Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser ut som publikum digger pauseinnslaget gitt. Eller så roper de fordi de vil ha en slutt på det. Meg ikke vite

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg klarer ikke å huske navnet, og er ikke sikker på om det er derfra jeg har den... men for noen år siden var det en unggutt fra England som vant eller ble nr 2 i Idol... innbiller meg at han sang en sang som lignet veldig på Russland sin.

Akkurat nå klarer jeg ikke å tenke på annet enn disse pausegreiene. Men jeg skal høre etterpå, for jeg tror jeg vet åssen en du mener.

Skrevet
Toto Cotugno - Insieme:1992 (Italia 1990)

Den hørte jeg på i går. Youtube er genialt!!

Skrevet

Nå har damen fått på seg en bedre kjole. :)

Skrevet

"Folket står og hopper under taket her! Det er som å være på en serbisk restaurant!" Ok... :klø:

Skrevet

Beste MGP låt ever er Gente di mare - Italia for MANGE år siden..

Syns ikke denne kjolen var fin heller

Gjest heianorge
Skrevet
Den hørte jeg på i går. Youtube er genialt!!

Ja, er ikke den videoen fin-fin? :)

Skrevet

For noen øyenvipper på den dama!!!!

Skrevet
Beste MGP låt ever er Gente di mare - Italia for MANGE år siden..

Syns ikke denne kjolen var fin heller

Var det de to mannfolka som sang?

Skrevet
"Folket står og hopper under taket her! Det er som å være på en serbisk restaurant!" Ok... :klø:

:ler:

Blir ikke overrasket om det er en annen kommentator neste år altså.

Skrevet
Og kjolevalget ble ikke bedre.. :sukk:

Og programlederne ble heller ikke noe bedre :sukk:

Skrevet

Sorry, jeg er ikke helt fornøyd med kvelden jeg... det er ingen låter her som kommer på replay hos meg. Men det sier kanskje mer om meg, jeg hadde håpet å få se breakdancelåta til Bulgaria i finalen.

Jeg likte finalen i 05, både sangen til Geir Rønning, Shiri Maimon (skikkelig babe) og den rockesangen til hun rødhåra russerdama (nobody hurt no one?) var OK. I 06 var alvedansen helt OK, i år er det ingen som er helt OK, det er noe galt med alle låtene, enten synginga, melodien osv. Jeg vet jeg er litt party pooper nå, men det er ikke helt supert, det her.

England skal ha kred for at de sendte en låt som bare var litt blodfattig, og ikke direkte jævlig/hørselsskadende denne gangen.

Gjest Joker'n
Skrevet (endret)

Skulle akkurat til å si det!!! Til reka..

Endret av Joker'n
Skrevet

Nei, den stussa jeg over også.

Skrevet

Jeg er ikke særlig spent på avstemmingen, har igrunn lært... Vi er så håpefulle hvert år også går det jo aldri særlig bra...

Skrevet
Toto Cotugno - Insieme:1992 (Italia 1990)

Ja den var fin, husker den veldig godt. Italia har hatt en del fine bidrag, men det er jo en stund siden de har vært med nå dessverre.

Skrevet

Blir ikke overrasket om det er en annen kommentator neste år altså.

Håper det! Setter stadig over på svensk TV.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...