Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.

Kanutten

Anbefalte innlegg

Så artig med plutselig utdrikningslag! Tenker du ble overraska siden du ikke venta at det skulle skje på en stund enda.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy at du har blitt drukket ut! :hoppe: Det hørtes ut som et herlig utdrikningslag. De fikk hvertfall overrasket deg skikkelig siden de tok det såpass tidlig. :)

Må si meg enig i at kakene dine er fantastiske. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen.

Har ikke vært her inne på ei stund, for her har det jammen meg vært travelt.

Deilig med fri i dag nå, for nå er det ei stund siden sist. Det har vært en del jobbing, men kanskje det blir litt bedre framover nå. :)

Hvordan går det med dere?

Her skal det froberedes til 17 mai i dag tenkte jeg. Har planer om å ut å kjøpe nye gardiner, samt blomster til å ha i kassene ute. Er koselig at uteblomstene kommer opp til da synes jeg.

Gledere meg til 17 mai jeg, mamma kommer på besøk å spiser frokost før hun skal ned til sentrum å gå i borgertoget. vi skal ikke gå i tog i år, bare ned til byen å se på.

Gutten ønsker ikke å være med i toget, så vi har sagt at det er greit.

Så i år prøver vi noe annet, mennelig en rolig morgen med en god frokost sammen.

Før om årene har vi kasta i oss maten og hasta nedover til byen for at han skal gå i toget, så gleder meg til å ta det emd ro. :)

Når det gjelder bryllupsplaner, er det ikke skjedd så mye der i det siste, men det er ikke så mye som kan gjøres heller.

Vært å kjøpt dress til gutten, den må en tur innom skredder, så regner med at vi får den om ca ei uke. Mangler klær til dattera til kjære, så den regner jeg med vi bestiller neste uke en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix:
:strix: Tre måneder igjen!!! :strix:

:strix: :strix:

Koselig at du titter innom her en tur! Har ikke tid til å være her så mye selv for tida, men det er jo trivelig å holde seg bittelitt oppdatert likevel :)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI. Stemmer det.

:strix: :strix: :strix: 3 Måneder igjen :strix: :strix: :strix:

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gledere meg til 17 mai jeg, mamma kommer på besøk å spiser frokost før hun skal ned til sentrum å gå i borgertoget. vi skal ikke gå i tog i år, bare ned til byen å se på.

Æsj. dette burde jeg har lest på forhånd. Se etter deg da patriotene kom i borgertoget, men konkluderte raskt med at du ikke var der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Plingo

Da konkluderte du nok riktig. :)

Men du så sikkert mamman min der da, hun gikk først etter fanen. :)

Veldig koselig at du så etter meg da. Angrer nesten på at jeg ikke gikk jeg nå. :)

Håper du hadde en fin 17. Mai

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsoppdatering. :)

Nå har dressen jeg bestilte til poden blitt ferdig hos skredderen. Jeg var på wagner å kjøpte dress der. Ettersom gutten er litt kraftig, hadde vi problemer med å finne dress som var passe rundt midjen og samtidig satt pent på resten. Men nå ser det ut til at klærne til gutten er i orden.

Da gjenstår dress til mannen da. Men den får vi se om vi får kjøpt etter jeg kommer hjem fra tur.

Skal på tur med noen brukere, gleder meg noe veldig. det er sånn leirskolegreier, og de får oppleve masse der. Det har aldri passet å være med før, så gøy at jeg endelig får blitt med.

Så det er travle tider i møte. Jeg har arbeidshelg i helga, bursdag på mandag, drar på tur på tirsdag og kommer hjem på lørdag. Puh...

Når jeg kommer hjem har jeg planer om å begynne å lage litt kakepynt til kakene jeg skal lage til bryllupet. Har så mange ideer om kaker jeg vil lage, så jeg gleder meg til å sette igang.

Kjære er bekymret for at det blir alt for mange kaker, men jeg synes det er gøy med overflod av kaker, og så kommer jo folk innom lokalet dagen etterpå også for å ta farvel før de reiser hjem, så det går sikkert litt kaker da også. :)

Kjenner at jeg begynner å merke at det nærmer seg nå. Synes tiden går fryktelig fort.

Nå skal jeg stikke innom ebay en tur for å se om de har noen fine kakestativ som jeg kan kjøpe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O'store Kakeorakel :pls:

Hvis man dekorerer med friske blomster på kaken, må man ta hensyn til noe da?

Altså om blomsten er giftig...

Tenker å pynte med orkideèr eller roser :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ta hensyn til om blomsten er giftig ja. :)

Roser går helt fint å pynte med for de er ikke giftige, bare pass på å skyll av de godt. Det er kjempefint å pynte med levende blomster.

Orkide har jeg aldri pyntet med før, og er ikke sikker på om de er giftige. Men du kan jo lage orkide om de ikke går å bruke levende? Det skal jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med "leirskole"-tur! :jepp: Bra med litt travle dager, for da går tida fort! Plutselig er det sommer, og vips så skal du gifte deg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjempekoselig, og så tjener jeg litt ekstra på det, og det er jo ikke å forakte. :strix: Pengene flyr jo bare mellom henda mine.

Og ja, tiden blir jo å gå kjempefort nå. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må ta hensyn til om blomsten er giftig ja. :)

Roser går helt fint å pynte med for de er ikke giftige, bare pass på å skyll av de godt. Det er kjempefint å pynte med levende blomster.

Orkide har jeg aldri pyntet med før, og er ikke sikker på om de er giftige. Men du kan jo lage orkide om de ikke går å bruke levende? Det skal jeg. :)

Jeg har ikke avansert til å lage blomster :fnise:

Jeg kan bare å lage fondant.. :fnise: Selv det, går litt dårlig til tider...

Hva bruker du for å lage blomstene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste blomstene jeg kager, blir laget i marsipan.

Men sånne skjøre blomster som orkide lager jeg i modelingpaste som er spesielt godt egnet til dette :) Den kjøper jeg fra England

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste blomstene jeg kager, blir laget i marsipan.

Men sånne skjøre blomster som orkide lager jeg i modelingpaste som er spesielt godt egnet til dette :) Den kjøper jeg fra England

Har du nettsiden til der hvor du kjøper den? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her

Jeg kjøper den som heter DPM Modeling Paste 350 gram.

Du bør ha ei plastplate å kjevle det ut på, og et lite plastkjevle.

Ta ut LITT i gangen og jobb med , denne tørker sykt fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her

Jeg kjøper den som heter DPM Modeling Paste 350 gram.

Du bør ha ei plastplate å kjevle det ut på, og et lite plastkjevle.

Ta ut LITT i gangen og jobb med , denne tørker sykt fort.

:hoppe: Jeg har begge deler :jepp:

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, Våkner i dag med sikkelig drittvær ute, vondt i halsen og ørene. :sur:

Det Passer så dårlig å bli syk nå, skal jo på tur på tirsdag!!

Jaja, får bruke fridagen min i dag til å bli frisk igjen. :sukk:

Får besøk av forloveren min i ettermiddag, må ta nye mål av henne så vi får bestilt kjole til henne og til datra til kjære. Noen (les: kjære) har rydda bort lappen med målene hennes som jeg hadde liggende.

men er jo bare koselig med besøk, så det gjør jo ikke noe om hun må ta en ekstra tur hit. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...