Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som renholder føler jeg sterkt for å heie på Serbia ene og alene pga renholdet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så.. Dere som skal stemme. Hva stemmer dere?

Skrevet
Oi, her sitter jeg og synger for full hals gitt :ler:

Samme her :)

Skrevet

Go MAria!! Kjempeflink, og den kjolen er nydelig...

Skrevet

LOLOLOLOL

Han basketspiller får jo han mannlige programlederen å se HELT pygme ut.

Skrevet (endret)

Wow. En stor helt ja, i ordets rette forstand. Djeees

Endret av rugrat
Skrevet
Når kommer resultatene?

Etterpå

Skrevet
Er det bare meg eller var det ikke beste framføring, og synes hun hørtes sliten ut i stemma. Men GO!

Det er ikke bare deg. Synes ikke det var det beste hun har gjort jeg heller, men etter alt mølet var det en befrielse å høre den :)

Skrevet

Syns faktisk dette her blir spennende, jeg. Ikke sett på Grand Prix på flere år men sitter nå i sofaen og heier for harde livet. Tror vi har en sjanse, jeg. Maria er jo utrolig dyktig, og sangen er fengene!!! :)

Skrevet
Etterpå

Hva?? Kommer de ikke før stemmene er delt ut ? :hakeslepp::ler:

Skrevet

Gidder ikke bruke 5 kr på en eneste stemme, men jeg ville stemt på piratene, kun for å vise hvor useriøst MGP faktisk er..

Skrevet (endret)

05 til 26800

Armenia :)

Endret av wkimsy
Skrevet

tror jeg aldri har sett 53 brukere innpå det samme emnet før.. :klappe:

Skrevet
DAH! Klokka? *pensumpause*

:ler: Kan sende deg en sms jeg :kline:

Skrevet
Hva?? Kommer de ikke før stemmene er delt ut ? :hakeslepp::ler:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...