Gå til innhold

Putlo og Småtten

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Smokk bak øret ja :ler:

Du har mye å gjøre! Men så effektiv som du er går det nok i en fei (nesten hvertfall :-D )

Ha en fin dag :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid lurt å ha ting bak øret, vet du. :ler:

Skrevet

Då er me heima igjen alle tre og middagen er på kok. I dag er det seibiff som står på menyen. :sikle:

Mannen kjem heim om ca 20 min, tenkjer eg. Han hadde gode nyheter, sa han, så eg gler meg masse til han kjem! :hoppe:

Der er vesla våken, sikkert klar for litt pupp.

Sjåast seinare! :vinke:

Skrevet

Gode nyheter er alltid gøy. Jeg fikk gleden av å møte mannen i ny sort dress når jeg kom hjem. Han var på vei ut dørene til sommerfest med jobben. Han så ordentlig kjekk ut. :-D

Skrevet

Så flott da :)

Gratulerer til mannen, det har han helt sikkert fortjent!

Skrevet

God morgon!

Takk for gratulasjonar! Mannen min er så kjempeflink at lønsauka har han fortjent. :)

No har eg støvsugd og rydda litt her, så no var det godt med frukost! :)

Skrevet

Ja, mange som går mot lønnsøking nå etter tariffoppgjøret. ;)

Skrevet

Gratulerer med lønnsøking! :juhu:

Ha en fin dag Linn :klem:

Skrevet (endret)

Han er privat tilsett, utan fagforeining, så det er ikkje nødvendigvis styrt av tariffoppgjer, lunacia. Ved hans arbeidsplass har dei personleg lønsoppgjer, såvidt eg har forstått. :)

Men om eg gjettar; går du mot lønsauke i din jobb, kanskje? ;)

Lærar som eg er, fekk eg visstnok berre eit dumt løfte om meir løn om andre arbeidsgrupper aukar meir enn mi... Tåpeleg...

Endret av Linn3c
Skrevet
Men om eg gjettar; går du mot lønsauke i din jobb, kanskje? ;)

Ja, vi får litt, men mye er det neimen meg ikke. Jeg ligger fortsatt godt under de fleste andre jeg kjenner, selv de med tilsvarende utdanning. Laaaangt under lærere, f. eks. :-P Og lærerene fikk ikke noe dårligere utfall enn oss.

Satser på lokale lønnsforhandlinger til høsten! Satt av GOD pott til de, heldigvis! Gjett om jeg skal legge inn krav! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...