Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha høyrt på Grand Prix-reprisen av songane så sit eg igjen med Frankrike og Russland som mine favorittar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg stemte, ville det være på Danmark, Israel og Kroatia.

Men heia Norge!!! :duskedame:

Skrevet
Maria vinner! Garantert!

Vi må jo ha trua!!

Skrevet (endret)
Så kjære medforumister: Hørte dere en låt dere kunne tenkt dere å lyttet til mens dere pusser vinduer, kjører til jobben, eller chillern?

Frankrike for noe kanskje?

Finland for spinningtime.

Spansk da jeg skulle noen ganger reise til sydenferie (har ikke gjort det ennå), må være drita full også.

Engelsk kanskje for dansing (men det var ikke bra i live) i en homseklubb.

og Israel kunne jeg tenke meg å høre igjen også, han hadde så fine R-er.

Men nei, ikke sånn musikk-musikk jeg hadde tenkt å høre for å NYTE musikken.

Endret av mrs_bond
Skrevet

Ha ha det er 55 brukere her inne!

Skrevet

Kan godt vaske til piratene, Bosnia, Frankrike og Norge jeg. Og ikke minst den danske..

Skrevet
Det er jo det som er det herlige med Grand Prix! Alle sangene er helt på trynet, men allikevel bunkrer millioner seg foran tv'en og stemmer som gale ;)

Er ikke helt enig, bruker å være en eller to låter jeg husker fra mgp, som jeg har på mine youtube-favoritter.

Men jeg har merket meg at det er stor kvalitetsforskjell på studioopptak og scenepresentasjon.

Skrevet
Vi må jo ha trua!!

Jess!

Og blir det ikke norsk seier får vi satse på Danmark.

Gjest Anerikke
Skrevet
herregud, dette der er da plagiat????? melodien er jo identitsk med en annen sang - som jeg ikke kommer på hva heter nå..

Ohhhhh, it`s a wilde world....

Eller noe sånt...

Skrevet

Jeg likte Kroatia og Frankrike. Men var mye fælt som var kommet igjennom.

Men bruker ikke penger på å stemme.

Skrevet

Tok med mac'en ut på terrassen for en :smoke: jeg.

Skrevet (endret)

For å komme med et lite pausespørsmål: Hva er den beste låten som har vært i Grand Prix noensinne?

Min favoritt er definitivt Jan Johansen - Se på mig. Den er utrooolig fin!

Endret av Meaty
Skrevet

Da har vår stemme gått til dejlige Danmark :)

Skrevet

Må jo følge med. Dette er gøy! :jepp:

Skrevet
Så kjære medforumister: Hørte dere en låt dere kunne tenkt dere å lyttet til mens dere pusser vinduer, kjører til jobben, eller chillern?

Piratene og Danmark.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere liker Armenia eller Israel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...