Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes recapene er dårlig. På flere av sangene er ikke de beste partiene med. Frankrikes sang får vi bare sett starten med bilen og det men ikke når han synger... Og den fineste delen av Israel var heller ikke med. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kjolen til programlederen er stygg!

Skrevet
Vi kan da ikke stemme på Norge :klø:

Er i utlendighet, så jeg kan stemme. ;)

Skrevet

Nå må jeg ha meg et glass vin :ler:

Skrevet
Jeg synes recapene er dårlig. På flere av sangene er ikke de beste partiene med. Frankrikes sang får vi bare sett starten med bilen og det men ikke når han synger... Og den fineste delen av Israel var heller ikke med. :(

Det reagerte jeg på også.

Skrevet

Så flaks :)

Skrevet
Men hvis ikke Norge vinner, er det ikke noe minus at Danmark gjør det. Heller dem enn Sverige :ler:

Du har et poeng der.. Men jeg tviler uansett på at Sverige vinner uansett.

Skrevet
Syns kvaliteten på MGP er høyere i år enn det har vært på lenge

Jeg og! Jeg kan ikke huske siste gang jeg faktisk likte noe i det hele tatt!

Og denne gangen var det flere som var i det minst interessante, selv om ikke helt min stil til vanlig. Og mange var ganske proffe, selv om litt teit i stilen.

Det var jo en del helt håpløse og, men det hadde ikke vært MGP uten disse rare greier ;)

Skrevet

Jeg skulle ønske de fra bosnia kunne synge. For jeg syns den låta egentlig var kul, litt sånn indie-aktig.

Skrevet

Dere som stemte via SMS, fikk dere noen kvittering tilbake på at stemmen var registrert? Det gjorde ikke jeg i hvert fall.

Skrevet

Du får stemme for oss andre KG'ere og da! ;)

Skrevet

Programlederen har hatt så mange fine kjoler de siste dagene, så jeg skjønner ikke at hun har en så stygg i dag..

Skrevet

Pauseinnslaget kunne vunnet.....hehe

Skrevet

Stem flere ganger! :jepp:

Skrevet
Dere som stemte via SMS, fikk dere noen kvittering tilbake på at stemmen var registrert? Det gjorde ikke jeg i hvert fall.

Jeg har ikke fått noe.

Skrevet

Fy søren, så mye rart, og dårlig det har vært i år!

Hva er verst; strikkende bruder, kabelsatan eller erkeengelen med hylestemmen???

Mye artig da. Vi heier på Kroatia, både mannen og jeg! Han gamle mannen minner om uncle Junior i Sopranos :lol:

Skrevet

Ja, det syns eg også! Eg gleda meg til å høyra Frankrike og så fekk me ikkje høyra det som gjorde songen liksom... Det er visst nokon som ikkje veit kva eit refreng er som sit ved spakane der nede. Dei burde læra litt av reinhaldspersonalet som verkeleg tek jobben sin seriøst!

Skrevet
Jeg skulle ønske de fra bosnia kunne synge. For jeg syns den låta egentlig var kul, litt sånn indie-aktig.

Minnet meg om Coldplay faktisk, utenom den syngingen. Men jeg syntes at sceneshow var litt kult faktisk.

Skrevet

Ikke vi heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...