Gå til innhold

Putlo og Småtten

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titt-tei! :)

Her kosar me oss i sola, og i dag har me hatt besøk av foreldra mine, søskena mine og mormora mi. Kjempekoseleg!

I går var me ein tur på legevakta, så då gjekk dagen med til det, stort sett. Mannen var uheldig då han jobba i hagen og kutta seg djupt i handa, så han måtte avgarde og sy fem sting.

På fredag hadde me besøk av silvius, ~Capricorn~ og vesle A. :hjerte: Veldig kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar mannen. Håper det går bra med han.

Det hørtes hvertfall veldig koselig ut med besøk. De er vel helt forgapt i lille nykomlingen deres, kan jeg tenke meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går bra med mannen. Han har vondti handa si, stakkar, og har fått beskjed om å ta det med ro og ikkje løfta og gjera så masse med handa no i helga, så då blir det jo litt ekstra på meg då. Eg prøver å vera streng med han, så han blir fort bra igjen :)

Familien min er heilt forgapte i vesle jenta, ja. I vesle guten også, han er like viktig for dei, han. Dei er så nøye med at han ikkje skal bli gløymt, sjølv om han er blitt storebror. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da godt å høre at det går bra med mannen. Det er nok lurt å være litt streng med han. ;) Flott at lille H også ikke blir glemt midt oppi all stasen med lille Putlo. Er viktig det, at H også føler at han er den del at dette, og at han får oppmerksomhet han også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mårnings! :sol:

Her har me vore berre oss jentene i halvannan time allereie. H er godt på plass i barnehagen og E ligg her på sofaen og slappar av med smokken meir eller mindre i munnen. :ler:

Eg har sove rimeleg bra i natt, berre avbrote av ei lita jente som ville ha litt mat sånn midt på natta ein gong. Trur klokka var fire då ho kom opp i senga til meg, men eg skal ikkje sei det sikkert.

No er planen min å ta med meg vesla inn i senga igjen og sova eit par timar. Eg trur eg skal prøva meg på å gå og henta H i ettermiddag, og gå heimatt etterpå. Hadde vore greit å klara det, så kanskje resten av graviditetskiloane også forsvinn. :Hehe: 9 kg er vekk allereie, 5 igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ni kilo borte allerede! Jøje meg, det gikk fort! :overrasket:

Høres nå riktig så koselig ut med ei lita Putle i lag med deg i senga. Jeg antar du koser deg med henne og H i din nye hverdag som tobarsmor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,det var godt å legga seg tett inntil den vesle bebisen, snuse inn lukta av henne og vita at ho er mi... For alltid! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, livet med baby er herleg! :hjerte:

Litt slitsomt også, men det kan eg fortelja om ein annan dag.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, selvfølgelig er det slitsomt også. Det tror jeg så gjerne, men det er vel noe helt eget når det er snakk om ens egne barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,det var godt å legga seg tett inntil den vesle bebisen, snuse inn lukta av henne og vita at ho er mi... For alltid! :hjerter_rundt:

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, livet med baby er herleg! :hjerte:

Litt slitsomt også, men det kan eg fortelja om ein annan dag.. ;)

Det kan jeg virkelig skrive under på :jepp:

Baby :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...