Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men Croatia er ...ja, hva skal jeg kalle det....søt??

Noe som fenger ved den hvertfall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har trua på Maria. Det er viktig å ha trua.

Jeg tror ikke jeg skal stemme fordi jeg vet ikke hvilket land jeg vil stemme på.

Skrevet
Da har vår stemme gått til dejlige Danmark :)

Ingen her tørr å stemme, i tilfelle den vi stemmer skal ta fra Norge seieren. At vår stemme er avgjørende liksom... :ler:

Gjest lørdagspimping
Skrevet

Vi stemte på de to sangene vi kommer til å høre på etter MPG:

Frankrike

og

England

Skrevet

Uff.. Da har jeg faktisk stemt på piratene også :ler: Jeg stemmer aldri på sånne ting, men det var så fengende :sjenert:

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor dere liker Armenia eller Israel..

Ikke jeg heller.

Aermenia sendte jo noen som ikke kan synge.

Skrevet

Danmark høres litt ut som sesam stasjon?!

Skrevet

ok..og Danmark også :) Bukseselar gjer verkeleg susen på danskar!

Skrevet

Syns kvaliteten på MGP er høyere i år enn det har vært på lenge

Skrevet

Nå har jeg gjort min plikt og stemt på Norge, så burde jeg slenge inn en stemme for Danmark også? :)

Skrevet (endret)
Ingen her tørr å stemme, i tilfelle den vi stemmer skal ta fra Norge seieren. At vår stemme er avgjørende liksom... :ler:

Men hvis ikke Norge vinner, er det ikke noe minus at Danmark gjør det. Heller dem enn Sverige :ler:

Endret av Camilla
Skrevet

Da har jeg stemt på Danmark. :)

Skrevet

Britney var nå faktisk ganske fengende hun også, sitter her og digger.

Skrevet
Nå har jeg gjort min plikt og stemt på Norge, så burde jeg slenge inn en stemme for Danmark også? :)

Vi kan da ikke stemme på Norge :klø:

Skrevet

Jeg liker Russland også jeg.. Men bare fordi Plushenko gikk på skøyter..

Skrevet
Men hvis ikke Norge vinner, er det ikke noe minus at Danmark gjør det. Heller dem enn Serige :ler:

Heeelt enig. :jepp: Skjønne mannen fra Danmark. :hjerte:

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor dere liker Armenia eller Israel..

Jeg syntes Israel startet utrolig bra.. De første 20-30 sekunder var utrolig fine, fikk nesten frysninger.. Litt sånne arabiske toner, men etter hvert ble det litt mer pop. Jeg hadde nok likt det mer 'tradisjonell' etnisk følelse, men han sang vanvittig bra.

Fine R-er :ler:

Jeg vet ikke hva det er med de R-ene.

Armenia husker ikke jeg lenger.

Skrevet

Og flyttet meg inn igjen. Det var varmt men mørkt ute. :fnise:

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor dere liker Armenia eller Israel..

Jeg liker Armenia! Men ikke Israel.

Skrevet
ok..og Danmark også :) Bukseselar gjer verkeleg susen på danskar!

:tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...