Gjest Reka Skrevet 17. juli 2008 #1301 Del Skrevet 17. juli 2008 Hjelpes, jeg kommer til å være helt ødelagt den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 18. juli 2008 #1302 Del Skrevet 18. juli 2008 At det går an å ta feil av blått og gull!! Spent på hva de sier tilbake jeg og, du får oppdatere oss! For en nyyyydelig kjole! :dåne: Hun kommer til å bli så skjønn! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. juli 2008 #1303 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg vil også kikke på vakker kjole!! Finnes det muliget for sånt? *smiske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juli 2008 #1304 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg vil også kikke på vakker kjole!! Finnes det muliget for sånt? *smiske* Skal inn og legge deg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juli 2008 #1305 Del Skrevet 18. juli 2008 Da har jeg kjøpt sminke......................... Vil ha det så naturlig som mulig! Til vanlig bruker jeg transparent foundation og mascara - that`s it, nå har jeg handla så sinnsykt mye sminke - men likevel ser det ganske naturlig ut Så det må enten bety at dette er bra sminke, eller så er jeg rundlurt Kjæresten heller nok mot det siste Endte opp med:Isadora Mineral Foundation Powder - Medium Beige m / børste 169 krIsadora Mineral Transcludent Powder - Warm Transparent 198 krIsadora Mineral Eye shadow Artist palette (4 stk) i gull og bronse 198 krIsadora Mineral Børste til øyenskygge 69 krWonder Nail neglelakk i Satin Beige 49 krGuerlain KissKiss LipLift (får glossen til å henge lenger visst ) 230 krGuerlain Gloss & Shine, farge; Terracotta 220 krDior Lipliner Pencil - beige naturel 170 krChanel Eye Pencil - hvit (til våtkant) 175 krClinique Superfine liner for eyes - brun 135 krKanebo Mascara 38 grader - svart 210 krTilsamme den "nette" sum av 1900 kr :dåne: :dåne: :dåne: Har aldri hatt så mye sminke jeg og ihvertfall ikke sånne eksklusive merker Jeg bruker kun Mary Kay til vanlig, har masse sånn kremer for ansiktet og sånn som jeg bruker..men det er også dyrt og sminken har jeg aldri prøvt..så må jeg ha sånn party for å kjøpe og det gidder jeg ikke nå Så da fant jeg ut at det sikkert var like lurt å gå på Estetique og rådføre meg Krysser av sminke fra lista! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 18. juli 2008 #1306 Del Skrevet 18. juli 2008 Det var masse sminke ja :dåne: Men den listen så jo veldig bra ut! Og det holder jo veldig veldig lenge, så nå har du jo sminke til absolutt alle festlige anledninger i lange tider fremover Naturlig sminke er ikke å bli rundlurt Menn altså Det ER god sminke du har handlet og god sminke holder lenge og er god i bruk for at en ny post kan krysses av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juli 2008 #1307 Del Skrevet 18. juli 2008 Det var masse sminke ja :dåne: Men den listen så jo veldig bra ut! Og det holder jo veldig veldig lenge, så nå har du jo sminke til absolutt alle festlige anledninger i lange tider fremover Naturlig sminke er ikke å bli rundlurt Menn altså Det ER god sminke du har handlet og god sminke holder lenge og er god i bruk for at en ny post kan krysses av! Ja siden jeg bruker lite sminke til vanlig har jeg sikkert sminke i to år fremover her Mim kommer på fest, alltid likt sminket fra nå av Kan jo kanskje supplere med noen nye øyeskygger etterhvert da Men jeg har glemt noe SOLPUDDER!! Æsj, det koster vel 500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juli 2008 #1308 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Svar fra Monogramservice: "Hei og takk for henvendelsen. Beklager med dette at du har fått feil på dine håndklær. Dette er en registreringsfeil fra vår side. Vi sender deg selvfølgelig nye håndklær med riktig trådfarge. Håndklærne du har mottatt kan du beholde. Fakturaen du har fått ser du bort i fra, da du vil få en ny faktura med nye varer. Ta kontakt dersom du har spørsmål." avogtil hjelper det å litt! Endret 18. juli 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 18. juli 2008 #1309 Del Skrevet 18. juli 2008 for at det ordnet seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juli 2008 #1310 Del Skrevet 18. juli 2008 Og gjett hvem som fikk dårlig samvittighet for krass mail Snille søte gode kjæresten min :rødme: har vært og