Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus
Ble visst litt engasjert der gitt :skratte:

Nåde den som rakker ned på go' Mimsen :fnise:

Helt enig! :)

Now;

:hoppe::danse::duskedame: :banantroll: :kaklehone: :juhu: :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Seriøst, jeg ELSKER KG-jentene mine :love:

Tusen takk Pysepus, *Aprin* og Anea for verdens beste start på en ellers regnfull og litt tung lørdag :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Oj da... Enten formulerte jeg meg ekstremt dårlig eller så sto noen opp meg feil fot.... ;)

Men var ikke ment som kritikk bare så det er sagt!

Var heller ment som en kommentar om alt jeg selv ikke har gjort, ikke har tenkt på - Så for meg katastrofe bryllup (mitt eget..) fordi jeg IKKE tenker på alt mulig rare saker som sikkert burde sjenkes en tanke! Og jeg skal gifte meg i mars! :dåne:

Ellers så signerer jeg under på Aneas tanker om bryllup og planlegging av dette! :) Presis som jeg skulle sagt det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Oj da... Enten formulerte jeg meg ekstremt dårlig eller så sto noen opp meg feil fot.... ;)

Men var ikke ment som kritikk bare så det er sagt!

Var heller ment som en kommentar om alt jeg selv ikke har gjort, ikke har tenkt på - Så for meg katastrofe bryllup (mitt eget..) fordi jeg IKKE tenker på alt mulig rare saker som sikkert burde sjenkes en tanke! Og jeg skal gifte meg i mars! :dåne:

Ellers så signerer jeg under på Aneas tanker om bryllup og planlegging av dette! :) Presis som jeg skulle sagt det selv.

Så ikke det innlegget ditt helt komme heller ser du, så jeg ble litt tatt på senga :sjenert: Noe katastrofe bryllup får verken du eller jeg, detaljplanlagt eller ikke - det viktigste tross alt er det som skjer mellom meg og kjæresten i kirka, festen etterpå er ren feiring av at to mennesker som elsker hverandre har valgt å ta steget og leve sammen resten av livet :rødme:

Planlegg bryllupet ditt akkurat som dere ønsker det, det blir kjempeflott fordi dere elsker hverandre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj da... Enten formulerte jeg meg ekstremt dårlig eller så sto noen opp meg feil fot.... ;)

Men var ikke ment som kritikk bare så det er sagt!

Var heller ment som en kommentar om alt jeg selv ikke har gjort, ikke har tenkt på - Så for meg katastrofe bryllup (mitt eget..) fordi jeg IKKE tenker på alt mulig rare saker som sikkert burde sjenkes en tanke! Og jeg skal gifte meg i mars! :dåne:

Ellers så signerer jeg under på Aneas tanker om bryllup og planlegging av dette! :) Presis som jeg skulle sagt det selv.

Ai nju it :)

:kose:

Bryllupet deres blir nok så fint så, skal du se! :jepp:

Jeg for min del har i allefall stått opp med feil fot i dag etter å ha blitt dratt ut av senga av en liten morgenfugl kl 05.00 (som forøvrig brukte et kvarter på å innse at han ikke var morgenfugl likevel og sovnet. Men da var jo mamma allerede lys våken. Gosj!)

:fnise:

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Jeg HAR tendenser til bridezilla i meg... Er dessuten superorganisert og gjennomtenkt og overstadig engasjert i perioder.... Når jeg blir interessert i noe altså. Så frykter at JEG blir den grusome bruden som freser mot alt og alle når det närmer seg.

Derfor pröver jeg nå og väre lugn og easy... *mediterer*

Ikke lenge igjen til DU gifter deg!!! :juhu:

Nervös??? Eller gleder du deg mest?

(ps. skal lese hele dagboka, nå bare lest litt her og der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Jeg HAR tendenser til bridezilla i meg... Er dessuten superorganisert og gjennomtenkt og overstadig engasjert i perioder.... Når jeg blir interessert i noe altså. Så frykter at JEG blir den grusome bruden som freser mot alt og alle når det närmer seg.

Derfor pröver jeg nå og väre lugn og easy... *mediterer*

Ikke lenge igjen til DU gifter deg!!! :juhu:

Nervös??? Eller gleder du deg mest?

