Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Fremhevede innlegg

Gjest madam_mim
Skrevet

Mimsen

nå er det en stund siden jeg har vært innom dagboken din, fy meg!! men har gyldig grunn siden jeg var syk forrige uke! Det ser ut som det har skjedd en del på bryllupsfronten og at du har mye å gjøre!! Leste jeg riktig og at du er sykmeldt?? lille mim, hva har du gjort?? Du må være forsiktig med deg selv vet du

Hvor får man tak i betakaroten, hvis man blir brun av det skal jeg jammen prøve Nå er det ikke lenge igjen til den store dagen håper å få se brudepikekjolen du har bestemt deg for

Betakaroten får du tak i på Vita ihvertfall, og på apoteket :Nikke: Det virker på meg, men som sagt tidligere så må en gå på det en stund, og det varierer fra person til person hvor mye det virker inn på pigmenteringen...Men jeg blir lettere brun og mindre solbrent, så for meg er det vinn-vinn!

Sykemeldt ja :sukk: Den hersens skuldera mi som tuller seg til igjen, vet ikke hva som skal til jeg for at den skal bli bra :vetikke: Skal inn til ny vurdering hos ortoped i august, så da håper jeg de finner noe sånn at det kan ordnes :jepp: I mellomtiden har jeg jo god tid til bryllupsplanlegging da :sjenert: Jobber fra 8 - 11:45 hver dag bare, det er latterlig korte dager :dåne: Klarer ikke akkurat å nyte det, for jeg vil så gjerne jobbe fullt men...

På torsdag kommer lille Persille hjem til oss, så da skal vi prøve kjolen, sender nok bilde på pm til dere ganske raskt etterpå!

:klemmer:

Du må nok sloss med meg om å stå først i køen når filmen kommer for salg syns den var helt fantstisk!! Så den på premieren med jentegjengen, og senere med kjæresten FANTASTISK FILM!!!!

har du forresten sett Mamma Mia?! hvis ikke; LØP OG SE!!! Fikk mye samme følelsen som sex & the city, levde meg heelt inn. sang og lo om hverandre

ps: IKKE gå før rulleteksten er slutt!

Glemte å skryte over hvor flink du har vært, som har fått så mye i orden!!

Fliiiiiiiiiiiinke Mim!

Vi kan vel stå sammen først i køen vel :sjenert: Venner gjør sånn :Nikke::fnise: Jeg har veldig veldig veldig lyst å se den igjen, men tror jeg venter til den kommer på dvd nå, for jeg har lyst å se Mamma Mia og den nye Narnia filmen også - og det er dyrt å gå på kino :overrasket:

Vi før kjøpe filmen og ha en jentekveld med tårer, vin og Sex & The City :hoppe:

Sant vi har vært effektive nå? Litt gøy når kjæresten engasjerer seg litt også, det var han som fant teksten vi skal ha inni ringene :fnise: Syns det var fint da, det er jo sant - et forhold krever både at en yter og ofrer noe, som sacrifice jo betyr :Nikke: Håper bare det er plass til alt...det vet kanskje du som jobber med sånt?! Det blir...skal vi se... 27 tegn tilsammen med tekst og dato :sjokkert: Går det?!

:kose:

Jeg vil også se!! Begge to

Hva vil du se? :fnise: Filmen eller kjolen?! :ler:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Filmen :Nikke:

Jeg tror å mener jeg har fått se kjolen... men er ikke helt sikker så du må bare sende den en gang til :ler:

Man får jo så mange kjolebilder her at det er ikke greit å vite hvem man har fått av og hvem som har hvilken kjole :fnise:

Men har ike du en sånn med ermer på? Sånn "ringenes herre" aktig alvekjole?? :klø:

Gjest madam_mim
Skrevet
Filmen :Nikke:

Jeg tror å mener jeg har fått se kjolen... men er ikke helt sikker så du må bare sende den en gang til :ler:

Man får jo så mange kjolebilder her at det er ikke greit å vite hvem man har fått av og hvem som har hvilken kjole :fnise:

Men har ike du en sånn med ermer på? Sånn "ringenes herre" aktig alvekjole?? :klø:

Joda, min kjole har du sett, nå er det brudepikekjolen vi snakker om :ler:

Skrevet

ååååå :ler:

De vet jeg ikke om jeg har sett :lur:

Hvis ikke det er de rosa? :klø: Mener det var noen som hadde rosa... :vetikke:

Gjest madam_mim
Skrevet
ååååå :ler:

De vet jeg ikke om jeg har sett :lur:

Hvis ikke det er de rosa? :klø: Mener det var noen som hadde rosa... :vetikke:

Nope lite rosa her i gården desverre :sukk::ler: Pysepus har rosa :jepp: Denne er gylden /gullskimrende, vanskelig å forklare, må sees :fnise: Jeg kjøpte ny brudepikekjole nå på fredag, hadde jo bare 2 fra før :flau: Bilder kommer når jenta har prøvd den på :Nikke: Men det er så lenge til torsdag :sur: Hun er på ferie med mammaen sin, så kan ikke låne henne for å prøve heller :fnise: Tålmodighet må til kjenner jeg :sukk::ler:

Skrevet

:ler:

Okei :) Den som venter på noe godt.... :Nikke:

Jeg tror alle er på ferie jeg... KG står jo nesten helt stille :sukk:

Gjest madam_mim
Skrevet
:ler:

Okei :) Den som venter på noe godt.... :Nikke:

Jeg tror alle er på ferie jeg... KG står jo nesten helt stille :sukk:

Ja det er skummelt stille her inne :redd: Ferie er en ting, men så har jo flere av de "faste" folka her inne gifta seg og lagt inn årene i dagbøkene, så det merkes jo også :Nikke: Jeg savner Anea og MrsG :sukk: Kanskje de kommer med baby-dagbøker snart :lur:

Jeg har ikke ferie, jeg er sykemeldt og kan :skravle: masssse :hoho:

Skrevet

Ja Sandra82 må jo lage seg gravid-dagbok!! :-D Men hun er vel kansje på bryllupsreise? :klø:

Helt musestille.. :overrasket:

Men jeg drar på ferie på fredag og jeg har ikke internett hjemme så da blir det lite KG-skravling på meg... :sukk: Når kommer Reka hjem?

Gjest madam_mim
Skrevet
Ja Sandra82 må jo lage seg gravid-dagbok!! :-D Men hun er vel kansje på bryllupsreise? :klø:

Helt musestille.. :overrasket:

Men jeg drar på ferie på fredag og jeg har ikke internett hjemme så da blir det lite KG-skravling på meg... :sukk: Når kommer Reka hjem?

Aner ikke når Reka er tilbake, men det må vel være snart?! :klø:

Gjest madam_mim
Skrevet

Da har jeg bestilt "koseklokker", gjestebok med gravert skilt og pynt til bryllupsbilen :hoppe:

Skrevet (endret)

Se der er Reka jo :-D

Når man snakker om sola så skinner den :)

Endret av dinedama
Gjest madam_mim
Skrevet
Koseklokker? :klø:

:skratte: ja det var det de kalte de :skratte:

Sånne bjeller som gjestene ringer i og vi må reise oss å :kline::ler:

Gjest madam_mim
Skrevet
:vinke:

:juhu: shrimpy is back :juhu:

Hatt en fin ferie kjære du?! :klem:

Skrevet
Se der er Reka jo :-D

Når man snakker om sola så skinner den :)

:sol: :-D

Skrevet
:juhu: shrimpy is back :juhu:

Hatt en fin ferie kjære du?! :klem:

Jaa!! :juhu:

Har hatt en kjempe fin ferie, men nå oppdaget jeg, til min store skrekk at jeg flasser noe sykt på øverste del av ryggen, altså der jeg ble så skrekkelig brent!!

:dåne:

My color escapes from me!! :sjokk:

:fnise:

Gjest madam_mim
Skrevet

Har bestilt mini-bikinier til bryllupsreisen :lur:denne og denne..Kjæresten er fornøyd :hoho: Ble ingen gjennomsiktige denne gang :ler: *hvisker* har nemlig to i skapet :fnise:

Gjest madam_mim
Skrevet
Jaa!! :juhu:

Har hatt en kjempe fin ferie, men nå oppdaget jeg, til min store skrekk at jeg flasser noe sykt på øverste del av ryggen, altså der jeg ble så skrekkelig brent!!

:dåne:

My color escapes from me!! :sjokk:

:fnise:

Flasser du??? :tunge1: Da må du bare smøre med aloe vera-bodylotion og sole deg enda mer så ikke overgangen viser så godt :ler: Standard prosedyre her i hus :hoho:

Men så trodde jeg reker skulle være rosa, ikke brune :klø: Men hva vet vel jeg :vetikke::sukk:

Gjest Alvebruden
Skrevet

Men så trodde jeg reker skulle være rosa, ikke brune :klø: Men hva vet vel jeg :vetikke::sukk:

Så bra. :hoho: Det trodde jeg også. :skratte: Søte reka. :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...