Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker kjolen hennes! Hun kan også synge, selv om stemmen hennes minner meg litt om Blu Cantrell. Liker ikke helt klangen. Heller ikke min type musikk.

Gjest Bloom
Skrevet
SURE!!!

Ikke rulleskøyter, vanlige skøyter!

NÅ ER DET NORGE!!! HEIA :duskedame::flagg:

Det er ikke rulleskøyter, men helt ordinære kunstløpskøyter. Og han er verdensmester i kunstløp.

sorry sorry, posta litt for tidlig.....

Skrevet

har sett henne opptre bedre med denne sangen.. MEN for all del hun er en av de beste å synge!!

Skrevet

De danser hvertfall helt likt! Ingen rosa raring som henger etter her i gården hvertfall :sjarmor:

Skrevet

Oi, her sitter jeg og synger for full hals gitt :ler:

Skrevet

Jeg håper på en måte at de vinner for de avtalte på P4 at de stakkars korgutta skulle løpefram om de vant og måtte synge sangen igjen..

Gjest lørdagspimping
Skrevet
Nei, det er Gaultier som kommenterer for frankrike tror jeg? Jeg følger ikke med på NRK, har utenlandske kanaler. Men kanskje jeg hørte feil.

Han er kommentator for Frankrike ja OG har designet klærne deres.

Er det bare meg eller var det ikke beste framføring, og synes hun hørtes sliten ut i stemma. Men GO!

Skrevet

:ler: Var ikke bare deg det gitt.

Skrevet

Kanskje jeg burde stemme på Norge... :fnise:

Skrevet
Etter å ha krabba rundt på golvet med kvit bukse, så er eg veldig imponert over vaskepersonalet i Beograd!!

Det var bra observert!

Skrevet

Jeg og :sjenert:

Skrevet

Nå begynner jo det som er spennende....nervepirrende når poengene blir lest opp...

Skrevet

Etter alt mølet jeg har hørt i dag, så må jo Norge vinne!

Skrevet

Hun tannlegen har gått over programlederen også. Hun programleder ble sikkert sjalu over hun polske dama mellomtiden så han engeltannlegen fikk litt jobb.

Skrevet

Korreografi var bedre i dag enn det var på tirsdag. :danser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...