Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim

Koser meg gløgg i hjel :dåne: Life is good, det er 30 grader ute om dagene og jeg er i ferd med å oppdatere meg en rimelig brunfarge :juhu: Fryder meg over at det fortsatt er 1 1/2 uke til jeg skal tilbake på jobb :fnise:

Julestjerner?! :skratte: Nei jo, vent litt, det kunne faktisk vært utrolig kult :hoppe: Storesøster elsker julestjerner og lager de utroligeste oppsetninger rundt jul - verdt å sjekke opp i :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
som den matche-FRIIIIK`en jeg er, syns jeg bukettene passet ypperlig til bordet ditt! :hoppe: :hoppe:

:fnise: Matche-frik :fnise:

Men tror du den vil passe til kjolen? Og meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :juhu: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

45 dager igjen til :bryllup:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :juhu: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
:rope: Hei jenter, sjekk denne buketten :dåne: Der glemte jeg helt hele calla-drømmen min :ler: Den passer jo P-E-R-F-E-K-T til våre, det er jo samme hjertene jo :juhu:

Og er brystbukett til :hoppe: Blir den buketten for pinglete til min kjole kanskje?! :klø: Synes den var så utrolig søt :rødme: Kjæresten synes den var superfin og mener den vil passe kjempegodt til kjolen min, men trenger litt flere meninger enn våre :fnise:

Er så vanskelig å få tak i calla i september, er ingen som tør garantere meg at de får tak i :sukk: MesterGrønn kunne svare meg 2 uker før bryllupet om de fikk inn eller ikke :overrasket: Kan jo ikke gamble på det :dåne: Plantasjen sliter litt med kundebehandlingen sin og kan ikke svare på noenting i disse ferietider :roll: og ellers har jeg fått beskjed om 200 kr pr calla i to butikker - hvis de får tak i :hakeslepp:

What to do??? Blomster er vanskelig gitt :sukk:

:opplyser: Note to myself: ringe blomsterbutikken som har lagt ut disse bildene og høre hva prisen er!

Fantastisk bukett og knapphullsblomst! Så sant prisen er overkommelig må det jo bare være helt perfekt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det visst skjedd mye siden sist jeg var innom :overrasket: Glemmer jo helt alt det jeg har tenkt å kommentere.. men da får jeg ta det jeg husker! :jepp:

Buketten var heeeelt nyyyyyydelig!!! :dåne: Syns den passer helt perfekt til bordkort, deg og deres stil! Den var virkelig nydelig! Syns du skal høre hvor dyrt det var, kan jo nesten ikke bli dyrere enn calla-greiene :sjenert:

:hoppe: for ris, såpebobler, gjestebok og bordkort som er ferdig! :hoppe:

Hørtes koselig ut å dele ut risen sammen med kirkeprogrammene :) Idag skal vi endelig få skrevet ut våre kirkeprogram (pappa som måtte gjøre det og han har vært bortreist). Så altså, jepp, vi lager kirkeprogram selv :) Ikke vanskelig i det hele tatt hvis du bare får en mal å se på! Det reddet oss, vi bare puttet inn det vi skulle ha i den malen og vips! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Her var det visst skjedd mye siden sist jeg var innom :overrasket: Glemmer jo helt alt det jeg har tenkt å kommentere.. men da får jeg ta det jeg husker! :jepp:

Buketten var heeeelt nyyyyyydelig!!! :dåne: Syns den passer helt perfekt til bordkort, deg og deres stil! Den var virkelig nydelig! Syns du skal høre hvor dyrt det var, kan jo nesten ikke bli dyrere enn calla-greiene :sjenert:

:hoppe: for ris, såpebobler, gjestebok og bordkort som er ferdig! :hoppe:

Hørtes koselig ut å dele ut risen sammen med kirkeprogrammene :) Idag skal vi endelig få skrevet ut våre kirkeprogram (pappa som måtte gjøre det og han har vært bortreist). Så altså, jepp, vi lager kirkeprogram selv :) Ikke vanskelig i det hele tatt hvis du bare får en mal å se på! Det reddet oss, vi bare puttet inn det vi skulle ha i den malen og vips! :hoppe:

Jeg skal ned på Interflora-butikken her nede nå og høre om de kan gi meg en pris - i tillegg har jeg sendt mail til butikken som hadde lagt ut bildene :fnise: Her må man gardere seg :jepp: Jo mer jeg ser på buketten jo mer bestemmer jeg meg, og den kan som du sier ikke bli dyrere enn calla - som er svindyrt i september :dåne: Hvis storesøster skal lage den så er det jo bare materialprisen, og hverken blomstene (brudeslør) eller de hjertene er dyre :hoppe: Så vil det passe godt til brudepiken vår som skal ha blomsterkrans av brudeslør i håret :rødme:

Du den malen du prater om, er det en sånn det er mulig å få tilsendt på mail?! Pretty pretty please :kyss: Vi har nemlig laga klar kirkeprogram tidligere, men jeg får det ikke stilt inn slik at det blir beint når de brettes :sur: For de bør vel brettes :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Fantastisk bukett og knapphullsblomst! Så sant prisen er overkommelig må det jo bare være helt perfekt???

Håper det :hoppe: Jeg skal bare spise en sen frokost (- ja vi har sovet vekk halve dagen :sjenert:) så stikker jeg ned på blomsterbutikken og prater med de :jepp: Får ta med bilde av bordkortene våre og kjolen min også, sånn at de kan få si sin profesjonelle mening :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Mim!! Foe en utrolig nydelig bukett :rødme: Helt fantastisk!!! Nå går dagene jammen fort..Synes ikke det er lenge siden det var 6 mnd jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Hallo Mim!! Foe en utrolig nydelig bukett :rødme: Helt fantastisk!!! Nå går dagene jammen fort..Synes ikke det er lenge siden det var 6 mnd jeg!

Ja sant den er fin?! :dåne:

Virker som dagene går fortere og fortere :ler: Og jeg gleder meg og gleder meg :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Ehm du... kan sende malen for vårt kirkeprogram jeg altså ;) Du kan jo vurdere det på lørdag :-D Måtte skjære litt før jeg brettet det da, men kopisjappa sa de kunne ha fikset det for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Ehm du... kan sende malen for vårt kirkeprogram jeg altså ;) Du kan jo vurdere det på lørdag :-D Måtte skjære litt før jeg brettet det da, men kopisjappa sa de kunne ha fikset det for meg ;)

Ja takk snillingen min :klemmer:

Skumle fargen på himmelen her da :overrasket: Ser ut for at værvarselet slår til :grine: Og jeg som skulle på stranda idag :sukk:

Nå har jeg vært og prata med blomsterbutikken og bestemt meg 100 % for buketten :juhu: Hun mente den var perfekt til kjolen fordi den var så lett, calla ble for massiv blomst til kjolen min, de ville ikke anbefale det til! Jeg har kjøpt inn endel av det storesøster trenger for å lage, resten måtte bestilles! Brudepiken får lik min bukett bare mindre, pluss hun skal ha litt sånn "brudeslør" i håret også :rødme: Så får hun litt viljen sin, hun som ville ha slør :fnise: Nå får hun ihvertfall noe som heter det samme - så får vi se hva hun sier til det :hoho: Mennene fårhjerter i hvit sisal med litt brudeslør på - disse blir små altså - ser store ut på bildet, men de lages små :) Så skal vi ha ett par blomster / lysoppsatser med diverse hvite blomster :hoppe: De mente jeg kunne være veldig spontan med hvilke blomster vi hadde oppi de oppsatsene, hvite blomster fikk vi uansett tak i :jepp: Så da kan jeg krysse blomster av lista mi :juhu: :juhu: :juhu: NÅ er jeg letta :dåne:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Ja takk snillingen min :klemmer:

Skumle fargen på himmelen her da :overrasket: Ser ut for at værvarselet slår til :grine: Og jeg som skulle på stranda idag :sukk:

Nå har jeg vært og prata med blomsterbutikken og bestemt meg 100 % for buketten :juhu: Hun mente den var perfekt til kjolen fordi den var så lett, calla ble for massiv blomst til kjolen min, de ville ikke anbefale det til! Jeg har kjøpt inn endel av det storesøster trenger for å lage, resten måtte bestilles! Brudepiken får lik min bukett bare mindre, pluss hun skal ha litt sånn "brudeslør" i håret også :rødme: Så får hun litt viljen sin, hun som ville ha slør :fnise: Nå får hun ihvertfall noe som heter det samme - så får vi se hva hun sier til det :hoho: Mennene fårhjerter i hvit sisal med litt brudeslør på - disse blir små altså - ser store ut på bildet, men de lages små :) Så skal vi ha ett par blomster / lysoppsatser med diverse hvite blomster :hoppe: De mente jeg kunne være veldig spontan med hvilke blomster vi hadde oppi de oppsatsene, hvite blomster fikk vi uansett tak i :jepp: Så da kan jeg krysse blomster av lista mi :juhu: :juhu: :juhu: NÅ er jeg letta :dåne:

Dette høres jo bare helt fantastisk ut!

Skjønner godt du er letta over å få sånt på plass, jeg har akkurat begynt å snuse på blomsterplaner og har funnet ut at det er vanskeligere/dyrere (?!?) enn jeg kanskje hadde trodd.... Godt det fortsatt er god tid hos oss!

Det nærmer seg med stormskritt for dere nå! Tror dagen deres blir flott!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim

Dette høres jo bare helt fantastisk ut!

Skjønner godt du er letta over å få sånt på plass, jeg har akkurat begynt å snuse på blomsterplaner og har funnet ut at det er vanskeligere/dyrere (?!?) enn jeg kanskje hadde trodd.... Godt det fortsatt er god tid hos oss!

Det nærmer seg med stormskritt for dere nå! Tror dagen deres blir flott!!

:klemmer:

Blomster kan fort bli dyrt ja, ihvertfall hvis en vil ha noe spesielt eller mye av noe :sukk: Men siden jeg har en søster som kan ordne med blomster hos oss, så ser det ut for at vi kommer unna med et par-tre hundrelapper for brudebukett og brystbuketter, og sånn 5-600 kr for oppsatsene på bordene, så vi passerer nok ikke 1500 kr - da har vi god margin :jepp: og det er ikke verst til et bryllup :hoppe:

Håper det blir like fint som oppi hodet mitt :fnise:

Så deilig å ha blomstene i orden!!! :hoppe:

Tror det blir veldig bra, gleder meg til å se!!

Har liksom tenkt endel på det med blomster, vi vil ikke bruke mengder med penger på den biten av bryllupet siden vi reiser neste dag og får ikke noe glede av blomstene etter festen! Jeg syns deter kjipt å bruke tusenvis av kroner på noe som dør før vi kommer tilbake :roll: Selv om det er fantastisk fint med masse blomster!!

Har tro på dette her, gleder meg også til å se :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Nå står det 1 mnd og 2 uker! Det er jo IKKE lenge til!!! :hoppe:

:dåne: det er jo ingenting :hoppe::duskedame::hoppe:

Hvor har dagene blitt av?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...