Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

N*I*C*E bikinier!! Tenker kjæresten kommer til å slite litt på stranda jeg :fnise:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var skikkelig fine!!! Likte spesielt godt den med det råååsa på (enda en råsa-fan her ja :fnise: )

Alle liker rååsa da :-D :juhu:

N*I*C*E bikinier!! Tenker kjæresten kommer til å slite litt på stranda jeg :fnise:

:hoho:

Kanskje de ikke kommer seg på stranda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Han er fornøyd med bikinikjøpene mine ja :fnise: Og ellers ganske vant med meg i sånn bikini på stranda, jeg nekter å gå i annet :ler:

Klarer alltid å komme oss på stranda, men ikke alltid vi klarer å være der så tidlig :sjenert: Opptil flere forsøk somregel før vi endelig kan gå :skratte: Herlig å ha det sånn :love:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Idag blir det brudepikekjole-prøving :hoppe: Herrejemini (alternativt banneord :fnise: ) for et langt ord; brudepikekjole-prøving :dåne: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

BTW - :rope: JEG MANGLER HÅRPYNT :overrasket: :dåne: :dåne: :dåne:

Men trenger jeg egentlig det?! Kvalitets-bøylen :skratte: som jeg kjøpte på e-bay knakk jo som kjent, og den jeg kjøpte i reserve er skeiv...Må ha ny, eller trenger ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Har ikke noe sånn veldig behov for å ha noe i håret, men føler det er noe "alle" har...Jeg liker det enkelt, så det må isåfall bare være noe smått!! Kanskje jeg skal stikke innom Agape neste uke når vi er på den sida av fjorden :klø: Skal i sommerfuglparken med lille Persille :hoppe: Og Ikea :lur: Og Agape :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Har ikke noe sånn veldig behov for å ha noe i håret, men føler det er noe "alle" har...Jeg liker det enkelt, så det må isåfall bare være noe smått!! Kanskje jeg skal stikke innom Agape neste uke når vi er på den sida av fjorden :klø: Skal i sommerfuglparken med lille Persille :hoppe: Og Ikea :lur: Og Agape :lur:

Du trenger jo ikke ha noe! Du har en kjole som ikke trenger det om du skjønner hva jeg mener? Ser for meg ett eller annet med en flette i, men ikke hårpynt :sjenert:

Dere skal over fjorden når vi er på "deres" side ja :sukk::fnise: Vi skal jo på kafé på mandag ja! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Du trenger jo ikke ha noe! Du har en kjole som ikke trenger det om du skjønner hva jeg mener? Ser for meg ett eller annet med en flette i, men ikke hårpynt :sjenert:

Dere skal over fjorden når vi er på "deres" side ja :sukk::fnise: Vi skal jo på kafé på mandag ja! :hoppe:

Det er det jeg også ser for meg, noe med fletter i - og da føler jeg det blir feil med hårpynt :jepp: Da er vi enige da :fnise:

Gleder meg til kafè på mandag :hoppe: Vi reiser til fjells i helga sammen med lille Persille, et vennepar og deres 2 døtre :juhu: Skal fiske i fjellvann, grille over bål i strandkanten, spille spill og bare kose oss :hoppe: Blir det fint vær så er Bø i Telemark bare 1 times kjøring unna :danser: Gleder meg :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Tassie og Pysepus, gå for noe med fletter. Hva med sånn flettet lugg liksom..sånn som ligger inntil(..er jo helt rå til å forklare da.. :sjenert: ) Det synes jeg er så fint, så kan det henge løst bak, eller på siden..tror det ville blitt veldig fint jeg :jepp: En ting er uansett sikkert, hårpynt eller fletter eller hvasomhelst: DU KOMMER TIL Å BLI NYYYYDELIG :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim

Har vært med pappaen min idag og valgt ut dress og slips :sjenert: Stram kar i dress må jeg si, tok seg riktig så godt ut :hoppe: Enkelt for han å handle, går inn i butikken, tar et kjapt overblikk, peker på en og sier "den er perfekt" tar den på seg og den sitter schmokk som et skudd :dåne: Hadde det bare vært like enkelt for meg å handle :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Stakkars mannfolk. Lurer på hva de tenker av og til.....

:roll::overrasket::murvegg: :klø:

:hoho:

Tror du blir fiiiin uansett jeg! Hårpynt eller ikke :kyss:

Ikke dumt med flette da! Tror det vil passe veldig godt til kjolen din :jepp: Men du må nok være forberedt på at du på et eller annet tidspunkt en gang i fremtiden vil lure på hva i alle dager du tenkte på :fnise: Men sånn blir det vel stort sett uansett :ler:

Uuuups... Må visst stikke.....

:lur:

Men i allefall:

:klem::kyss::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...