SKAL GIFTE DEG I DAG!!! :strix: Gratulerer så masse med den store dagen! Håper den innfrir alle dine forventninger og at dere får det helt perfekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå