Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

:redd: 1 mnd?!? :klø: Må vel være mer enn det vel??? *teller på fingrene* 1 1/2 må det være :jepp: Men det er heller ikke lenge til :juhu:

Men.. tickeren din viste jo 1 måned og 6 dager isted... :klø:

Men det er ikke lenge til det heller! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
Nå har jeg fått oppdatert meg på de siste dagenes hendelser her inne, og det var jo ikke lite. Helt enig med alle andre som har skrevet til deg Mim, du er the best :klemmer: Og snart skal vi gifte oss med drømmeprinsene våre!! Gleder meg sånn til å se bilder fra dagen deres!!

Du er s-ø-t :klem: Så glad for alle dere jentene mine her inne...Helt rart hvor glad en kan bli i mennesker en ikke engang har møtt in real :dåne:

Bilder fra dagen får bli *Aprin* og Pysepus sitt ansvar å legge ut i bloggen min, de kommer jo til å være med hele dagen :hoppe: Men det er bare lov å legge ut koslige og fine bilder :Nikke:

Jeg har nemlig lovt kjæresten at bryllupsreisen vår skal være data- og mobilfri :fnise: Så får jeg heller legge ut bilder når vi kommer hjem, så får dere se fra bryllupsreisen også :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Men.. tickeren din viste jo 1 måned og 6 dager isted... :klø:

Men det er ikke lenge til det heller! :juhu:

:skratte: tickeren min er en bølle-ticker :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Rundstykkene ble kjempegode :sikle: Og med hjemmelaga rørt bringebærsyltetøy så spiste vi til vi nesten datt av stolene :skratte:

ooo, det hørtes fantastisk ut!! Jeg vil også ha! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
ooo, det hørtes fantastisk ut!! Jeg vil også ha! :sikle:

Bare til å komme, det ligger 12 stykker på kjøkken under håndkleet sitt og luner seg :fnise: Og jeg skal bare SÅ kjøpe mer bringebær, de hadde bringebær til 20 kr korga på Spar her borte :juhu: Det er så godt :sikle: Jeg kjøpte 4 korger igår, singel-frøys 1 korg til bryllupskaka, laga syltetøy av 2 korger og jeg og kjæresten koste oss med bringebær med sukker og vaniljesaus etter konge-middagen vår igår :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Jeg skal kvele den s***** toastmaster-dritt-j****** :slåss:

:kjefte::rope::frustrert: :slåss: :kjempesinna::sinna::sinnatagg::rope:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRRRRRRRHHHHHHHHH!!!!

Først sier han ja, så sier han at han har dobbeltbooka, så klarte han å ordne opp - og nå - nå har den idioten sendt melding og sagt at han sikkert ikke kan likevel :kjempesinna:

*Mim blir ond*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Aner ikke :sukk: Årh, for ei suppe!

Foreløpig står vi uten da, skulle få endelig svar imorgen sa kjæresten :slåss:

*knurr* jeg kunne...spytta på han!! Han skulle visst spørre broren sin, men da skal han jammen få betale mellomlegget selv!! Jeg blir så sint, oppgitt og fortvila at tårene renner her jeg sitter :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driiitt!!

Sånt skulle ikke vært lov!

:sinna:

Forøvrig kan jo sikker reka ta en liten trall og en dans eller to om dere ikke skulle finne en bedre løsning..

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Sånt går ikke an!! :kjefte: Uff... Håper det ordner seg!! :troest: Hvis ikke får vel jeg tilby mine tjenester... :sjenert:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Han var ganske så flat når han sa det, tror han vet han setter oss i en knipe nå :sukk: Nytter ikke å være sint, og ute er det skikkelig sommer, så nå har jeg skifta taktikk - jeg tenker på alt annet mens jeg soler meg :fnise: Terapi :jepp: Ordne seg gjør det jo på et eller annet vis :Nikke:

Ellers har jeg prata med frisør / sminkør / fotograf-dama vår idag :hoppe: Hun skulle svare meg på mailen jeg sendte - men kunne si sånn i forbifarten at selvfølgelig skulle jeg få ha prøvetime, kunne ta det iløpet av de to ukene jeg har ferie :juhu: Og når det kom til hvor vi skulle være når hun pynta meg så var det helt opp til meg - hun kom der jeg ville være :hoppe: Hadde ikke trengt å kjøpe sminke da, for det hadde hun visst masse av - men pytt pytt :ler: Nå har jeg også masse :hoho:

Alt i alt en peachy dag, har sykla til og fra jobb idag (ga balla i at armen protesterte :ler:) det er sol og jeg har friiiii resten av dagen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim

De nye mini-bikiniene mine er kommet :hoppe: :hoppe:

Jeg kjøpte denne og denne...selv om jeg skal innrømme at jeg ikke akkurat ser ut som modellene på bildet, så ble det ganske bra :lur: Gleder meg til kjæresten kommer hjem :sjarmor::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...