Gå til innhold

Livet med vakringen

mrsSJ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trøtt ja.Ble såå inni granskogen kvalm i stad så jeg dro med meg bøtta i senga og sov en tre timers tid.Nå skal jeg straks legge meg igjen. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupis :klemmer:

Hvordan går det med deg?

Ja, hvordan går det? *vi vil ha oppdatering* :)

Helt enig! :jepp:

Hei,hei :-D

Ikke store oppdateringer å komme med... har vært litt opptatt om dagen, så det har blitt lite KG tid.

Er fortsatt veldig trøtt, har litt ømme pupper, men utover det er formen bra.

Blir jo litt bekymret for at jeg ikke er så kvalm som jeg trodde jeg skulle bli... men nå skal vi på UL om to dager og da blir jeg forhåpentligvis litt beroliget :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fisk73
Hei,hei :-D

Ikke store oppdateringer å komme med... har vært litt opptatt om dagen, så det har blitt lite KG tid.

Er fortsatt veldig trøtt, har litt ømme pupper, men utover det er formen bra.

Blir jo litt bekymret for at jeg ikke er så kvalm som jeg trodde jeg skulle bli... men nå skal vi på UL om to dager og da blir jeg forhåpentligvis litt beroliget :-D

:juhu:

UL!!!

Lykke til!

Godt å høre at alt står bra til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Har glemt å hoppe for det selv jeg

7 uker

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Endret av mrsSJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi tittet på spiren :juhu:

Alt så bra ut, hun mente jeg bare var 6+5 da,men det nekter jeg å være med på....

Det får jo være grenser for hvor tidlig man kan teste positivt.

Uansett ser det ut som det kommer en ny verdensborger i 2009 :-D

Som hun sa, dere er begge unge og hjerte slår fint, så nettene blir nok noen andre på nyåret :-D

Og vi fikk bilder :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fange opp på mine innlegg*

Åh, det høres deilig ut med tidlig UL, det må være utrolig godt å se at alt ser bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::hoppe: 8 uker i dag :hoppe::hoppe:

Våknet kvart over åtte i dag,relativt uthvilt etter mer tolv timers søvn,men det holder nok ikke så lenge :fnise: Utrolig fasinerende at det er mulig å være så trøtt,det kom virkelig overraskende på meg i alle fall.

Begynner ikke på jobben før klokken ti i dag da, så da ikk jeg i alle fall tid til å spise frokost for en gangs skyld... med det resultat at jeg ble kvalm :gjeiper:

Flaks for meg er det stort sett bare nedoverbakker til jobben, så kan jo håpe på at litt frisk vind kan hjelpe på kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fisk73

:juhu:

8 uker allerede!!

Tiden flyr jo avgårde, og når du sover deg gjennom halve tiden, så må den vel gå fortere?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg nettopp danset for 7 uker her inne jeg og vips så er du 8.Jukser du eller? :ler:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: For 8 uker!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg nettopp danset for 7 uker her inne jeg og vips så er du 8.Jukser du eller? :ler:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: For 8 uker!!!!

Ja,det hadde vært noe :fnise:

Vært på hyttetur sammen med mannen, mamma,pappa og søstrene mine i helgen, så da er hemmeligheten avslørt.Regnet nesten med at mamma kom til å skjønne det og det gjorde hun... er på en måte litt deilig at de vet det også :-D

Også fikk vi jo pratet masse babyprat da, og det er jo herlig. Mamma ble kjempeglad og gleder seg stort til å bli mormor.

Mannen fortalte det til moren sin og mannen hennes også, så da er vi åtte mennesker som vet det.

Ellers er jeg blitt delvis sykemeldt,med det resultat at formen er litt bedre, er generelt mindre sliten, svimmel og kvalm og dessuten stikker det ikke så mye i magen...

Ni uker i morgen,bare tre uker og en dag til den magiske grensen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...