Gå til innhold

Addendum


@lfa

Anbefalte innlegg

Så koselig å se deg Skravla. :klemmer:

Helt utrolig hvor fort tiden går, ja. L@mmet burde forresten vært oppkalt etter deg. Det er nemlig jenta som har snakketøyet i orden. Det går stort sett i ett. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å se deg Skravla. :klemmer:

Helt utrolig hvor fort tiden går, ja. L@mmet burde forresten vært oppkalt etter deg. Det er nemlig jenta som har snakketøyet i orden. Det går stort sett i ett. :ler:

Vi deler jo tross alt bursdag, så hun er nok ikke så langt etter..... :ler:

Hadde vært koselig å se et bilde av snuppa igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å legge inn bilde i albumet, men det ble så lite og dårlig... Kg har kanskje endret på innstillingene? Skal prøve en annen dag, klart du skal få se bilde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Vi har kjøpt Carena Easy til å ta med på ferie. Helt sikkert ikke verdens beste kvalitet, men greit nok til det bruket. Mannen mente vi nå kunne selge TFKen, noe jeg selvfølgelig nektet. Kan ikke kjøre Lada hele tiden heller. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Fomle: Det ble Buggster S her. Sto mellom den og 4 andre. :fnise:

Har prøvekjørt litt og er veldig fornøyd. Ville ha en lett trille som l@mmet i tillegg sitter godt oppi. Og som jeg kan henge stelleveska på uten at hele greiene velter.

Mannen er også fornøyd og det er jo veldig greit. :ler:

Men må tenke litt på det med å selge den andre TFK'en... Må nok beholde den en liiiten stund til i alle fall. :)

Fint vær i dag, men vinden ødelegger for den store sommertemperaturen... Har likevel fått gjort litt ute. Kjøpt litt nytt til hagen og plantet om litt. Samt begynt på to andre prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk stelleveska i posten i dag. Eller stellebagen som man også godt kan kalle den. Er stooor og blir helt super og ha med på ferien. :hoppe:

SkipHop'en skal få sommerferie her hjemme. :ler:

Har også vært på Kiwi og tigget til meg gratis koppholder. Må bare finne noe jeg kan klistre over den fæle kiwireklamen. :ler:

L@mmet gleder seg til å "eise fly", men må nok vente en god stund ennå. Det eldste l@mmet gleder seg også, men må nok en tur til pappaen først. I dag kom han forresten hinkende hjem fra skolen da han hadde kræsja stortåa i døra. Det er andre gangen i løpet av skoleåret. Var den andre tåa forrige gang. Han mente han trengte skyss i morgen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen sover og L@mmet sover. Regner med at i alle fall den minste våkner om ikke alt for lenge. :)

I helga er det samværshelg og ungene kommer litt senere i ettermiddag. Kjekt med besøk, men fy grisen så lei jeg er av visse manipulerende mennesker. Spesielt siden de vinner frem med absolutt alt. Helt utrolig at de faktisk slipper unna og har fritt spillerom til å fortsette i samme stil. Ikke mye som gjør meg mer gretten og sur enn akkurat det. :kjefte:

Men i helga skal vi kose oss, blir nok lenge til neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig humør... mer sinna enn sur. :kjempesinna:

Note to self: bli dame også i mitt neste liv. I alle fall ikke samværspappa. Som dame: ikke bli glad i samværspappa med psyko eks på slep...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bare meg og minstelammet hjemme. Det største reiste på pappaferie i dag og mannen er på jobb.

Fikk besøk av tantejentene i ettermiddag, og det var stas for lammet. Den mellomste ble igjen en god stund etter at de to andre dro og hun har jammen meg snakketøyet i orden. :fnise:

Lammet og jeg har også raidet ripsbærtreet. Plukket, renset og fryst. Lammet elsker og være med på alt mulig og både plukket, spiste og renset bær. Stilken i en bolle og bærene i en annen. Flinke store lille lammet mitt. :rødme:

......Som forøvrig visstnok ikke skal være med resten av familien på ferie. Vi skal fly, men hun påstår hardnakket at hun skal reise med helikopter!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor glemte bursdagen min igjen. Hadde på følelsen at det kom til å skje, men øynet et lite håp da hun faktisk ringte i går. Det håpet forsvant raskt og hun snakket om helt andre ting. I dag kom hun innom, men ikke et ord om noe bursdag. Hun trengte hjelp til noe i morgen...

Fant heller ikke noe sted det passet seg å nevne det.

Hadde egentlig ikke brydd meg så veldig, om ikke hun hadde vært av typen som bestandig minner oss på bursdagene til alle andre i familien (og vi har full kontroll selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt bursdag? :sjokk:

Det har jeg ikke fått med meg.

Gratulerer med dagen på etterskudd. :roser:

(og gi f..... i svigermor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Skravla: Tusen takk! Har vært i feriemodus, så jeg har ikke kikket inn her før... :klemmer:

Og bursdagsjenta sender bursdagsklemmer tilbake! :klemmer:

Toro: Av lammet? Ja, men legger ikke ut på nett...

Eldstelammet begynte på skolen igjen i dag, så nå er årets sommerferie definitivt over. Kom hjem natt til søndag så vi drøyet den lengst mulig. :)

Har vært 10 dager i Portugal og en liten uke hjemme hos mamma og pappa.

Flyturen gikk over all forventning og lillelammet var både tålmodig og blid begge veier.

Fikk shoppet masse nye klær til henne på Zara. Veldig billig der nede, så det ble en stor pose med hjem igjen. :shoppe:

Og i morgen har jeg vært jentemamma i to år. :rødme:

Siden H@nnsauen er på jobb blir det ikke ordentlig feiring før han kommer hjem, men litt blir det nok likevel. :)

Store lille jenta mi. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine gratulasjoner til lillel@mmet. Stor jente. :)

Jeg sier ikke nei til å se på flere bilder av hjerteknuseren din @lfa.

Men jeg lurte egentlig på om du har andre motiv i søkeren, om du

tar deg tid å se etter nye motiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla: :bursdag: Håper du har hatt en fin dag! :klemmer:

Fru Fomle: Tusen takk! :klemmer:

Toro: Kameraet er med på alle turer og L@mmet er ikke med på alle bildene, nei. :fnise:

Jeg har vel ikke tålmodighet til å bruke masse tid på å finne et perfekt motiv, så det blir vel helst mye knipsing for så og håpe på noe bra innimellom. Prøver jeg å planlegge, ser alt mye bedre ut i hodet enn som ferdig resultat. :ler:

L@mmet sin 2-årsdag startet ikke så bra :spy: ,men hun kviknet heldigvis til utover dagen og eplemuffinsene som jeg laget i morges fikk i alle fall føtter å gå på, og maten ble værende i magen.

Pakker var stas, og at det lå en liten Hello Kitty ryggsekk i den ene pakken, gjorde hele dagen perfekt. Da kunne endelig hun også ta på sekk og sykkelhjelm og sykle til skolen. :ler:

Føler meg litt småkjip som kun hadde den ene pakken til henne fra oss, men hun trenger faktisk ingenting annet akkurat nå. Kjøpte masse klær i Lisboa, og både hun og storebror fikk velge leke i lekebutikken der. Det gamle Lundby dukkehuset mitt tok vi med oss hjem da vi var hos mamma og pappa, så det trengte vi heller ikke kjøpe nytt. Så det ble Kitty-sekk (også kjøpt i Lisboa) og penger på konto. Neste år begynner det vel kanskje å dukke opp flere ønsker på ønskelista. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stas med gaver. :)

Men det kan lett bli for mange også. Vi har vært "kjipe" med våre unger, men de har aldri manglet leker.

Jeg har tatt steget over i den digitale verdenen. Film og kjemikalier er byttet ut med minnebrikke og fotoshop.

Det er litt uvant å ha kamera på skuldra igjenn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører også digitalt, Toro. :)

Ønsker meg et litt mindre kamera også, noen ganger er det praktisk med noe som ikke er så stort.

Har laget meg en blogg på blogger.com.

Er ikke helt inne i det ennå, men har stengt bloggen og må visst sende invitasjon til de som skal kunne lese? Og jeg tror de må være registrert med egen id?

Anyway.. si pip hvis det er noen som vil inn, eller som har litt mer peiling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...