Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim
Da er alt i skjønneste orden ;) Fikk jammen lyst på sjampis nå :lur:

Snille kjæresten kom med en iiiiskald skummende :ol: til meg nettopp :skaal: Hva smaker bedre i sola?!

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Snacks innkjøpt idag:

2 poser Maarud Salt Potetgull

2 poser Maarud Paprika Potetgull

2 poser Maarud Salt & Pepper Potetgull

2 store poser Cheez Doodles

2 store poser Polly Peanøtter - jeg skal kjøpe 1 til :Nikke:

2 store poser Chilinøtter - jeg skal kjøpe ett par til :Nikke:

3 pakker saltstenger

3 pakker dip - tror vi må ha mer av dette også ass :klø:

2 bokser Daim Mini til fruktfat

Holder dette til 30 stk da tro?! Livredd for å ha for lite av noe :fnise: Kjæresten mener det holder, han sier folk har tross alt også spist 3 retters middag og kaker :sjenert: Stiller meg litt tvilende til om jeg er enig :fnise: Derfor kjøper jeg nok inn litt ekstra av nøtter og dip..........Det blir jo alltids spist :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du den malen du prater om, er det en sånn det er mulig å få tilsendt på mail?! Pretty pretty please :kyss: Vi har nemlig laga klar kirkeprogram tidligere, men jeg får det ikke stilt inn slik at det blir beint når de brettes :sur: For de bør vel brettes :klø:

Bare gi meg mailadressen din på PM du, så sender jeg over :) Det ble helt riktig i forhold til bretting og papiret og alt, vi behøvde kun å skrive ut teksten, brette, så var alt klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Bare gi meg mailadressen din på PM du, så sender jeg over :) Det ble helt riktig i forhold til bretting og papiret og alt, vi behøvde kun å skrive ut teksten, brette, så var alt klart :)

Sendes straks :klem: Tusen takk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:klaske:

Vi har gjort en kjempebrøler :dåne: :dåne: :dåne:

Sitter her og skal skrive ut de siste 3 kaffe-invitasjonene, og ser at på malen står S.U 30. AUGUST!!!!!!!!!!!! :hakeslepp: Måtte ringe mamma og høre hva som sto på deres og joda, 30. august :dåne: Er det mulig?! Idiot :klaske::skratte:

Ikke rart enkelte ikke har svart enda, de har jo fortsatt 1 mnd på seg :hoho: Må jo sende melding til den ene av middagsgjestene som ikke har svart og si vi har skrevet feil svarfrist på invitasjonene :flau: Kan ikke vente til 14 dager før med å gi antall middagsgjester til restauranten, det måtte de ha senest 3 uker før :sjenert:

Det er offisielt, jeg er enVIMSEHØNE!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Middagsgjester:

Invitert: 22

Kommer: 20

Kommer ikke: 1

Ikke svart: 1

Kaffegjester:

Invitert: 15

Kommer: 8

Kommer ikke: 0

Ikke svart: 7

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Da har vi oppdatert ønskelista vår på nettsiden - etter ønske fra gjestene :fnise: De hadde visst for lite å velge mellom :sjenert: Vi har strøket peis fra lista - får aldri i livet 25.000 i kontanter sånn at vi kan kjøpe drømmepeisen likevel, og den vi har funker bra :fnise: og tilføyd gavekort fra Elkjøp (til speireflekskamera og liten flatskjerm til å ha i andre stua..) og Living, noe bestikkgreier, liste på Kitch`n og....:klø: jo, lyst sengetøy :jepp: Det må vel være et bra utvalg av ønsker vel??

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Ja, men det er jo ikke bare en dag til du skal gifte deg ;)

Nei det er sant :hoho: Heldigvis - for jeg har satt svarfristen til 30. august :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg vettu, var bare ikke klar over det selv første gang :fnise: Ammetåka har tatt fullstendig overhånd nå :sjenert:

Hører du har fått den store ære å servere i helga, så koseligt da :) Må du huske være stø på hånda ;)

Susiepia vil også!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er sant :hoho: Heldigvis - for jeg har satt svarfristen til 30. august :skratte:

Fullstendig kaos... bryllup 2.august med svarfrist den 30. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim

Susiepia i dagboka mi :juhu: :hoppe: :juhu:

:fnise:

Jeg skal servere ja, og gleder meg til å se alt planleggingen til Pysepus og mannen in real life :lur: Må nok ta med meg ett lommetørkle og to :grine: lettrørt som jeg er :roll:

Pysepus har satt meg til å servere på høyrefløyen, og jeg fikk beskjed om å søle mest mulig :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susiepia i dagboka mi :juhu: :hoppe: :juhu:

Jeg skal servere ja, og gleder meg til å se alt planleggingen til Pysepus og mannen in real life :lur: Må nok ta med meg ett lommetørkle og to :grine: lettrørt som jeg er :roll:

Pysepus har satt meg til å servere på høyrefløyen, og jeg fikk beskjed om å søle mest mulig :skratte:

Klarte ikke holde meg lenger ;)

Tror jeg måtte hatt med en hel klenexpakke om jeg skulle vært tilstede :sjenert:

Så heldig du er, en stooor ære å få høyrefløya da. Håper de fleste tar rødvin da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Klarte ikke holde meg lenger ;)

Tror jeg måtte hatt med en hel klenexpakke om jeg skulle vært tilstede :sjenert:

Så heldig du er, en stooor ære å få høyrefløya da. Håper de fleste tar rødvin da ;)

Du har holdt deg lenge da :sukk:

Huff ja, Kleenex må til, og sminke til å freshe seg opp igjen med :ler: Ellers tror folk det er en padde som serverer :skratte:

Rødvin må være spennende å søle :lur: *grøss* tenk om jeg søler da :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...