Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Da har jeg F-E-R-I-E :hoppe: :juhu: :hoppe:

Vi har pakka i bilen, klar til fjelltur - gleder meg :dåne: Det er meldt strålende :sol: hele helga, jeg har store planer om å bli megabrun :fnise:

Har ikke hatt sjans å oppdatere meg så mye her inne de siste dagene, internett klikka men idag fiksa snille kjæresten min det :duskedame: Så nå blir det fjelltur og over helga oppdatering :hoppe:

See u around ladies :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Tilbake fra fjellet :hoppe: selv om jeg egentlig kunne blitt der oppe 1 uke :fnise: Har hatt det supert, sol og 25 - 30 grader, vi tente opp bål på stranda og grilla pølser og marshmallows ( - ikke helt i tråd med at jeg skal ta av noen kilo men :sjenert:) solt oss, drukket rødvin (øl for kjæresten) og prata :) Ungene har kost seg minst like mye - de fant tonen med en gang :tommelopp: De andre måtte reise idag for han ble innkalt på vakt, og da ville ikke lille Persille være der lenger :sukk: Så da ble det hjem på oss også! Men været her er minst like perfekt som der, kan ikke klage :juhu:

Står fortsatt stuck når det gjelder toastmaster, nå er forloveren til kjæresten satt på oppdrag "banke vett i skallen på toastmasteren" sånn at han setter kompisen sin først og stiller opp for oss på dagen vår :kjefte: Det går ikke an å gjøre sånn mot vennene sine! Knurr...fortsatt "pisst åff" på han der ja :frustrert:

Skjer ikke så mye ellers, skal hente en pakke på posten imorgen - disse bjellene vi skal ha på bordene og annet dill er komt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra dere har hatt en herlig hyttetur!! :juhu:

Og så bra at forloveren til forloveden skal snakke med toastmastern, dårlig gjort å gjøre sånt :kjefte:

Innom med en :klem: før jeg drar til Stocholm!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Så bra dere har hatt en herlig hyttetur!! :juhu:

Og så bra at forloveren til forloveden skal snakke med toastmastern, dårlig gjort å gjøre sånt :kjefte:

Innom med en :klem: før jeg drar til Stocholm!!

:kose:

God tur til Stockholm søte vennen min :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg hente deg på kiwi på lørdag? eller er det langt for deg å gå? :klø: litt usikker på hvor det er du bor.. :fnise:

Hvor tidlige må vi være? holder det at jeg henter deg ti-fem på halv 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Kan jeg hente deg på kiwi på lørdag? eller er det langt for deg å gå? :klø: litt usikker på hvor det er du bor.. :fnise:

Hvor tidlige må vi være? holder det at jeg henter deg ti-fem på halv 2?

Ja uff, det er kjempelangt å gå :dåne:

:fnise: Neida, det tar meg nøyaktig 2 minutt hvis jeg går sent :hoho:

Ti på halv 2 burde holde :Nikke: Men vi må ikke bli for sene heller, vi må jo finne beste plassering i kirka :hoppe: Tar ca 15 minutt å kjøre fra meg til kirka :) Åååå, jeg gleder meg sånn :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Fuglevennlig bryllupsris er på plass i små søte poser :fnise: Hvorodan gjør jeg med det, setter jeg det i en kurv utenfor eller får de det når de går inn i kirka kanskje?! :klø: Har jo 25 små såpebobleflasker også, de er kjøpt gjennom sånn bryllupsbutikk - mon tro om de er safe å bruke :sjenert: Kjipt om det setter flekker på klærne :Nikke:

Bjeller til å ha på bordene er på plass også, må bare lage sånne små kort og feste på :sjenert: Det skal stå "ring i bjellene så kysser vi" :ler: Det kan bli mye :kline::skratte:

