Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)


Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

...også er hun sikkert bare supermisunnelig på deg.. fordi ingen vil vel ha ei sur kone?? Så det er jo mulig hun aldri blir gift?? Kanskje hun skulle ønske hun var en bridezilla selv :fnise::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alltid, alltid noen som er "som skapt" til å gjøre livet surt for andre. Bare overse henne du, så kan hun sitte der og tro at alle kommende bruder er bridezillaer. :klemmer:

Du har helt rett Tusle, det er alltid noen som klarer å gjøre livet surt for andre, det er veldig synd men sånn er det vel for noen. Kanskje de ikke klarer å se at andre har det bra og må ødelegge! Jeg har ihvertfall ikke tenkt å la henne ødelegge gleden min, selv om hun er flink til å gjøre meg trist.. Men overser henne og deler heller gleden med dere :jepp:

masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...også er hun sikkert bare supermisunnelig på deg.. fordi ingen vil vel ha ei sur kone?? Så det er jo mulig hun aldri blir gift?? Kanskje hun skulle ønske hun var en bridezilla selv :fnise::skratte:

:fnise: det er helt sant, ingen vil ha en sur kone :fnise: Takk for alle positive hilsner :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb og skal liksom jobbe, men hodet mitt inneholder bare bryllupsplanlegging :fnise: sitter nå å tenker på bordplassering, vet det er litt vel tidlig å tenke på det..men men!! Vet ikke om vi skal skille par eller setter par sammen, men sammen med andre par! Sånn at vi blander venner og familie mens alle har en de kjenner i nærheten!! Hmm..bordplassering er vanskelig! *tenke tenke*

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har allerede begynt så smått og tenke på bordplassering jeg da :fnise:

Vi kommer ikke til å splitte par, men vi kommer til å plassere par som ikke kjenner hverandre sammen, skjønner? Jeg vet med meg selv at jeg har lettere for å snakke med folk jeg ikke kjenner om jeg har noen jeg kjenner ved siden av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk dinedama :) er mye bedre å dele gledene med noen som vet hvordan det er og som gleder seg sammen med deg :) :) ..vi "bridezillas" står sammen og er stolte av det :lur:

:kose:

Jepp :jepp:

Hvorfor er hun egentlig sånn som hun er da?? :klø:

Usj, jeg har også ei sånn venninne... Ho skal attpåtil gifte seg enten ei uke før eller ei uke etter meg... Trøsten for min del er at jeg kommer til å se mye bedre i ut brudekjole enn ho :hoho: (er jeg ond?)

Liker meg her blant oss normale bridezillaer jeg!! :fnise:

Hahahah :hoho:

Det er ikke å være ond Mazilla :fnise:

Det er jo ikke din skyld at du kommer til å se bedre ut :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, har allerede begynt så smått og tenke på bordplassering jeg da :fnise:

Vi kommer ikke til å splitte par, men vi kommer til å plassere par som ikke kjenner hverandre sammen, skjønner? Jeg vet med meg selv at jeg har lettere for å snakke med folk jeg ikke kjenner om jeg har noen jeg kjenner ved siden av meg :)

Helt enig, regner med at det er sånn vi kommer til å gjøre det også. Sette par sammen, men sammen med par de ikke kjenner. Er også sånn at jeg har lettere for å snakke med folk hvis jeg kjenner noen rundt meg! Vil jo at alle skal ha det koselig og da tror jeg det blir riktige måten å gjøre det på så alle hygger seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :jepp:

Hvorfor er hun egentlig sånn som hun er da?? :klø:

Hahahah :hoho:

Det er ikke å være ond Mazilla :fnise:

Det er jo ikke din skyld at du kommer til å se bedre ut :lur:

Vet ikke hvorfor hun er sånn, kanskje misunnelig for at jeg har noe hun ikke har... :klø: ! Etter at det siste forholdet hennes ble slutt har det kommet noen kommentarer, om at jeg tydeligvis skryter veldig av at jeg har det bra.. syns ikke jeg gjøre det jeg da, men :sukk: så kom en del kommentarer ang bryllupet.. antagelig er hun misunnelig for at jeg har noe hun ikke har!! Jeg vet ikke, men det er ikke hyggelig..

Nå skal jeg snart hjem og pakke inn bursdagsgave til min kjære som fyller år på lørdag :) samme dag som *englefjes* gifter seg!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da snodig at en venn ikke kan klare å være lykkelig på dine vegne? :klø: Ja tenk englefjes blir Fru :-D

Det går så fort på disse tickerene :hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da snodig at en venn ikke kan klare å være lykkelig på dine vegne? :klø: Ja tenk englefjes blir Fru :-D

Det går så fort på disse tickerene :hoppe::danse:

Ja, snodig.. trodde venner var glade på hverandres vegne jeg da.. :klø: men det er vel noe med at når man ikke er inni det selv, som å planlegge bryllup så skjønner man heller ikke hvor mye tid det tar.. vet ikke!

Ja, det er rart hvor fort tiden går!! på lørdag blir hun Fru :-D moro! Tiden går så fort syns jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har vel kanskje noe med det å gjøre :vetikke:

Helt utrolig :) Det er jo ikke lenge siden tickeren hennes hadde et halvt år igjen :hoppe: Og for den saks skyld ikke så lenge siden min sto på to år og en mnd :-D

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mennesker har ikke den evnen til å glede seg på andres vegne. Det kalles misunnelse rett og slett. Istedet for å backe opp og glede seg sammen med deg, så trekker hun deg ned i søla for at hun skal føle seg bra. Merkelig, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har vel kanskje noe med det å gjøre :vetikke:

Helt utrolig :) Det er jo ikke lenge siden tickeren hennes hadde et halvt år igjen :hoppe: Og for den saks skyld ikke så lenge siden min sto på to år og en mnd :-D

Nå er det bare 1 år 3 mnd og 14 dager igjen :) det er absolutt ikke lenge, det kommer til å gå kjempefort dit :-D

Syns det er helt sprøtt at det bare er litt over 6 mnd til jeg gifter meg, er såååå mye jeg må få gjort!! men som jeg gleeeeeeder meg til å bli kona hans :rødme: :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen mennesker har ikke den evnen til å glede seg på andres vegne. Det kalles misunnelse rett og slett. Istedet for å backe opp og glede seg sammen med deg, så trekker hun deg ned i søla for at hun skal føle seg bra. Merkelig, ikke sant?

Ja, det er merkelig. Prøver å ikke la det gå inn på meg selv om jeg blir frustrert av det! Det er jo en enorm glede å skulle gifte seg og man vil jo dele det med alle, hele verden :rødme: ..får dele det med de som klarer å glede seg over det å la resten være :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom her for å ønske deg en god helg jeg :) Kos dere masse med bursdagsfeiring og hele pakka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom her for å ønske deg en god helg jeg :) Kos dere masse med bursdagsfeiring og hele pakka!

Hei Mazilla :)

tusen takk skal du ha :) er veldig spent på hva han sier om gaven imorgen :) hehe :) Ha en kjempefin helg du også, masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
Gjest Alvebruden

:vinke: Nå har jeg tatt en titt i boka di. :) Så fantastisk nydelig kjole du har

sett deg ut. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miso
:vinke: Nå har jeg tatt en titt i boka di. :) Så fantastisk nydelig kjole du har

sett deg ut. :rødme:

Hei :)

koselig at du er innom boka mi :) :)

takk takk :) kjolen var virkelig en prinsesse kjole, men i ettertid har usikkerheten kommet... :klø: må få prøvd den igjen så jeg kjenner følelsen! Kjolen er vanskelig!! Har muligens funnet hårfrisyre også, må ha en som jeg kan ha slør til!

Syns det er så utrolig rart, er ikke lenge siden vi snakket om at det var ett år til å nå er det så vidt over 6 mnd!! tiden går fort :)

Håper du får en kjempefin dag i det nydelige været vi har her :) :)

:sol::sol::sol::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miso

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe i oppdatering for bryllupet, så jeg tenkte jeg skulle skrive ned det jeg har i hodet.

Invitasjonene vi bestilte prøve på kom tilbake å er nyyydelige!! Så da er de bestemt og vi har bestilt flere så vi har nok!

----------------

invitasjoner - bestilt

bordkort - bestilt

svartkort - bestilt

----------------

menyer – får tilsendt resten av meny forslag fra lokalet.

kirkeprogram

(veibeskrivelse i samme stil?) - usikker på det enda!

-------------------------------------------------------------

Alt til brud – har sendt mail i dag for å få prøvd kjolen en gang til.

Alt til brudgom – han ordner forhåpentligvis klær til helgen!

kjoler til brudepikene m/ tilbehør (må ordnes)

strømper til brudepikene (må ordnes)

sko til brudepikene (må ordnes)

kurver til brudepikene (må ordnes)

-----------------------------------------------------

Begynner å merke at bryllupet tar mye av hodet!! men er jo veldig koselig å planlegge det da :) :) Får notere mer senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...