Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Synes nå han gamle mannen til Kroatia var søt jeg da! :-D

Enig!!! veldig sjarmerende :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off nei, Krotia sin var jo næsty... :hoho:

Skrevet

Samboer stemte for Israel.

Jeg sendte en for Finland og en for Frankrike :digge:

(og jeg liker faktisk ikke rockemusikk i det hele tatt)

Skrevet

tror faktisk katte dama fra sverige har en god sjanse...

Skrevet

Jeg fatter ikke hva Aserbaijan eller hvordan det skrives gjør i finalen....

Skrevet
Flere enn meg som har lagt merke til at avslutningen til Maria er helt lik Mariah Careys - Hero?

Jepp! :)

Skrevet

Siden jeg ikke kan stemme på Norge går min stemme til Frankrike!

Skrevet

Så kjære medforumister: Hørte dere en låt dere kunne tenkt dere å lyttet til mens dere pusser vinduer, kjører til jobben, eller chillern?

Skrevet

Nå har jeg stemt på Danmark. Mest for å være med å forhindre at Sverige får 12 poeng fra Norge...

Skrevet

Heia frankrike :D hahaha den var jo utrolig morsom.

Og Heia Maria og Norge da :)

Skrevet
Så kjære medforumister: Hørte dere en låt dere kunne tenkt dere å lyttet til mens dere pusser vinduer, kjører til jobben, eller chillern?

Danmark sin :)

Skrevet

Vasker gjerne til Piratene

Skrevet

Piratene!

Skrevet

også frankrike sin va :digge:

Hellas må skjønne at det er mer enn nok med en britney

Skrevet

Det er jo det som er det herlige med Grand Prix! Alle sangene er helt på trynet, men allikevel bunkrer millioner seg foran tv'en og stemmer som gale ;)

Skrevet (endret)

Maria vinner! Garantert!

tror jeg iallefall... :flagg:

Endret av Skya
Skrevet

Kunne gjerne hørt Armenias låt mens jeg pusset vinduer eller mens jeg kjørte til jobben!!

Skrevet

Den danske og den norske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...