mrsSJ Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #121 Del Skrevet 3. juli 2008 :dåne: Så utrolig flott da!!! Du blir vel helt overveldet? Jeg greier ikke sette meg inn i hvordan det må være, men vil tro det er helt fantastisk! :juhu: Tenk, en liten en!! :dåne: Må danse litt for den! :danser: Næmmen see da! Der er babyen din! Tusen takk for at vi fikk se, det er første gang jeg har sett et 3Dbilde Å, en liten baby! :love: Så herlig da! :juhu: Ja, h*n er helt herlig :-D Har satt frem bildet i stuen til beskuelse og beundring (kun når bare mannen og jeg er hjemme da) I dag tror jeg det er mye bevegelse der, har vært på jobb i 2,5 timer og har forløpig trengt fem tissepauser!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. juli 2008 #122 Del Skrevet 6. juli 2008 Åååå, der var jo Bitteliten jo :rødme: Jeg er forelska Noe så nusselig lite, det er helt rart at det går an :dåne: Er så fascinert av det faktum at et lite menneske bor inni der!!! Har en venninne som er snart høygravid, og det sparker og sparker inni der, jeg sitter bare og gliser når hun viser fram magen sin og de bittesmå føttene omtrent lager avtrykk vi kan se utenpå magen Vidunder er det!!! Du er heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. juli 2008 #123 Del Skrevet 7. juli 2008 Hallo MrsSJ! Og gratulerer sååå mye!!! Du er vel den jeg tror du er? Så koselig at alt klaffet så raskt, krysser fingrene for at vi også er så heldige etter bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #124 Del Skrevet 7. juli 2008 Hallo MrsSJ! Og gratulerer sååå mye!!! Du er vel den jeg tror du er? Så koselig at alt klaffet så raskt, krysser fingrene for at vi også er så heldige etter bryllupet! Sendt deg PM jeg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #125 Del Skrevet 7. juli 2008 11 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 7. juli 2008 #126 Del Skrevet 7. juli 2008 Hurra for 11 uker Så gøy med UL da.. Var gøy å se bildet, jeg var også på UL da jeg var 10 uker, men ikke 3D... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juli 2008 #127 Del Skrevet 7. juli 2008 11 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 7. juli 2008 #128 Del Skrevet 7. juli 2008 Snikleser innom her Gratulere så mye med 11 uker. Bare en uke igjen nå Og for ett herlig lite bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. juli 2008 #129 Del Skrevet 7. juli 2008 11 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #130 Del Skrevet 8. juli 2008 Hurra for 11 uker Så gøy med UL da.. Var gøy å se bildet, jeg var også på UL da jeg var 10 uker, men ikke 3D... Takk for hoppingen, bare en uke igjen til den magiske grensen nå :-D Det gleder jeg meg til :-D Det har vel begynt å synes på deg kanskje? 11 uker! Takk,takk Pysepus! Leste forresten at du hadde hatt et supert utdrikningslag, hørtes ut som en fantastisk dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #131 Del Skrevet 8. juli 2008 Snikleser innom her Gratulere så mye med 11 uker. Bare en uke igjen nå Og for ett herlig lite bilde Koselig med en snikleser :-D Bildet er herlig ja, gleder meg til neste ultralyd jeg. Er helt fantastisk å se barnet og høre hjertelyden :rødme: 11 uker 11 uker ja :-D Tiden har gått litt saaakte de siste ukene skal jeg innrømme,men nå er det bare en uke igjen til den magiske grensen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #132 Del Skrevet 8. juli 2008 Åååå, der var jo Bitteliten jo :rødme: Jeg er forelska Noe så nusselig lite, det er helt rart at det går an :dåne: Er så fascinert av det faktum at et lite menneske bor inni der!!! Har en venninne som er snart høygravid, og det sparker og sparker inni der, jeg sitter bare og gliser når hun viser fram magen sin og de bittesmå føttene omtrent lager avtrykk vi kan se utenpå magen Vidunder er det!!! Du er heldig! Uffda, glemte visst å svare deg jeg Mim, sorry Barnet er nusselig ja, litt merkelig proposjonert foreløpig, men får håpe det endrer seg etterhvert Gleder meg til å kjenne liv ja, må være en helt utrolig følelse...er nok en liten stund til ennå,men nå er det snart ferie og da kommer nok tiden til å gå litt fortere. Ellers ser jeg det er en stund siden jeg har skrevet noe om formen her... vel, den er kvalm! Kvalm om morgenen, kvalm om dagen og kvalm om kvelden. Og noen ganger kvalm om natten :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 8. juli 2008 #133 Del Skrevet 8. juli 2008 Kvalme er bra. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #134 Del Skrevet 8. juli 2008 Kvalme er bra. hehe Ja, er vel det :-D Men gøy er det ikke... solen er tilbake og det er sikkert kjempedeilig ute,men det vet jeg ikke noe om her jeg sitter foran sofaen...Begynner ikke på jobb før klokken fem i dag, så kunne jo benyttet sjansen til å få litt sol på kroppen,men soling og kvalme hører ikke sammen har jeg funnet ut. Kunne ønske jeg hadde en veranda jeg, så kunne jeg plassert meg i skyggen... i en deilig hagestol... men her er det ingen veranda nei Skal flytte før barnet melder sin amkomst da, så neste sommer skal jeg kose meg på en veranda/terasse,mens barnet sover i skyggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 8. juli 2008 #135 Del Skrevet 8. juli 2008 Hei MrsSJ Hvis jeg ikke tar helt feil, så fulgte jeg sånn halvveis med i din tidligere dagbok Graulterer så mye med spire i magen!! Kjempemorsomt at det klaffet så fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 8. juli 2008 #136 Del Skrevet 8. juli 2008 Nei, gøy er det ikke. Vet jeg alt om. Får håpe det går over snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 9. juli 2008 #137 Del Skrevet 9. juli 2008 Det er deilig å ha veranda Blir godt for dere å ha det på neste plass Her er det ferietid, så forholdsvis rolig på nett her. Vi skal farte litt i dag, og frokost er vel også en god idé... Håper du har en flott dag og uten alt for mye kvalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #138 Del Skrevet 9. juli 2008 Hei MrsSJ Hvis jeg ikke tar helt feil, så fulgte jeg sånn halvveis med i din tidligere dagbok Graulterer så mye med spire i magen!! Kjempemorsomt at det klaffet så fort Det har du nok Dette klaffet fort ja, er produktivt å være på bryllupsreise tydeligvis :-D Så nå er det bare å glede seg til babyen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #139 Del Skrevet 9. juli 2008 Nei, gøy er det ikke. Vet jeg alt om. Får håpe det går over snart. I dag har det faktisk ikke vært så ille, så det er vel håp :-D Det er deilig å ha veranda Blir godt for dere å ha det på neste plass Her er det ferietid, så forholdsvis rolig på nett her. Vi skal farte litt i dag, og frokost er vel også en god idé... Håper du har en flott dag og uten alt for mye kvalme I dag har vært en av de beste dagene på lenge, kvalmemessig i alle fall, så tror lykkeønskningene dine hjalp jeg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #140 Del Skrevet 9. juli 2008 I dag har jeg shoppet litt :-D Mannens overbevisning om at vi venter en liten gutt, har tydeligvis smittet over for i dag måtte jeg bare kjøpe en blå sparkebukse. Den er i supermykt, lyseblått stoff og er rett og slett helskjønn :rødme: Tror barnet kommer til å trives i den... og er det ikke en gutt denne gang, kommer det alltids en gutt som kan få den. I tilegg måtte jeg handle litt til meg selv også, tiden var inne for litt BH utskiftning ....og dessuten har jeg gått til anskaffelse av en super krem som skal hindre strekkmerker.Den likter aldeles herlig, så da er det bare å krysse fingrene for at det faktisk virker også :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå