Transmogrifier Skrevet 24. mai 2008 #1162 Skrevet 24. mai 2008 Jeg liker kjolen hennes! Hun kan også synge, selv om stemmen hennes minner meg litt om Blu Cantrell. Liker ikke helt klangen. Heller ikke min type musikk.
Gjest Bloom Skrevet 24. mai 2008 #1164 Skrevet 24. mai 2008 SURE!!! Ikke rulleskøyter, vanlige skøyter! NÅ ER DET NORGE!!! HEIA Det er ikke rulleskøyter, men helt ordinære kunstløpskøyter. Og han er verdensmester i kunstløp. sorry sorry, posta litt for tidlig.....
janne84 Skrevet 24. mai 2008 #1166 Skrevet 24. mai 2008 har sett henne opptre bedre med denne sangen.. MEN for all del hun er en av de beste å synge!!
Gjest Reka Skrevet 24. mai 2008 #1167 Skrevet 24. mai 2008 De danser hvertfall helt likt! Ingen rosa raring som henger etter her i gården hvertfall
Frigg Skrevet 24. mai 2008 #1168 Skrevet 24. mai 2008 Oi, her sitter jeg og synger for full hals gitt
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1169 Skrevet 24. mai 2008 Jeg håper på en måte at de vinner for de avtalte på P4 at de stakkars korgutta skulle løpefram om de vant og måtte synge sangen igjen..
Gjest lørdagspimping Skrevet 24. mai 2008 #1171 Skrevet 24. mai 2008 Nei, det er Gaultier som kommenterer for frankrike tror jeg? Jeg følger ikke med på NRK, har utenlandske kanaler. Men kanskje jeg hørte feil. Han er kommentator for Frankrike ja OG har designet klærne deres. Er det bare meg eller var det ikke beste framføring, og synes hun hørtes sliten ut i stemma. Men GO!
Tussi! Skrevet 24. mai 2008 #1173 Skrevet 24. mai 2008 Oi, her sitter jeg og synger for full hals gitt Var ikke bare deg det gitt.
Transmogrifier Skrevet 24. mai 2008 #1175 Skrevet 24. mai 2008 Etter å ha krabba rundt på golvet med kvit bukse, så er eg veldig imponert over vaskepersonalet i Beograd!! Det var bra observert!
Gjest Reka Skrevet 24. mai 2008 #1176 Skrevet 24. mai 2008 Oi, her sitter jeg og synger for full hals gitt Jeg og
Frigg Skrevet 24. mai 2008 #1177 Skrevet 24. mai 2008 Nå begynner jo det som er spennende....nervepirrende når poengene blir lest opp...
Jerle Skrevet 24. mai 2008 #1178 Skrevet 24. mai 2008 Etter alt mølet jeg har hørt i dag, så må jo Norge vinne!
Gjest Bond Skrevet 24. mai 2008 #1179 Skrevet 24. mai 2008 Hun tannlegen har gått over programlederen også. Hun programleder ble sikkert sjalu over hun polske dama mellomtiden så han engeltannlegen fikk litt jobb.
Annie Skrevet 24. mai 2008 #1180 Skrevet 24. mai 2008 Korreografi var bedre i dag enn det var på tirsdag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå