Søtpotita Skrevet 24. mai 2008 #1241 Skrevet 24. mai 2008 Etter å ha høyrt på Grand Prix-reprisen av songane så sit eg igjen med Frankrike og Russland som mine favorittar.
smilefjes Skrevet 24. mai 2008 #1242 Skrevet 24. mai 2008 Om jeg stemte, ville det være på Danmark, Israel og Kroatia. Men heia Norge!!!
Gjest Bond Skrevet 24. mai 2008 #1244 Skrevet 24. mai 2008 (endret) Så kjære medforumister: Hørte dere en låt dere kunne tenkt dere å lyttet til mens dere pusser vinduer, kjører til jobben, eller chillern? Frankrike for noe kanskje? Finland for spinningtime. Spansk da jeg skulle noen ganger reise til sydenferie (har ikke gjort det ennå), må være drita full også. Engelsk kanskje for dansing (men det var ikke bra i live) i en homseklubb. og Israel kunne jeg tenke meg å høre igjen også, han hadde så fine R-er. Men nei, ikke sånn musikk-musikk jeg hadde tenkt å høre for å NYTE musikken. Endret 24. mai 2008 av mrs_bond
Annie Skrevet 24. mai 2008 #1247 Skrevet 24. mai 2008 Kan godt vaske til piratene, Bosnia, Frankrike og Norge jeg. Og ikke minst den danske..
Transmogrifier Skrevet 24. mai 2008 #1249 Skrevet 24. mai 2008 Det er jo det som er det herlige med Grand Prix! Alle sangene er helt på trynet, men allikevel bunkrer millioner seg foran tv'en og stemmer som gale Er ikke helt enig, bruker å være en eller to låter jeg husker fra mgp, som jeg har på mine youtube-favoritter. Men jeg har merket meg at det er stor kvalitetsforskjell på studioopptak og scenepresentasjon.
Gjest Skya Skrevet 24. mai 2008 #1250 Skrevet 24. mai 2008 Vi må jo ha trua!! Jess! Og blir det ikke norsk seier får vi satse på Danmark.
Gjest Anerikke Skrevet 24. mai 2008 #1251 Skrevet 24. mai 2008 herregud, dette der er da plagiat????? melodien er jo identitsk med en annen sang - som jeg ikke kommer på hva heter nå.. Ohhhhh, it`s a wilde world.... Eller noe sånt...
Yoshi Skrevet 24. mai 2008 #1252 Skrevet 24. mai 2008 Jeg likte Kroatia og Frankrike. Men var mye fælt som var kommet igjennom. Men bruker ikke penger på å stemme.
Gjest Reka Skrevet 24. mai 2008 #1254 Skrevet 24. mai 2008 Tok med mac'en ut på terrassen for en jeg.
Meaty Skrevet 24. mai 2008 #1255 Skrevet 24. mai 2008 (endret) For å komme med et lite pausespørsmål: Hva er den beste låten som har vært i Grand Prix noensinne? Min favoritt er definitivt Jan Johansen - Se på mig. Den er utrooolig fin! Endret 24. mai 2008 av Meaty
Skravla Skrevet 24. mai 2008 #1258 Skrevet 24. mai 2008 Så kjære medforumister: Hørte dere en låt dere kunne tenkt dere å lyttet til mens dere pusser vinduer, kjører til jobben, eller chillern? Piratene og Danmark.
Annie Skrevet 24. mai 2008 #1259 Skrevet 24. mai 2008 Skjønner ikke hvorfor dere liker Armenia eller Israel..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå