Gå til innhold

Putlo og Småtten


Linn3c

Anbefalte innlegg

:ler: Smokk bak øret ja :ler:

Du har mye å gjøre! Men så effektiv som du er går det nok i en fei (nesten hvertfall :-D )

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Då er me heima igjen alle tre og middagen er på kok. I dag er det seibiff som står på menyen. :sikle:

Mannen kjem heim om ca 20 min, tenkjer eg. Han hadde gode nyheter, sa han, så eg gler meg masse til han kjem! :hoppe:

Der er vesla våken, sikkert klar for litt pupp.

Sjåast seinare! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode nyheter er alltid gøy. Jeg fikk gleden av å møte mannen i ny sort dress når jeg kom hjem. Han var på vei ut dørene til sommerfest med jobben. Han så ordentlig kjekk ut. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgon!

Takk for gratulasjonar! Mannen min er så kjempeflink at lønsauka har han fortjent. :)

No har eg støvsugd og rydda litt her, så no var det godt med frukost! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er privat tilsett, utan fagforeining, så det er ikkje nødvendigvis styrt av tariffoppgjer, lunacia. Ved hans arbeidsplass har dei personleg lønsoppgjer, såvidt eg har forstått. :)

Men om eg gjettar; går du mot lønsauke i din jobb, kanskje? ;)

Lærar som eg er, fekk eg visstnok berre eit dumt løfte om meir løn om andre arbeidsgrupper aukar meir enn mi... Tåpeleg...

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om eg gjettar; går du mot lønsauke i din jobb, kanskje? ;)

Ja, vi får litt, men mye er det neimen meg ikke. Jeg ligger fortsatt godt under de fleste andre jeg kjenner, selv de med tilsvarende utdanning. Laaaangt under lærere, f. eks. :-P Og lærerene fikk ikke noe dårligere utfall enn oss.

Satser på lokale lønnsforhandlinger til høsten! Satt av GOD pott til de, heldigvis! Gjett om jeg skal legge inn krav! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...