(ps. skal lese hele dagboka, nå bare lest litt her og der)

Tror det er lurt å lese hele boka for å finne den røde tråden :fnise: Det er mye tankesurr og fjas her inne :hoho:

Vi har nok alle tendenser til å ta litt av, det er da det er viktig å lene seg tilbake å tenke på hvorfor vi gjør dette :jepp:

Nei det er ikke lenge igjen nå, og jeg er nervøs - men samtidig rolig..Nervøs for om planene ikke blir så bra in real som i tankene mine, men samtidig rolig for grunnen til at jeg gifter meg. Jeg gleder meg og gruer meg, har vært gjennom en strøm av tanker de siste mnd, men kommer fram til det samme hver gang :fnise: Jeg ser virkelig fra mtil å være gift med kjæresten og tilbringe resten av livet mitt med han - den siste puslespillbrikken har falt på plass :rødme: Klisje ja, men sånn føles det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miiiiim!

Jeg lurte på noe!!

Kan jeg få lov til å legge deg til på msn med den adressen som står på facebook?

*smile sitt peneste rekesmil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Miiiiim!

Jeg lurte på noe!!

Kan jeg få lov til å legge deg til på msn med den adressen som står på facebook?

*smile sitt peneste rekesmil*

Selvfølgelig søte deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det kåres hvem her inne som kommer lengst unna Bridezillabegrepet er i allefall Mim en strålende kandidat! Hun er bare ei super, herlig, gjestfri jente som er opptatt av at folk skal trives og kose seg i bryllupet.

Selv om det ble en misforståelse her så vil jeg bare gi all ære til Anea for et fantastisk innlegg med mange gode tanker og innspill :klappe::klemmer:

Også signerer jeg det jeg quotet der! :danser: og :hoppe: for goode gode Mim som gir så liv til oss KG-jenter uansett om man snakker om positive eller negative ting! Godt å ha sånne go'personer rundt seg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Selv om det ble en misforståelse her så vil jeg bare gi all ære til Anea for et fantastisk innlegg med mange gode tanker og innspill :klappe::klemmer:

Også signerer jeg det jeg quotet der! :danser: og :hoppe: for goode gode Mim som gir så liv til oss KG-jenter uansett om man snakker om positive eller negative ting! Godt å ha sånne go'personer rundt seg! :klemmer:

Ojje :rødme: Blir helt satt ut av hvor søte dere er her inne :dåne:

Go`jentene mine :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Mim er snill og flink svigerdatter idag - baker ferske rundstykker til svigermor kommer på besøk :lur:

Ellers har jeg tatt kontakt med fotograf / frisør / sminkøren min, over Facebook faktisk :skratte: Satser på hun svarer fort sånn at jeg vet når jeg skal ha prøvetime og sånn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått oppdatert meg på de siste dagenes hendelser her inne, og det var jo ikke lite. Helt enig med alle andre som har skrevet til deg Mim, du er the best :klemmer: Og snart skal vi gifte oss med drømmeprinsene våre!! Gleder meg sånn til å se bilder fra dagen deres!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus
Mim er snill og flink svigerdatter idag - baker ferske rundstykker til svigermor kommer på besøk :lur:

Ellers har jeg tatt kontakt med fotograf / frisør / sminkøren min, over Facebook faktisk :skratte: Satser på hun svarer fort sånn at jeg vet når jeg skal ha prøvetime og sånn :sjenert:

Oi så snill du er da :jepp: Hun kan jo ikke gjøre noe annet enn å være i godt humør denne gangen da :fnise:

Håper du får svart snart da - prøvetime gleder jeg meg til også :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Du Miiiiims!

På lørdag er det bare 1 måned igjen!!!

:sjokk:

Tenk på det du!

Det er ikke lenge det!!

:juhu:

:redd: 1 mnd?!? :klø: Må vel være mer enn det vel??? *teller på fingrene* 1 1/2 må det være :jepp: Men det er heller ikke lenge til :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Oi så snill du er da :jepp: Hun kan jo ikke gjøre noe annet enn å være i godt humør denne gangen da :fnise:

Håper du får svart snart da - prøvetime gleder jeg meg til også :hoppe:

Rundstykkene ble kjempegode :sikle: Og med hjemmelaga rørt bringebærsyltetøy så spiste vi til vi nesten datt av stolene :skratte:

Svigermor gikk nettopp, mett og strålende fornøyd - med 5 ferske rundstykker i en pose :ler: Sa 4-5 ganger at hun var såå glad for meg og det jeg og kjæresten har sammen :fnise: Lønner seg visst å bake litt ja :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...