Gå til innhold

Addendum


@lfa

Anbefalte innlegg

Jeg kjører også digitalt, Toro. :)

Ønsker meg et litt mindre kamera også, noen ganger er det praktisk med noe som ikke er så stort.

Har laget meg en blogg på blogger.com.

Er ikke helt inne i det ennå, men har stengt bloggen og må visst sende invitasjon til de som skal kunne lese? Og jeg tror de må være registrert med egen id?

Anyway.. si pip hvis det er noen som vil inn, eller som har litt mer peiling. :)

Pip......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Jeg kjører også digitalt, Toro. :)

Ønsker meg et litt mindre kamera også, noen ganger er det praktisk med noe som ikke er så stort.

Har laget meg en blogg på blogger.com.

Er ikke helt inne i det ennå, men har stengt bloggen og må visst sende invitasjon til de som skal kunne lese? Og jeg tror de må være registrert med egen id?

Anyway.. si pip hvis det er noen som vil inn, eller som har litt mer peiling. :)

Jeg vet at du forlatt den analoge fotoverdenen, mener å lest det for lenge siden.

Om det er bilder i bloggen din kan jeg pipe litt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Piiip :ler:

Hvem er du? :sjenert:

Er du han som ikke er på facebook lenger?

Lite oppdatert på kgfronten for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du? :sjenert:

Er du han som ikke er på facebook lenger?

Lite oppdatert på kgfronten for tiden...

Det lurer jeg på også.....

Godt nytt år @lfa.... har du fjernet juletreet og alle lysene enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du? :sjenert:

Er du han som ikke er på facebook lenger?

Lite oppdatert på kgfronten for tiden...

Ja, det er det ;)

Har pause fra all offisiell aktivitet inntil videre.

Henger her i stedet, og da måtte jeg slurfe innom dagboka di, vett! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år Skravla. :klem:

Juletreet og alle lysene er pakket sammen, ja. :ler:

Vidvandre, var litt usikker da det ikke var spesielt mange innlegg på bloggen din under c.o.m.p.u.t.e.r :fnise:

Min blogg er egentlig fryktelig kjedelig... mest shopping og slikt... men link skal du få. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år Skravla. :klem:

Juletreet og alle lysene er pakket sammen, ja. :ler:

Vidvandre, var litt usikker da det ikke var spesielt mange innlegg på bloggen din under c.o.m.p.u.t.e.r :fnise:

Min blogg er egentlig fryktelig kjedelig... mest shopping og slikt... men link skal du få. :tongue:

Jeg likte den, fint juletre du hadde :)

Flink du, @lfa. Håper det årner seg med alt, du er jo sånn en sjarmis :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, vidvandre. :klemmer:

Er veldig fornøyd med treet ja, bare og glede seg til jul igjen. :ler:

Tror jeg beholder denne notisblokka litt til. Greit og ha et sted man kan skrive ting man ikke vil ha på blogg, men likevel føler for å skrive ned ett eller annet sted. ;)

Tror jeg må begynne å notere gullkorn fra svigermor også. Ikke bare fra L@mmet. For det første er visst Tyrkia og Mallorca samme sak. For det andre var det et Metallica-band som gikk videre i Grand Prix i går. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Er dessverre alt for lite flink til å stikke innom bloggen din, så fint at du er innom her også av og til ;)

Kanskje du kan gi ut sigermor-gullkorn-bok? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullkorn er gøy. :ler:

Nærsynte brødkniver er derimot ikke gøy. Den forvekslet brødet med fingeren min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God helg Vandre! :klemmer:

Har hatt en større ryddeaksjon i stua. Jaget ut noen kaniner og slikt. Han som sa det kom til å bli mindre støv i stua etter at vi installerte varmepumpe har nok fått en mye lengre nese i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Vandre! :klemmer:

Har hatt en større ryddeaksjon i stua. Jaget ut noen kaniner og slikt. Han som sa det kom til å bli mindre støv i stua etter at vi installerte varmepumpe har nok fått en mye lengre nese i det siste.

Jeg leste i Donald for mange år siden om at veggene kunne heves et par centimeter over gulvnivå, så var det et støvsugersystem som bare slurpet alt støv inn der når man trykket på en knapp. Idéen ble droppet da Skrue mistet en femøring som ble sugd inn.

Hørtes i alle fall genialt ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan faktisk få noe lignende nå også. Til sentralstøvsugeren. Veggene hever seg ikke, men støvet slurpes fortsatt inn. Kaninene som ikke befinner seg i nærområdet må dyttes, men praktisk at man slipper å hente hele støvsugeropplegget da.

Fint bilde by the way. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...