Igår kom gjesteboka vår også, den var litt liten :fnise: men den får duge fordi det er nemlig gravert navn på den - så jeg kan ikke returnere den :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Fuglevennlig bryllupsris er på plass i små søte poser :fnise: Hvorodan gjør jeg med det, setter jeg det i en kurv utenfor eller får de det når de går inn i kirka kanskje?! :klø: Har jo 25 små såpebobleflasker også, de er kjøpt gjennom sånn bryllupsbutikk - mon tro om de er safe å bruke :sjenert: Kjipt om det setter flekker på klærne :Nikke:

Bjeller til å ha på bordene er på plass også, må bare lage sånne små kort og feste på :sjenert: Det skal stå "ring i bjellene så kysser vi" :ler: Det kan bli mye :kline::skratte:

Igår kom gjesteboka vår også, den var litt liten :fnise: men den får duge fordi det er nemlig gravert navn på den - så jeg kan ikke returnere den :tunge1:

Dere er jammen modige som setter ut :kline: bjeller!! Kanskje dere ikke rekker annet?? :fnise:

Ellers var såpebobler virkelig noe jeg skal tenke på videre, det er jo så stas!!! Hvis de er fra bryllupsbutikk er det vel (forhåpentligvis) stor sannsynlighet for at det ikke setter seg noe på klærne.

:klemmer:

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Vi liker å :kline: så det kan bli en festlig sak :fnise: Skal lage de korta og feste på, men trenger skrifttypen vi har brukt på invitasjonene og den ligger på jobb-pc`en :dåne: gidder ikke gå innom jobb i denne varmen :tunge1: Tar det senere det :Nikke:

Forresten er borkorta ferdig limte og alt nå, legger bilder ut i bloggen straks :)

BTW så har jeg gullglitter omtrent overalt nå :skratte: De hjertene drysser noe innmari :roll:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Kjapt innom... de der såpeboblegreiene er ikke så gode altså... lager masse flekker :sjenert: Men lurer på om lille nevø skal få ha noen UTE! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Kjapt innom... de der såpeboblegreiene er ikke så gode altså... lager masse flekker :sjenert: Men lurer på om lille nevø skal få ha noen UTE! :tunge1:

:overrasket: da er de uaktuelle!!!!!!!!!!!!!!! Kan ikke engang gi de til lille Persille heller da den dagen, hun har jo også kjole i sateng :sjenert: Kjipt å ødelegge den :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim
ang. risen; sist vi var i bryllup, ble det delt ut på vei INN i kirka :jepp:

Ja det var det jeg også trodde, sammen med kirkeprogrammene? Skal dere lage de selv eller får dere de trykt opp?! Heller mot å lage de selv, men vet ikke hvordan det blir :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:rope: Hei jenter, sjekk denne buketten :dåne: Der glemte jeg helt hele calla-drømmen min :ler: Den passer jo P-E-R-F-E-K-T til våre, det er jo samme hjertene jo :juhu:

Og er brystbukett til :hoppe: Blir den buketten for pinglete til min kjole kanskje?! :klø: Synes den var så utrolig søt :rødme: Kjæresten synes den var superfin og mener den vil passe kjempegodt til kjolen min, men trenger litt flere meninger enn våre :fnise:

Er så vanskelig å få tak i calla i september, er ingen som tør garantere meg at de får tak i :sukk: MesterGrønn kunne svare meg 2 uker før bryllupet om de fikk inn eller ikke :overrasket: Kan jo ikke gamble på det :dåne: Plantasjen sliter litt med kundebehandlingen sin og kan ikke svare på noenting i disse ferietider :roll: og ellers har jeg fått beskjed om 200 kr pr calla i to butikker - hvis de får tak i :hakeslepp:

What to do??? Blomster er vanskelig gitt :sukk:

:opplyser: Note to myself: ringe blomsterbutikken som har lagt ut disse bildene og høre hva prisen er!

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg deg med ferie og :sol:!

Blomster ja... Lurer på hva som er å få tak i i desember, jeg? :klø: Julestjerner? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...