Gå til innhold

Putlo og Småtten


Linn3c

Anbefalte innlegg

Så koseleg med besøk her inne! :)

Og PM'en frå deg Felicity, varma hjertet mitt. :klemmer:

Eg skulle svara deg på sms eg, Malama, men det gløymte eg visst... :sjenert: Var kjempekoseleg å få meldinga då! :)

Men eg vart visst berre sittande her eg... Gløymte å gjera husarbeidet mitt.. Og no er eg svulten og trøytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med ny dagbok :)

For et herlig bilde av dine 2 flotte barn. Hvordan gikk fødselen egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skulle svara deg på sms eg, Malama, men det gløymte eg visst... :sjenert: Var kjempekoseleg å få meldinga då! :)

Du, ikke tenk på det da, jeg sender da ikke meldinger for å få svar, men bare sånn fordi jeg tenker på dere :)

Vi kommer nok på besøk en dag ja, men vil ikke "trenge oss på" så tidelig.Dere har vel gjerne familie og andre som er "nærmere" enn oss som gjerne vil komme og se henne også, og det er ikke sånn kjempehastverk, selv om min mann smilende sa at "mister de ikke sin nyhetsverdi innen 24 timer da?" :ler:

Selv om du er aktiv som bare det, så er det jo sånnsett egentlig slik at du nettopp skulle vært kommet hjem fra sykehuset, du må få lov til å ta livet litt med ro og slappe av og ha nok med å være nybakt mamma og barselskvinne!

Endret av Malama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me har hatt koseleg besøk av Malama og mannen i dag, veldig kjekt! Takk for besøket, håpar de snart kjem igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!

Fem minuttar til det er tre år sidan eg gjekk inn i kyrkja no. Kjenner på sommarfuglane eg hadde i magen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om 5 dager er det 1 år siden jeg var i bryllupet til Kara W, og jeg satt vis à vis han som nå er kjæresten min i middagen. (Han er kompis med Kara W sin mann, og de visste ikke at vi faktisk var bekjente fra flere år tilbake. :fnise: ) Vi hadde ikke sett hverandre på en del år, så det var koselig å se ham igjen i bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...