Linn3c Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #81 Del Skrevet 29. mai 2008 Så kjekt at du blir litt babysjuk av å lesa hos meg Malama! Her er nettopp frukosten inntatt. Eg var oppe halv sju og fekk gutane mine avgarde litt over sju. Litt over halv åtte hadde Putlo fått ny bleie og litt pupp, og me sovna i dobbeltsenga begge to. Koseleg å våkna med ein bitteliten baby tett inntil seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. mai 2008 #82 Del Skrevet 29. mai 2008 Er det noe rart jeg blir babysyk av å lese om slikt da? Det høres jo kjempekoselig ut! Jeg gleder meg kjempemasse til å ha en litn baby tett inntil meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #83 Del Skrevet 29. mai 2008 Ja, me har det veldig koseleg! I dag er Putlo 2 veker! No ligg ho på sofaen og kavar med armar og bein, for ho har mista smokken ut av munnen. Ho rakk akkurat å bli såpass irritert på at han mangla at ho fekk lagd to grinelydar, før eg fekk stappa han på plass igjen.. Er visst ikkje heilt storfornøgd enno, klagar litt der ho ligg. Eg er litt usikker på om eg skal gjera eit forsøk på å trille heile vegen til barnehagen for å henta Småtten, eller om me skal begynna forsiktig og ta bussen og gå frå busstoppet som eg gjorde før Putlo kom utanfor magen. Mannen har nemleg sin første dag tilbake på jobb i dag, etter permisjonen sin, så det blir ikkje bilhenting i dag. Dessverre, for det er jo såååå enkelt. Me har dessverre ikkje råd til å kjøpa ein bil nr to nett no, har så masse anna me har lyst å prioritera før det. Så då blir det å ta beina eller bussen fatt. Det fristar litt å prøva å gå, heilt til eg ser opp på himmelen. Han ser rimeleg regntung ut, så eg er litt usikker. Men eg hadde nok hatt godt av turen. Men så har eg jo maaaange andre dagar eg kan gå også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #84 Del Skrevet 29. mai 2008 Me har henta storebror, og no søv dei visst bittelitt begge to. Eg har fått i gong ein pizzadeig, og slappar av litt. Burde absolutt ha rydda litt her, men eg er sliten, så eg orkar ikkje akkurat no. Blir spennande å ha begge barna mine heima i morgon, storebror har planleggingsdag i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 29. mai 2008 #85 Del Skrevet 29. mai 2008 I pausen snakka eg med silvius i telefonen; ho ville ta med seg ~Capricorn~ og vesle A på besøk til oss på fredag! Så kjekt! Vi gleder oss Og det der med spisinga; tror det er en lov som sier at hver gang mammaene skal spise, blir babyene sultne/selskapssyke/må byttes på eller lignende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #86 Del Skrevet 29. mai 2008 Blir koseleg i morgon! I dag klarte me oss rimeleg bra gjennom middagen. Eg "stappa" gullet full av melk rett før me skulle eta, og la henne i vognbagen rett ved sida av middagsbordet, så ho ikkje skulle vera åleina. Ho klynka etter smokken eit par gongar, men elles låg ho berre og keik på pappaen og broren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 29. mai 2008 #87 Del Skrevet 29. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. mai 2008 #88 Del Skrevet 30. mai 2008 To uker alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #89 Del Skrevet 30. mai 2008 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. mai 2008 #90 Del Skrevet 30. mai 2008 Lille store jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 30. mai 2008 #91 Del Skrevet 30. mai 2008 Var kjempekoselig å treffe deg og de nydelige ungene dine i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. mai 2008 #92 Del Skrevet 30. mai 2008 Her har to uker av Putlos liv rast forbi, bryllupsdag er vel overstått (gratulerer), nydelige bilder lagt ut, og link i signaturen er kommet på plass. Så her kommer jeg da, treig i nøtta som jeg er....skjønte ikke hvorfor jeg ikke fikk melding om innlegg i gamleboka, men så jeg at du hadde ny? Neeiiiidaaa... Det er hvertfall ei skjønn jente dere har.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #93 Del Skrevet 31. mai 2008 Koseleg at du fann den nye boka no då Saeria! Håpte jo at du ville følgja med vidare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. mai 2008 #94 Del Skrevet 31. mai 2008 Selv om jeg er verdens tregeste, så vil jeg selvfølgelig følge deg videre. Det er jo så koselig å ha fulgt deg gjennom to svangerskap og et bryllup og. Det var vel og en tid du hadde et annet nick, ikke sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. mai 2008 #95 Del Skrevet 31. mai 2008 Linn3c har vel hett Linn3c leeeenge? I hvert fall så lenge jeg kan huske, både gjennom bryllup og whatnot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. mai 2008 #96 Del Skrevet 31. mai 2008 Jo, men jeg mener hun har hatt et annet nick og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #97 Del Skrevet 31. mai 2008 Joda, heilt i begynnelsen av svangerskapet med Henrik, før eg ville vera heilt offentleg med graviditeten hadde eg eit anna nick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #98 Del Skrevet 31. mai 2008 Men eg har alltid vore Linn3c her på kg, også medan eg var "undercover" med det andre nicket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. mai 2008 #99 Del Skrevet 31. mai 2008 Det er der det kom inn, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 31. mai 2008 #100 Del Skrevet 31. mai 2008 Linn3c har vært undercover faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå