mrsSJ Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #101 Del Skrevet 24. juni 2008 glemte å juble for ni uker, så jubler for ni uker og en dag Vil så gjerne på ultralyd igjen jeg, vil se at alt er bra med babyen min... skulle virkelig vært ultralyd litt oftere synes jeg...kan jo bestille privat da, men prøver å styre meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 25. juni 2008 #102 Del Skrevet 25. juni 2008 Inne og oppdaterer meg, jeg får hoppe for hele 9 uker og 2 dager jeg da :hoppe: Når skal du på UL neste gang da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #103 Del Skrevet 25. juni 2008 I dag tror jeg barnet sparket, vet det er tidlig.... men har aldri kjent noe lignende :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #104 Del Skrevet 29. juni 2008 SÅ herlig :rødme: Godt å høre at alt er bra med både deg og mini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #105 Del Skrevet 30. juni 2008 :juhu: :juhu: Ti uker i dag :juhu: :juhu: I går var en virkelig tøff dag, kvalm fra jeg stod opp til jeg gikk til sengs igjen... hadde en times "fri" på kvelden,men ellers lå jeg rett ut på sofaen, eventuelt i sengen hele dagen. Er ikke akkurat en veldig bra kjæreste om dagen føler jeg,fortsatt trøtt og svimmel, så det blir dårlig med oppmerksomhet på mannen,men det blir vel bedre om et par uker håper jeg :-D Ikke det at han klager,men får jo litt dårlig samvittighet allikevel. Har bestilt ultralyd i dag da,har hørt om så mange som har mistet i det siste, så blir helt nervøs... ser alt bra ut i morgen, kommer jeg nok til å bli litt roligere håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 30. juni 2008 #106 Del Skrevet 30. juni 2008 :juhu: :juhu: :juhu: 10 uker! :juhu: :juhu: :juhu: Var du på UL idag sa du? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #107 Del Skrevet 30. juni 2008 :juhu: :juhu: :juhu: 10 uker! :juhu: :juhu: :juhu: Var du på UL idag sa du? Hvordan gikk det? UL i morgen, tickeren som er litt skeiv igjen... i morgen kl ni, så oppdatering kommer rundt klokken ti tenker jeg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 30. juni 2008 #108 Del Skrevet 30. juni 2008 Lykke til på UL i morgen!! :juhu: Hjelpe meg så fort tiden går!!! Alt vel med deg og den lille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juni 2008 #109 Del Skrevet 30. juni 2008 Lykke til på UL i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #110 Del Skrevet 1. juli 2008 Da har vi vært på ultralyd :rødme: Fikk se en perfekt liten skapning på 3,57 cm med en hjerterytme? på 171 slag i minuttet.Alt er som det skal være. Fikk til og med se barnet i 3D, så nå sitter jeg med bilde av en baby foran meg, barnet vårt er ikke lenger en reke :-D Er helt fantastisk :rødme: UL termin er helt lik som menstermin også, så da er det bekreftet at jeg er 10+1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 1. juli 2008 #111 Del Skrevet 1. juli 2008 Å naaah! :rødme: Så godt å få bekreftet at alt er bra med din lille rakker. 3Dbilde sier du? Får vi se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 1. juli 2008 #112 Del Skrevet 1. juli 2008 Hei! Gratulerer så masse med graviditeten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #113 Del Skrevet 1. juli 2008 Å naaah! :rødme: Så godt å få bekreftet at alt er bra med din lille rakker. 3Dbilde sier du? Får vi se? Viser gjerne frem jeg, men hvordan gjør jeg det da? Er ikke kjempestødig i denne pc verden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 1. juli 2008 #114 Del Skrevet 1. juli 2008 Viser gjerne frem jeg, men hvordan gjør jeg det da? Er ikke kjempestødig i denne pc verden.... Når du trykker på 'Skriv svar' har du en meny nedenfor der du skriver der du kan laste opp bilde. Etterpå tror jeg du legger den inn ved å trykke på knappen for 'Legg til bilde' over tekstboksen. Tror det var sånn jeg gjorde det, du finner helt sikkert ut av det! Spent på å se 3Dbilde, det har jeg aldri sett før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #115 Del Skrevet 1. juli 2008 Når du trykker på 'Skriv svar' har du en meny nedenfor der du skriver der du kan laste opp bilde. Etterpå tror jeg du legger den inn ved å trykke på knappen for 'Legg til bilde' over tekstboksen. Tror det var sånn jeg gjorde det, du finner helt sikkert ut av det! Spent på å se 3Dbilde, det har jeg aldri sett før! Oki, da får jeg prøve meg frem :-D Har bildet på papir, så da må jeg scanne det inn først (dvs få mannen til å scanne det inn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 1. juli 2008 #116 Del Skrevet 1. juli 2008 Så bra med UL!!! Og bilde etterhvert? Tjoho!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #117 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Her er babyen min :rødme: Endret 2. juli 2008 av mrsSJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 2. juli 2008 #118 Del Skrevet 2. juli 2008 :dåne: Så utrolig flott da!!! Du blir vel helt overveldet? Jeg greier ikke sette meg inn i hvordan det må være, men vil tro det er helt fantastisk! :juhu: Tenk, en liten en!! :dåne: Må danse litt for den! :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 3. juli 2008 #119 Del Skrevet 3. juli 2008 Næmmen see da! Der er babyen din! Tusen takk for at vi fikk se, det er første gang jeg har sett et 3Dbilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. juli 2008 #120 Del Skrevet 3. juli 2008 Å, en liten baby! :love: Så herlig da! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå