Gå til innhold

Putlo og Småtten


Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blei skikkelig sliten av å se den lista di.....:) Kan du komme bort til oss en tur??? hihi :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør gjerast-liste for 23. mai:

(Så deilig at føde-punktet er gjennomført, så slepp eg å ha det øvst på lista meir... :ler:)

¤ Bytte på senga til H :Nikke:

¤ Rydde generelt :Nikke:

-> Stova :Nikke:

-> Kjøkkenet :Nikke:

-> Badet :Nikke:

-> Nede :Nikke:

--> Gong :Nikke:

--> Soverom :Nikke:

--> Vaskerom :Nikke:

(--> Bod)

¤ Laga middag :Nikke:

¤ Støvsuga :Nikke:

¤ Vaska golv - ikkje sikkert at eg gidd det i dag, tar det kanskje i morgon

¤ Tørka støv - har tørka litt her og litt der, men ikkje overalt

¤ Laga konfirmasjonskort til kusina til mannen :Nikke:

¤ Vaska opp (setje i oppvaskemaskina) :Nikke:

¤ Setja på plass ting frå oppvaskemaskina :Nikke:

¤ Vaska kle :Nikke:

¤ Henga opp kle

¤ Leggja saman tørre kle :Nikke:

¤ Leggja på plass kle :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk helsesøster besøket i dag?

Det gjekk veldig fint. Ho var veldig fornøgd med det ho såg. Både farge, blikk, navlen, storleiken og suginga var bra. :) E presterte jo å sova gjennom mesteparten av besøket, men eg bytta på henne akkurat når HS kom, så då fekk ho sett det meste då.. Hehe

Fekk 6 vekers kontroll 1. juli.

Jeg blir helt matt bare av å se på lista di jeg :fnise:

Jeg blei skikkelig sliten av å se den lista di.....:) Kan du komme bort til oss en tur??? hihi :ler:

Fekk komt gjennom nesten heile, og det var godt, for då kan me berre slappa av og gjera vekeshandling i morgon, istaden for å rydda og slikt før foreldra mine kjem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Her starta dagen 7:10 i dag, med amming og stor gut som kom opp i senga vår. Me såg litt på barne-tv før mann og son stod opp og dekka bordet. Så tusla eg og veslejenta etter.

H la seg igjen halv elleve i dag, ikkje i form og så vart det ganske sein kveld i går, halv ni. Han snubla og slo munnen sin i tillegg, så han ville "lalla." La seg fint ned med ein gong eg la han, så han trengte tydlegvis litt søvn.

Eg skal legga meg nedpå litt no, medan E søv litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk du bildet av E som jeg sendte, eller sendte jeg til feil adresse tro? (lette frem en gammel mail fra deg og sendte til den adressa, men første forsøk feilet fordi den ville sende FRA min gamle adresse, som var inaktiv... oppdaga jeg neste morgen, når jeg trodde jeg hadde sendt den før jeg la meg for kvelden :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka mailen no, Malama! Utruleg nydeleg bilete! :hjerter_rundt:

Om du har lyst er det berre å senda fleire! :sjenert:

Mannen din tok jo så mange flotte då de var her! :hjerte:

:klemmer: både til Malama og Amused!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koseleg at du syns det, veslo! :klemmer: Eg gler meg til å lesa om dykkar liv igjen også, saknar deg masse her inne... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her slappar me av med kvar vår maskin, eg og mannen. Fjernsynet står på i bakgrunnen og ungane søv. H i senga og E i vognbagen.

I dag har me hatt besøk av tanta og onkelen til mannen. Dei hadde med seg barnebarnet sitt som hadde fått fri frå barnehagen pga streiken. Koseleg å treffa dei igjen, for dei bur i Syden store delar av året og er lite heima i Bergen for tida. Enten er dei i Syden eller på hytta.. Hehe.

No skal straks mannen ut og jogga seg ein tur og eg skal kosa meg med Cæsar... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No held visst vesle-skjønn på å våkna, høyres det ut for. Litt smågrynting frå vognbagen... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driv og lastar bilda mine over tilein annan disk. Skal reinstallere denne maskina. Vifta berre går og går heile tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikkje fått flytta alt frå denne maskina enno, så det blir nok ikkje reinstallasjon før til helga. Gidd ikkje å sitja heilt utan maskin når mannen skal begynna på jobb igjen i morgon.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har me hatt besøk av ei veninne. Me har grilla og sett kampen saman. Greit med 2-2 i grunnen.

I pausen snakka eg med silvius i telefonen; ho ville ta med seg ~Capricorn~ og vesle A på besøk til oss på fredag! Så kjekt! :danse:

Då eg hadde kjørt veninna vår heim, hadde eg fått sms av liv, så eg ringde henne oppigjen. Sååå koseleg å skravla litt med ei veldig blid og glad jente! :hoppe:

H er verdas beste storebror til veslesystra si. Når ho grin, grin han også, eller så finn han smokk og kosepledd til henne og trøstar og kosar og klemmer på henne.

E er så snill og grei atte. Berre søv og et og gjer i bleia. Untatt når eg skal eta. Då skal ho ha all oppmerksomheten i verda! Urk... Hadde heilt gløymt at det var sånn det fungerte... :ler:

Elles er ho våken i to timar om gongen, kjempekjekt å få litt kontakt med henne. Ho kik på oss og pludrar, akkurat som at ho vil fortelja oss om alt ho opplever. :hjerter_rundt:

No lek venstre puppen min, så no må babyjenta mi våkna og få seg litt mat.... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har det veldig koselig ja. Selv om vesle E vil ha all verdens oppmerksomhet når du vil spise :ler:

Når jeg leser om hvordan dere har det, så gleder jeg meg veldig til det blir vår tur. Men han skal få bli inni der ei stund til, så han blir litt større og mer klar for verden på utsiden, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...