Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)


Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et eventyr til min mann jeg når vi nettopp hadde blitt sammen som han fikk lese.... Så klisjè eventyr med prinsen og prinsessen, men med min egen vri i vår humor, og det har jeg tatt vare på så jeg tenker jeg bare skal kopiere det opp å kansje legge det inn i sangheftet vårt uten at han vet det, så får de som vil se det og han kommer nok til å bli litt rørt ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev et eventyr til min mann jeg når vi nettopp hadde blitt sammen som han fikk lese.... Så klisjè eventyr med prinsen og prinsessen, men med min egen vri i vår humor, og det har jeg tatt vare på så jeg tenker jeg bare skal kopiere det opp å kansje legge det inn i sangheftet vårt uten at han vet det, så får de som vil se det og han kommer nok til å bli litt rørt ja ;)

åååhh...det var utrolig søtt :rødme: :rødme: da blir han nok veldig rørt da :) :) :) det var en veldig god ide :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle som holder tale for mennene sine er modige.. tør ikke det jeg...

Jeg ble fader her nylig og gruer meg allerede til konfirmasjonen til vdkommende om 15 år... :fnise:

Dinedama: synes det var skikkelig søtt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det 6 mnd :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: Utrooolig at det har gått sååå fort! Gleder meg :rødme: :rødme: :rødme: :rødme:

Vet ikke om jeg klarer å holde tale, men skal skrive den å så se hvordan det går. Skal farge øyevippene mine dagen før så jeg slipper mascara som renner :lur:

Kanskje jeg prøver å få den på rim.. hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 6mnd!!! :juhu: :juhu: :juhu:

Dum til tider skulle det vel bli.. i flekkene er et utrykk vi bruker her.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 6mnd!!! :juhu: :juhu: :juhu:

Dum til tider skulle det vel bli.. i flekkene er et utrykk vi bruker her.. :sjenert:

Da skjønner jeg.. men du er ikke dum!

Ja.. 6 mnd :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Jippi, 6 mnd.. :) (merker stresset nå altså...hehe) såååå mye som må gjøres snart..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det tiden for at ting virkelig begynner å skje :jepp:

Så morsomt :-D

har du mye igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det tiden for at ting virkelig begynner å skje :jepp:

Så morsomt :-D

har du mye igjen??

Ja, det skjer ganske mye.. Har en good del igjen, en del småting. I og med at vi har valgt det lokalet vi har, så ordner de alt som har med det å gjøre.

Etter våre ønsker da selvsagt :) Så vi slipper å bekymre oss for maten, servitører, bartender, kokk etc.. Det ordner de, samt bord dekorasjoner som er lik brudebuketten. Vi har kjøpt oss mindre stress og mer tid! Men som sagt, er jo en `bridezilla`så kontroll skal jeg ha :lur:

Det største stresset er at jeg må få ferdig kjole og alt som skal med dit. Skal ha en `brudedag`i oslo 26 mai, da skal jeg ha en del på plass tenkte jeg.

Tror jeg skal lage meg en liste:

- klær til brud

- kjole

- slør

- sko/støvletter

- strømper (husk ekstra par)

- undertøy

- cape

- smykker (tiara, halskjede, armbånd)

- klær til brudgom

- klær til brudepikene m/ utstyr

- blomster/pynt

- brudebukett

- knapphulssblomster

- blomster til kirke

- kurver til brudepiker

- bånd til bil

- bånd til lysestake i kirken

- bånd til brudepikenes kurver

- fakler (til kirke og lokaler)

- kake (skal ha møte med leverandør)

- andre kaker (mødre skal bake)

- musikk til lokalet (ordnes av brudgom)

- musikk til kirke - MÅ ordne med en til å spille trompet

- musikk innslag under sermonien.

- kurver til toalettene (påbegynt)

- sette opp ferdig meny - bestille menyer

- inngangs/utgangsmarsj

- salmer i kirken

- bestille kirkeprogram

- Skrive på invitasjoner

- ordne konvolutter - ordne pynten på disse

- gjøre ferdig ønskeliste - legge ut på nett!

- skrive tale

- samtale med toastmaster- gjennomgang av dagen.

- ordne med : forlovergave, toastmastergave.

- bestille prøvetime hos frisør

- bestille hudpleie

- skrive bordplassering

Det er det jeg kommer på nå.. Åh...nå så jeg hvor mye som må gjøre, gurimalla så stressa jeg ble!!!! :hakeslepp: :klø: :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ojj ojj :sjokk:

Du har litt å gjøre, men 6mnd er jo faktisk god tid hvis man tenker over det så det blir nok ikke no problem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojj ojj :sjokk:

Du har litt å gjøre, men 6mnd er jo faktisk god tid hvis man tenker over det så det blir nok ikke no problem :klem:

:sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk: ble rimlig stresset her jeg sitter!!! hjeeeeelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere har rett, gift blir jeg jo og alt ordner seg til slutt.. vil jo at dagen skal være perfekt og det blir den så lenge jeg blir gift med min kjære :rødme: (men fint om alt det rundt er iorden også da ;) )

Skal jobbe til 19:00 idag og regner med at det blir stille, så jeg tror jeg skal bruke litt tid på å sette opp en oppdatert liste på hva som skal gjøres! :)

takk for støtte :)

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh.. nå er jeg litt irritert på meg selv.. Har klart såååå lenge nå å spise sundt, sykle masse og kjøpe frukt fremfor sjokolade.. og idag så sprakk jeg!!!! :sur::sur: arg arg arg!!! en melkerull gjør vel ikke store skadene, men det er så ufattelig irriterende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh.. nå er jeg litt irritert på meg selv.. Har klart såååå lenge nå å spise sundt, sykle masse og kjøpe frukt fremfor sjokolade.. og idag så sprakk jeg!!!! :sur::sur: arg arg arg!!! en melkerull gjør vel ikke store skadene, men det er så ufattelig irriterende!!!

Alle sprekker i blant! Det hjelper dessverre ikke å bli irritert, siden spist er spist osv! Stå på videre med bra livsstil, så skal du se at du når de målene du har satt deg! (Hvis du har satt deg noen mål da...) Lykke til!! Husk - du er ikke alene verken om å sprekke eller prøve å spise sunt/trene! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...