Gå til innhold

Putlo og Småtten


Linn3c

Anbefalte innlegg

Hehe, selvsagt er det nok også slitsomt. Men herlige er de, babyene!

Ja, selvfølgelig er det slitsomt også. Det tror jeg så gjerne, men det er vel noe helt eget når det er snakk om ens egne barn.

:rødme:

:Nikke::hjerte:

Har forresten lagd ny dagbok.

Oi, den må sjekkast! :)

Det kan jeg virkelig skrive under på :jepp:

Baby :hjerte:

:hjerter_rundt:

Livet som veslo 20+ er også litt slitsomt... *lei*

Uff,stakkar vennen. No er snart ventinga over! Berre to dagar til termin no! :hoppe:

Nå er du hvertfall snart ved veis ende med graviditeten, veslo.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest veslo

Hehe, vi får sjå! Eg har no i alle fall tenkt meg på revy neste fredag, så det blir nok ingenting før den tid! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koseleg at de held motet til veslo oppe! Det er nok ikkje lenge til ho har jenta si hos seg no! :babysmokk:

Eg sit og et frukost. Har fått gutane avgarde til jobb og barnehage, så no er det berre oss jentene heima. Putlo ligg og søv framleis. I natt sovna ho før tolv og våkna litt over seks, så det er om lag 6,5 timar samanhengande nattesøvn utan mat! :hoppe: (Ikkje så kult for brysta mine, :ler: men veldig godt og sova heile natta!!! :danse: )

Nydeleg vêr her i dag, så i dag skal me nok gå tidleg til barnehagen og henta H. Gler meg allereie, for han hadde så godt humør i morges! I går var han heima, og var ikkje særleg blid og god, for å sei det sånn... :lol: Me skulle eigentleg til stranda med svigermor, svigerinna og niesa mi, så mannen let H vera heima då han drog på jobb. Men i ti-tida sende eg sms og spurde når me skulle treffast og då fekk eg beskjed tilbake at dei hadde ombestemt seg, sidan det var overskya. :klaske: Då var det festleg å vera tobarnsmamma.. To varme, sure ungar som grein i kor... *rivesegihåret* Heldigvis sov dei samtidig, så eg fekk lagt meg nedpå samtidig med dei. Godt! :)

No skal eg legga meg innatt til vesla mi, maten er godt plassert i magen og eg skal slappa av til ho våknar.

Ha ein fantastisk dag alle saman! :sol:

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin dag.

Litt småkjipt med to varme unger som synes det er litt for varmt til å trives ja... Håper du får en fin dag i dag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig deilig med fint vær, det er skikkelig humørinnsprøytning, eller hva man skal kalle det. :sol: Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og Putlo sov til klokka elleve. Herleg! :)

Så då har eg fått 8 timar tilsaman.. Hehe. Sovna ca kl 01 i natt og våkna kl 06. Våken til 08, og sov til 11. Så det var ikkje så voldsomt som det hørtes ut... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant det er nydelig her i dag. Når man da får ordnet seg tidlig fri på skolen, er det enda bedre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då gjer me oss klare til å henta storebror i barnehagen! Gler meg! :hoppe:

Me kjøpte nemleg sånn stor båt til å fylle med vatn i går, og så fylte mannen i det i går, så det har lunka seg i sola i dag. Gler meg masse til å sjå ansiktet på Poden når han kan få leika seg med vatn alt han vil! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhh, nesten så jeg hiver meg på toget og råkjører hjem til dere bare for å se det ansiktet jeg, for jeg synes det høres ut som om dt må være helt topp for en sånn liten pjokk, å få plaske med vann i sola!

Heldige H!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Herlig når de får leke med vann :-D De er sååå herlige da! *savne badebassenget til lillesøs (når de er større har de stooooore basseng ;) )*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me kjøpte nemleg sånn stor båt til å fylle med vatn i går, og så fylte mannen i det i går, så det har lunka seg i sola i dag. Gler meg masse til å sjå ansiktet på Poden når han kan få leika seg med vatn alt han vil! :-D

Blir litt misunnelig på poden din, jeg. ;)

Her er det så fint vær, men bade ute gjør jeg ikke nå. ;)

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...