handla rååååsa Scullcandy`s til meg :love: De er dritkule :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. juli 2008 #1311 Del Skrevet 18. juli 2008 Ikke klag på prisen for sminke, for jeg har lagt ut det DOBBELTE! :dåne: Og kjempebra da at det hjalp å kjefte litt så får du masse nye håndklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 18. juli 2008 #1312 Del Skrevet 18. juli 2008 Så søt og snill kjæreste du har da. Min glemte å hente meg på jobb i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juli 2008 #1313 Del Skrevet 18. juli 2008 Ikke klag på prisen for sminke, for jeg har lagt ut det DOBBELTE! :dåne: Og kjempebra da at det hjalp å kjefte litt så får du masse nye håndklær Du kjøpte i.d sminke du, jeg kjøpte Isadora sin mineralsminke, den er litt billigere - og de som bruker sånn sminke sier den er like bra..så da nølte jeg ikke Som du sier så har vi sminke en stund nå da Ja har nok håndklær med navn på nå De med blå skrift får vi ha i reserve De var nå dyre nok og da, 300 kr for 2 gjestehåndklær :dåne: Alt en "må" ha til et bryllup Kjæresten bare ler av meg og sier jeg hadde vunnet vm i å bruke penger på tulle-ting Nå har vi 2 stk levegger på terrassen, pappa bygger :juhu: og på toppen av det hele er det strålende :hoppe: Imorgen kommer han og bygger rekkverket, og da kan vi male - det blir så fiiint Nå slipper jeg ekle-naboen som står og stirrer hver gang jeg soler meg også Æsj han er ekkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juli 2008 #1314 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Så søt og snill kjæreste du har da. Min glemte å hente meg på jobb i dag så fint av han Han gjør det nok godt igjen, tror du ikke?! du får kreve full overhaling ikveld som plaster på såret Scullcandyene mine funker som bare det, jeg har rocka meg bortover veien her med vovvis Folk kikka litt, men who cares - JEG HAR RÅÅÅSA ØREKLOKKER :juhu: :juhu: :juhu: Endret 18. juli 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 18. juli 2008 #1315 Del Skrevet 18. juli 2008 Wooow, det var mye sminke! i.d sitt solpudder er forresten veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. juli 2008 #1316 Del Skrevet 18. juli 2008 Ååå! :juhu: Det var mye sminke det! Og har du fått de i rosaaaaaaaaaa?!?!! Fy så heldig! :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juli 2008 #1317 Del Skrevet 18. juli 2008 Wooow, det var mye sminke! i.d sitt solpudder er forresten veldig bra Ja nå har jeg sminke så det holder :juhu: *noterer i.d sitt solpudder* Prøvde ett idag, ikke i.d sitt, men ett annet..Det var veldig fint! Men så glemte jeg jo å kjøpe det Merkelig at de ikke sa noe på butikken, de var nå veldig opptatt av å selge mest mulig til meg Får stikke oppom imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juli 2008 #1318 Del Skrevet 18. juli 2008 Ååå! :juhu: Det var mye sminke det! Og har du fått de i rosaaaaaaaaaa?!?!! Fy så heldig! :juhu: :juhu: :juhu: Snilleste kjæresten vet at Mim elsker roooosaaaaa :rødme: Åh, de er så fine, jeg ser og ser og ser på de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juli 2008 #1319 Del Skrevet 18. juli 2008 Forresten har vi blitt enige om å droppe bryllupssuite på bryllupsnatten Å betale 1800 kr for et rom som omtrent ikke blir brukt blir sløsing synes vi...Siden vi reiser neste dag så må vi opp så tidlig likevel Og da slipper vi å stresse med bagasje og opp og ned fra hotellet og hjem med kjolen osv før vi skal på flyplassen!! Kan vi slappe litt mer av :love: Jeg tenker å kjøpe inn myggnett til å ha over senga, sengetøy i sateng og hvite lammeskinn til å ha på gulvet på hver side av senga, masse duftlys og kubbelys som settes opp i gangen og inn til soverommet, roseblader på senga, eksotisk frukt, musserende vin og sjokolade, brenne en cd med koooosemusikk på og få noen til å ordne det til for oss sånn at lysene blir tent rett før vi kommer og musikken står på :rødme: Vi kan ha bryllupsnatt i egen seng vi Det er jo det samme som skal skje om vi sover der eller der Hvordan høres det ut synes dere? Nå gleder jeg meg nesten enda mer til bryllupsnatta jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juli 2008 #1320 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg ser deg Amadea-vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg