Gå til innhold

Putlo og Småtten


Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kl 19?

Det står jo 10-18 jo?

Jeg har tenkt meg dit, men må jo på jobb først da, så noen har vel plukket ut de beste tilbudene før den tid :ler:

Mannen sier han kanskje ikke kan være med engang, noe med en dugnad (den er på mandag da, men fortsetter kanskje på tirsdag, visstnok...) men jeg må jo ta turen og se om jeg finner noe spennende :)

(Og utstyre meg med et kart da om jeg må dra alene, jeg har elendig stedsans, det er min mann som pleier å finne veien for meg, så kjører jeg der han ber meg svinge :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten dumt at det er det i annonsene som gjelder, for det hadde vært lettere å komme seg dit til klokka sju... Om de begynner klokka ti er vel "godbitene" borte når vi kommer... Jaja, salg er gøy uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest veslo

Tusen takk for dei nydelege kleda som kom i posten i går!! Gledar oss til å ta dei i bruk! :) Takk for kjempe-fine bilder på mail også! Skal få oppdatert bloggen vår snart, så då kjem det skikkelege bilder av vidunderet vårt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at en måned har gått allerede. Synes ikke det føles som mer enn et par uker jeg. På tide med en "oppfølgingsvisitt" da, og se hvordan hun vokser. Om de neste ukene går like fort er det vel ikke lenge før jeg sitter her mer min egen lille baby, og da er det vel fare for at det tar enda mer tid før vi roter oss til å besøke dere, så vi må få til en gang før den tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjonar til E sin månadsdag! :klemmer:

Eg har vore ufrivillig utan nett i helga. Leverandøren vår eller routerent vår fant ut at det var kjekt å sjå koss det var å la oss vera utan ei helg. Ikkje har me kome på internett med naboen sitt usikra heller. Først no kom eg meg på nett. Kjipt.. Skal ringa leverandøren no klokka åtte, så sant veslejenta let meg.. :ler:

Det er ein liten hissigpropp me har fått oss.. Ei ung dame med stort temperament. Så vidt forskjellig frå det broren har vore til no. No begynnar derimot han også å visa at han har vilje han også... Er det ikkje typisk? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der med å teste hvordan folk takler ei helg uten internett kan være et spennende eksperiment...

For drøyt 7 år siden fant SiB ut at de skulle teste hvordan alle studentene taklet det, de lot likegodt være å betale regninga og derved fornye aboenementer, så da satt vi der da...

Nå var jo vi et lokalt nettverk mellom alle maskinene på huset, og noen av de mer datatekniske av folket (dvs, nettverksgruppa) fant ut at de skulle sette opp en intern irc-server så man kunne skravle med hverandre i alle fall, om man ikke kom seg helt på nett (snakk om å mangle evnen til å ha et sosialt liv? :ler:) Det var ikke så mange som benytta seg av tilbudet, men jeg er jo en av disse uten et liv, så jeg skravla nå der jeg... og skravla med en litt merkelig type som jeg holdt kontakta med etter at vi fikk tilbake ordinær nettkontakt også... Ja, vi har holdt kontakta alle disse årene, og om et par måneder skal vi bli foreldre, jeg og denne merkelige typen som jeg likegodt gifta meg med etterhvert.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...