Gå til innhold

Putlo og Småtten


Linn3c

Anbefalte innlegg

Han syns det var heilt fantastisk å få lov til å plaska og bada seg ute, og ikkje minst å få ha så lite kle på seg! :)

Men i dag betaler han prisen, er maks snørrete, stakkar.

Me kosar oss forresten heime i dag, eg og ungane. Eg og H har allereie innteke dagens (første?) is, og no nett hylte han skikkeleg og bad meg omtrent på sine kne om å få lov til å gå å legga seg. Han var skikkeleg supertrøtt og stodved trappegrinda og ropte "ne-ne! Lalla!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare smile litt jeg.

Det er så koselig å lese disse små dryppene fra hverdagslivet, og jeg ser ham for meg, trøtt og vil lalle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart... Da jeg begynte å følge med på dere skulle dere gifte dere, og nå - nå er dere mødre til to småttinger begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. To bryllup og nå fire fødsler senere, følger jeg fremdeles med i hverdagen deres. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, me kosar oss masse! :)

No har eg hatt H heima i to dagar, i går fordi mannen hadde forsove seg, men rakk jobb om han ikkje måtte levera H i barnehagen. Og i dag fordi H hadde litt feber i gårkveld. Han var for øvrig ganske så normal igjen i dag.

I dag har me hatt besøk av ei veninne og typen henar (du veit ho som bur i Oslo, liv). Dei er så glade i H, og syns det var kjempekjekt å treffa han att. Dei syns sjølvsagt at E var den skjønnaste jenta dei har sett og kunne ikkje holde henne nok. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her flyg dagane i veg, og me har det heilt fantastisk som familie på fire! :hjerte:

Me har hatt ei herleg helg, med besøk både på fredag, laurdag og søndag. På fredag ei veninne og sambuaren, dei bur i Oslo-traktene, så det var lenge sidan me hadde sett dei no! :)

På laurdag ein kompis av mannen, med sambuar, dei bur her i Bergen, men blir sjeldan me ser dei likevel. Nyforelska som dei er, er dei naturleg nok heilt oppslukte av kvarandre. :ler:

Og i går ei god veninne av meg og mammaen hennar. Veninna mi bur laaangt vekke for tida, så det er kjekt at ho avgjer oss ein liten visitt når ho for ein gangs skyld er på denne kanten av dette landet... :)

Då veninna mi og mora var reist, laga me ein masse kjøttkaker til middag; kjempegodt! Etter middag drog eg og E til tanta og onkelen til mannen. Kusina feira 8årsdagen sin og me var bedne alle saman. Men sidan H har slite litt med soverutinane sine i det siste, valde mannen å bli heima med han. (På laurdag sovna ikkje stakkar H før halv ti... Slitsomt for både han og meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er me tilbake i vanleg gjenge, mann og son er på jobb og i barnehage. Mannen var på legekontoret og tok ut stinga i morges, så dei var litt seinare avgarde enn vanleg.

Dotter søv litt nett no, spyttar ut smokken og er fortvila over at smokken er vekk.. :ler:

I ettermiddag skal me til nokre naboar, for mannen skal fiksa tilgangen til det trådlause nettet deira. Og så heimatt til fotballkamp og middag, etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å få inn smokken etter man har mistet den ut altså :fnise:

Kos deg med naboer, fotballkamp og middag! Håper du får en fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, nei smokken er ein liten luring som gøymer seg over og under alt. I går då eg leita etter han i vogna då E hadde spytta han ut igjen, fann eg han ikkje. Og sidan ho grein, tok eg henne opp, og då datt smokken ned i vogna; han hadde festa seg bak øyra hennar. :ler:

Det vart ikkje tur til naboen på meg og ungane. Begge hadde bæsjebleie då eg skulle til å gå, så då eg stod og bytta den første fekk eg sms frå mannen at han var framme. Og då eg bytta den andre, fekk eg sms at eg ikkje trengte å komma, for han var ferdig alt. :ler:

Men eg fekk rydda litt på soverommet, lagt på plass litt kle og rydda litt i nokre papirar, kasta litt gamal reklame og slikt som hopar seg opp.

I dag skal me rydda litt meir, støvsuga og vaska golva og slikt. Me skal på sommarfest med barnehagen og så får me besøk med ein gong me kjem heimatt, så då er det greitt at det ser litt skikkleg ut her når me kjem heim. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bak øret ja... hvorfor ikke? :ler:

*notere sånn snor til å feste smokken i så jeg finner den igjen på handlelista* Sånn siden jeg ikke er så flink til å finne ting, og sikkert kløner nok som førstegangsmamma som det er, om ikke ungen skal hyle fordi jeg ikke finner smokken i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ein grei plass det, bak øyra.. Einaste problemet er at ho klarte ikkje å sei til meg kor ho hadde gøymt han... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur eg treng ei motivasjonsliste i dag:

¤ Rydde generelt

-> Stova

-> Kjøkkenet :Nikke:

-> Badet

-> Soverommet :Nikke:

-> Nede

--> Gong :Nikke:

--> Soverom

--> Vaskerom :Nikke:

--> Bod

¤ Laga middag

¤ Støvsuga

¤ Vaska golv

¤ Tørka støv

¤ Vaska opp (setje i oppvaskemaskina) :Nikke:

¤ Setja på plass ting frå oppvaskemaskina

¤ Vaska kle :Nikke:

¤ Henga opp kle

¤ Leggja saman tørre kle :Nikke:

¤ Leggja på plass kle :Nikke:

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...