@nea Skrevet 5. juni 2008 #81 Del Skrevet 5. juni 2008 Gratulerer så mye med graviditeten! Blir spennende å følge deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 5. juni 2008 #82 Del Skrevet 5. juni 2008 Trøtt ja.Ble såå inni granskogen kvalm i stad så jeg dro med meg bøtta i senga og sov en tre timers tid.Nå skal jeg straks legge meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. juni 2008 #83 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei snupis Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. juni 2008 #84 Del Skrevet 7. juni 2008 Ja, hvordan går det? *vi vil ha oppdatering* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 8. juni 2008 #85 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, hvordan går det? *vi vil ha oppdatering* Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #86 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei snupis Hvordan går det med deg? Ja, hvordan går det? *vi vil ha oppdatering* Helt enig! Hei,hei :-D Ikke store oppdateringer å komme med... har vært litt opptatt om dagen, så det har blitt lite KG tid. Er fortsatt veldig trøtt, har litt ømme pupper, men utover det er formen bra. Blir jo litt bekymret for at jeg ikke er så kvalm som jeg trodde jeg skulle bli... men nå skal vi på UL om to dager og da blir jeg forhåpentligvis litt beroliget :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 9. juni 2008 #87 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei,hei :-D Ikke store oppdateringer å komme med... har vært litt opptatt om dagen, så det har blitt lite KG tid. Er fortsatt veldig trøtt, har litt ømme pupper, men utover det er formen bra. Blir jo litt bekymret for at jeg ikke er så kvalm som jeg trodde jeg skulle bli... men nå skal vi på UL om to dager og da blir jeg forhåpentligvis litt beroliget :-D :juhu: UL!!! Lykke til! Godt å høre at alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 9. juni 2008 #88 Del Skrevet 9. juni 2008 Åh! Så det ikke før nå... Hurraaaaaa for 7 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #89 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Har glemt å hoppe for det selv jeg 7 uker :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Endret 9. juni 2008 av mrsSJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 9. juni 2008 #90 Del Skrevet 9. juni 2008 7 UKER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #91 Del Skrevet 11. juni 2008 Da har vi tittet på spiren :juhu: Alt så bra ut, hun mente jeg bare var 6+5 da,men det nekter jeg å være med på.... Det får jo være grenser for hvor tidlig man kan teste positivt. Uansett ser det ut som det kommer en ny verdensborger i 2009 :-D Som hun sa, dere er begge unge og hjerte slår fint, så nettene blir nok noen andre på nyåret :-D Og vi fikk bilder :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 11. juni 2008 #92 Del Skrevet 11. juni 2008 *fange opp på mine innlegg* Åh, det høres deilig ut med tidlig UL, det må være utrolig godt å se at alt ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 12. juni 2008 #93 Del Skrevet 12. juni 2008 Så gøy å se den lille spiren. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. juni 2008 #94 Del Skrevet 12. juni 2008 Så kjekt med UL Det er nok beroligende å få sett at alt er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. juni 2008 #95 Del Skrevet 13. juni 2008 KG-tante Pysepus ble veldig rørt! :-D Så bra at alt så fint ut! :juhu: Stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #96 Del Skrevet 16. juni 2008 8 uker i dag Våknet kvart over åtte i dag,relativt uthvilt etter mer tolv timers søvn,men det holder nok ikke så lenge Utrolig fasinerende at det er mulig å være så trøtt,det kom virkelig overraskende på meg i alle fall. Begynner ikke på jobben før klokken ti i dag da, så da ikk jeg i alle fall tid til å spise frokost for en gangs skyld... med det resultat at jeg ble kvalm :gjeiper: Flaks for meg er det stort sett bare nedoverbakker til jobben, så kan jo håpe på at litt frisk vind kan hjelpe på kvalmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 16. juni 2008 #97 Del Skrevet 16. juni 2008 :juhu: 8 uker allerede!! Tiden flyr jo avgårde, og når du sover deg gjennom halve tiden, så må den vel gå fortere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 16. juni 2008 #98 Del Skrevet 16. juni 2008 Syns jeg nettopp danset for 7 uker her inne jeg og vips så er du 8.Jukser du eller? For 8 uker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 22. juni 2008 #99 Del Skrevet 22. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #100 Del Skrevet 22. juni 2008 Syns jeg nettopp danset for 7 uker her inne jeg og vips så er du 8.Jukser du eller? For 8 uker!!!! Ja,det hadde vært noe Vært på hyttetur sammen med mannen, mamma,pappa og søstrene mine i helgen, så da er hemmeligheten avslørt.Regnet nesten med at mamma kom til å skjønne det og det gjorde hun... er på en måte litt deilig at de vet det også :-D Også fikk vi jo pratet masse babyprat da, og det er jo herlig. Mamma ble kjempeglad og gleder seg stort til å bli mormor. Mannen fortalte det til moren sin og mannen hennes også, så da er vi åtte mennesker som vet det. Ellers er jeg blitt delvis sykemeldt,med det resultat at formen er litt bedre, er generelt mindre sliten, svimmel og kvalm og dessuten stikker det ikke så mye i magen... Ni uker i morgen,bare tre uker og en dag til den magiske grensen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå