Mistyen Skrevet 24. mai 2008 #1261 Skrevet 24. mai 2008 Men Croatia er ...ja, hva skal jeg kalle det....søt?? Noe som fenger ved den hvertfall...
henine Skrevet 24. mai 2008 #1262 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har trua på Maria. Det er viktig å ha trua. Jeg tror ikke jeg skal stemme fordi jeg vet ikke hvilket land jeg vil stemme på.
Gjest Skya Skrevet 24. mai 2008 #1263 Skrevet 24. mai 2008 Da har vår stemme gått til dejlige Danmark Ingen her tørr å stemme, i tilfelle den vi stemmer skal ta fra Norge seieren. At vår stemme er avgjørende liksom...
Gjest lørdagspimping Skrevet 24. mai 2008 #1264 Skrevet 24. mai 2008 Vi stemte på de to sangene vi kommer til å høre på etter MPG: Frankrike og England
Tussi! Skrevet 24. mai 2008 #1265 Skrevet 24. mai 2008 Uff.. Da har jeg faktisk stemt på piratene også Jeg stemmer aldri på sånne ting, men det var så fengende
Yoshi Skrevet 24. mai 2008 #1266 Skrevet 24. mai 2008 Skjønner ikke hvorfor dere liker Armenia eller Israel.. Ikke jeg heller. Aermenia sendte jo noen som ikke kan synge.
Søtpotita Skrevet 24. mai 2008 #1268 Skrevet 24. mai 2008 ok..og Danmark også Bukseselar gjer verkeleg susen på danskar!
Annie Skrevet 24. mai 2008 #1269 Skrevet 24. mai 2008 Syns kvaliteten på MGP er høyere i år enn det har vært på lenge
onyx Skrevet 24. mai 2008 #1270 Skrevet 24. mai 2008 Nå har jeg gjort min plikt og stemt på Norge, så burde jeg slenge inn en stemme for Danmark også?
Mistyen Skrevet 24. mai 2008 #1271 Skrevet 24. mai 2008 (endret) Ingen her tørr å stemme, i tilfelle den vi stemmer skal ta fra Norge seieren. At vår stemme er avgjørende liksom... Men hvis ikke Norge vinner, er det ikke noe minus at Danmark gjør det. Heller dem enn Sverige Endret 24. mai 2008 av Camilla
Tussi! Skrevet 24. mai 2008 #1273 Skrevet 24. mai 2008 Britney var nå faktisk ganske fengende hun også, sitter her og digger.
Mistyen Skrevet 24. mai 2008 #1274 Skrevet 24. mai 2008 Nå har jeg gjort min plikt og stemt på Norge, så burde jeg slenge inn en stemme for Danmark også? Vi kan da ikke stemme på Norge :klø:
Gjest Reka Skrevet 24. mai 2008 #1275 Skrevet 24. mai 2008 Jeg liker Russland også jeg.. Men bare fordi Plushenko gikk på skøyter..
Arwen Skrevet 24. mai 2008 #1276 Skrevet 24. mai 2008 Men hvis ikke Norge vinner, er det ikke noe minus at Danmark gjør det. Heller dem enn Serige Heeelt enig. Skjønne mannen fra Danmark.
Gjest Bond Skrevet 24. mai 2008 #1277 Skrevet 24. mai 2008 Skjønner ikke hvorfor dere liker Armenia eller Israel.. Jeg syntes Israel startet utrolig bra.. De første 20-30 sekunder var utrolig fine, fikk nesten frysninger.. Litt sånne arabiske toner, men etter hvert ble det litt mer pop. Jeg hadde nok likt det mer 'tradisjonell' etnisk følelse, men han sang vanvittig bra. Fine R-er Jeg vet ikke hva det er med de R-ene. Armenia husker ikke jeg lenger.
loffen Skrevet 24. mai 2008 #1278 Skrevet 24. mai 2008 Og flyttet meg inn igjen. Det var varmt men mørkt ute.
Gjest Pet Skrevet 24. mai 2008 #1279 Skrevet 24. mai 2008 Skjønner ikke hvorfor dere liker Armenia eller Israel.. Jeg liker Armenia! Men ikke Israel.
Gjest Skya Skrevet 24. mai 2008 #1280 Skrevet 24. mai 2008 ok..og Danmark også Bukseselar gjer verkeleg susen på danskar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå