Gjest Alvebruden Skrevet 30. juli 2008 #1741 Del Skrevet 30. juli 2008 Innom for å ønske deg masse lykke til til lørdag. :love: Og krysser fingre og tær for godvær. Gleder meg til å se bilder. Stor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. juli 2008 #1742 Del Skrevet 30. juli 2008 Lykke til på lørdag kos dere masse på den store dagen og på bryllupsreisen til pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. juli 2008 #1743 Del Skrevet 30. juli 2008 Dårlig av butikken å glemme det da.. Får dere noe prisavslag dersom de ikke rekker frem i tide? Krysser fingrene for at de rekker frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1744 Del Skrevet 30. juli 2008 Å WUÆÆÆ, har de glemt å bestille rosene!!??! Jeg hadde blitt råstresset av det. Men bra du holder hodet kaldt.. Beundringsverdig! Det er jo ikke så mye å gjøre med det liksom... Men uansett så får vi fint pyntede bord :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1745 Del Skrevet 30. juli 2008 Innom for å ønske deg masse lykke til til lørdag. :love: Og krysser fingre og tær for godvær. Gleder meg til å se bilder. Stor fra meg Tusen takk vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1746 Del Skrevet 30. juli 2008 Lykke til på lørdag kos dere masse på den store dagen og på bryllupsreisen til pysepus Takk takk! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1747 Del Skrevet 30. juli 2008 Dårlig av butikken å glemme det da.. Får dere noe prisavslag dersom de ikke rekker frem i tide? Krysser fingrene for at de rekker frem. Det er ikke butikken som har glemt det, det er leverandøren... Så det er liksom så lite butikken kan gjøre med det! Hvis de ikke rekker fram i tide slipper vi jo å betale dem for da får vi dem jo ikke Krysser alt jeg kan jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 30. juli 2008 #1748 Del Skrevet 30. juli 2008 Lykke til i morgen og god reise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1749 Del Skrevet 30. juli 2008 Lykke til i morgen og god reise! Takk! :-D Ehm... lørdag kanskje...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1750 Del Skrevet 30. juli 2008 Er litt overrasket over alle gavene vi får jeg... og når vi får penger er jeg veeeldig sjokkert over beløpene Fikk 1000,- fra foreldrene til han som er gift med søstera til kjære liksom Men har fått maange fine ting da! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. juli 2008 #1751 Del Skrevet 30. juli 2008 Oi! Det var voldsomt! Gøy med gaver da, selv om de kanskje kommer fra litt overraskende steder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 30. juli 2008 #1752 Del Skrevet 30. juli 2008 Er litt overrasket over alle gavene vi får jeg... og når vi får penger er jeg veeeldig sjokkert over beløpene Fikk 1000,- fra foreldrene til han som er gift med søstera til kjære liksom Men har fått maange fine ting da! :-D :dåne: det var litt av en sum fra noen som ikke er nære!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 30. juli 2008 #1753 Del Skrevet 30. juli 2008 Jøss Det var litt av en sum fra noen "så langt" unna. Så moro da. Jeg innrømmer hjertelig at jeg ble glad for at vi fikk masse gaver til vårt bryllup. Liker å se på tingene og tenke på at vi fikk de til bryllupet. De blir litt mer spesielle da. Så bra du ikke blir stresset av blomstene, for som du sier, er det jo ikke så mye å få gjort med det. Det blir nok pener bord uansett, ja. Hva er planene i morgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1754 Del Skrevet 30. juli 2008 Oi! Det var voldsomt! Gøy med gaver da, selv om de kanskje kommer fra litt overraskende steder! Alltid gøy med gaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1755 Del Skrevet 30. juli 2008 :dåne: det var litt av en sum fra noen som ikke er nære!! Veldig overraskende ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1756 Del Skrevet 30. juli 2008 Jøss Det var litt av en sum fra noen "så langt" unna. Så moro da. Jeg innrømmer hjertelig at jeg ble glad for at vi fikk masse gaver til vårt bryllup. Liker å se på tingene og tenke på at vi fikk de til bryllupet. De blir litt mer spesielle da. Så bra du ikke blir stresset av blomstene, for som du sier, er det jo ikke så mye å få gjort med det. Det blir nok pener bord uansett, ja. Hva er planene i morgen da? Det er jo morsomt med bryllupsgaver da :-D Men det er ikke derfor vi gifter oss! Kan tenke meg som du sier at det er gøy å tenke på i ettertid at det fikk vi til bryllupet vårt! Ikke så mye å gjøre med blomstene - får jo uansett noen roser, så kanskje vi bare må gjøre litt om på planene, men det går bra I morgen skal jeg få nye negler, så skal jeg innom venninne A med fotoapparat og filmkamera for hun og hennes kjære skal ta bilder og filme!! Snillingene!! :-D Stor til flickan-min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1757 Del Skrevet 30. juli 2008 Må bare si til alle at jeg er innom bøkene deres fort, men får ikke tid til alle... men etter bryllup og konte-eksamen er jeg her for fullt igjen, men tenker på alle jentene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 30. juli 2008 #1758 Del Skrevet 30. juli 2008 Hvor skal du legge negler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1759 Del Skrevet 30. juli 2008 Hvor skal du legge negler? Samme stedet jeg var i utdrikningslaget mitt... vet ikke hva det heter, men kan sende deg sms med stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 30. juli 2008 #1760 Del Skrevet 30. juli 2008 Samme stedet jeg var i utdrikningslaget mitt... vet ikke hva det heter, men kan sende deg sms med stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg