Gjest Reka Skrevet 24. mai 2008 #1203 Skrevet 24. mai 2008 tror jeg aldri har sett 53 brukere innpå det samme emnet før.. Ikke jeg heller!
Gjest Joker'n Skrevet 24. mai 2008 #1204 Skrevet 24. mai 2008 Kan sende deg en sms jeg Takk! Da leser jeg litt pensum imens :lese:
billie Skrevet 24. mai 2008 #1206 Skrevet 24. mai 2008 Som renholder føler jeg sterkt for å heie på Serbia ene og alene pga renholdet. Haha!!
Tussi! Skrevet 24. mai 2008 #1208 Skrevet 24. mai 2008 Bosnia sin var vel noe spesiell vel? Fikk ikke med meg den tror jeg.
Mistyen Skrevet 24. mai 2008 #1209 Skrevet 24. mai 2008 Guri som dere skravler, jenter Men heia Norge, og danmark da
Gjest Reka Skrevet 24. mai 2008 #1210 Skrevet 24. mai 2008 Synes nå han gamle mannen til Kroatia var søt jeg da! :-D
Serenity88 Skrevet 24. mai 2008 #1211 Skrevet 24. mai 2008 Tihi, 53 brukere er her inne nå! Grand Prix er stooort Jeg syntes faktisk Frankrike sin var litt fin jeg da.. Synes fortsatt Maria er litt kjedelig, selv om hun sang mye bedre denne gangen! (Dansken skulle forresten ha skaffet seg svettebind Alle mennesker svetter, men på Grand Prix er ikke våte ringer under armene det mest digge, ellers var han søt da )
loffen Skrevet 24. mai 2008 #1213 Skrevet 24. mai 2008 Tror jeg kanskje stemmer på Danmark. Men vet ikke ennå. Må ut å Det er snart et døgn siden den forrige.
Mistyen Skrevet 24. mai 2008 #1214 Skrevet 24. mai 2008 Synes nå han gamle mannen til Kroatia var søt jeg da! :-D Det synes jeg også.
Jerle Skrevet 24. mai 2008 #1215 Skrevet 24. mai 2008 55 brukere. Skal si MGP fenger.... Er det så at vi ikke kan stemme på Maria?
Annie Skrevet 24. mai 2008 #1216 Skrevet 24. mai 2008 Flere enn meg som har lagt merke til at avslutningen til Maria er helt lik Mariah Careys - Hero?
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1217 Skrevet 24. mai 2008 Nå må dere slutte å prate så mye, jeg har andre emner jeg må lese her inne, men jeg har ikke sjangs om jeg skal skrive alt dere skriver i tillegg..
Søtpotita Skrevet 24. mai 2008 #1219 Skrevet 24. mai 2008 Som renholder føler jeg sterkt for å heie på Serbia ene og alene pga renholdet. Ja, dette støttar eg opp om! Så mange som har trakka rundt med skitne sko og likevel er det så reint at Russland kan sveipa over med den blendakvite buksa si... Dei har iallfall eitt eller anna lurt reingjeringsmiddel som eg gjerne skulle ha fått namnet på!
Gjest Reka Skrevet 24. mai 2008 #1220 Skrevet 24. mai 2008 Synes Sveriges er fengende, men sikkert bare fordi jeg har hørt den så mange ganger at jeg kan teksten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå