Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)


Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Da er jeg hjemme etter å ha vært på brudesalong i Ski! Er godt mulig jeg har funnet kjolen :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Den er så fiiiiiiiiiiiiiiiiin :) skal på en salong imorgen også, men det skal en del til for å toppe denne!! :hoppe:

Endelig føler jeg at kjolestresset begynner å letne, veldig deilig! Følte meg så utrolig som en brud, manglet bare kirken og brudgom!! Følte meg så fiiin i den :)

Ååh, heldiggris som har funnet kjolen!! Gleder meg til jeg skal begynne jakten, og forhåpentligvis finne en som det sier "pang" med :fnise:

Var det gøy?? Bra å slippe å stresse mer da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååh, heldiggris som har funnet kjolen!! Gleder meg til jeg skal begynne jakten, og forhåpentligvis finne en som det sier "pang" med :fnise:

Var det gøy?? Bra å slippe å stresse mer da! :)

Det er godt å ha den sånn ca i boks :) skal til en salong imorgen å prøve noen der også, men kjolestresset begynner å letne :) Det er veldig gøy, men mer slitsomt enn jeg trodde det skulle være!

Hadde heldigvis med meg verdens beste forlover (som også er storesøster) å hun er en veldig god støtte og veldig flink :) Så imorgen blir det en tur til Oslo og prøve å etterpå skal vi spise middag ute :) gjøre det til en kose dag :)

Men skal legge ut bilder så fort jeg vet helt med sikkerhet hvilken det blir :-D

følte meg utrolig fiiiin i den :) hehe, min kjære her sier det er så godt å se meg gå rundt med ett smil :rødme: tror han vet hvor stresset jeg har vært ang kjole!! han er så god :rødme:

vet du hva slags kjole du vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEMPEfin!! Stiligt me de skjørte :Nikke:

Tusen takk :) var helt utrolig å ha den på! Bildet er ikke så bra, men skal legge ut ett bedre ett så fort jeg vet hvilken det blir :-D Vil jo vise den frem :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å ha den sånn ca i boks :) skal til en salong imorgen å prøve noen der også, men kjolestresset begynner å letne :) Det er veldig gøy, men mer slitsomt enn jeg trodde det skulle være!

Hadde heldigvis med meg verdens beste forlover (som også er storesøster) å hun er en veldig god støtte og veldig flink :) Så imorgen blir det en tur til Oslo og prøve å etterpå skal vi spise middag ute :) gjøre det til en kose dag :)

Men skal legge ut bilder så fort jeg vet helt med sikkerhet hvilken det blir :-D

følte meg utrolig fiiiin i den :) hehe, min kjære her sier det er så godt å se meg gå rundt med ett smil :rødme: tror han vet hvor stresset jeg har vært ang kjole!! han er så god :rødme:

vet du hva slags kjole du vil ha?

Vet ikke helt, bare at jeg tror jeg vil ha med stropper! Satser på å få noen gode råd i butikken om hva slags kjole som passer meg!

Høres ut som dere har en kjempekoselig dag foran dere i morra i Oslo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig kjole :rødme:

Tusen takk :) fant ett bedre bildet av den som jeg tenkte jeg kunne legge ut... :sjenert: det er litt skarpere!

http://www.romanticaofdevon.co.uk/gallerye...lamainstage.jpg

..idag skal jeg inn til oslo å prøve flere..kanskje dumt, men det skal en del til for å toppe den følelsen jeg fikk igår.. Det var overhodet ikke en sånn kjole jeg hadde sett for meg, men jeg følte meg virkelig som en brud :rødme: med slør og det hele så gikk det virkelig opp for meg :rødme:

Er vel på tide å begynne å tenke ut brudepikenes kjoler! Vi lurer på om vi skal kjøre farge tema vinrødt, beigt og en til!! noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for koselig helsing i dagboka mi :)

Kjempe fin kjole du he funne dej :jepp:

Va litt små stressa før ej fann den rette kjolen ej me, men no når ej he funne den so e de litt mindre stressande :gjeiper:

Mykje som skal tenkast på ja, håpe du finne den siste fargen då :)

Vi he rødt, sølv og kvitt som fargar :rødme:

:troest: trist å høre om faren din då.

Håpe du fe en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre om dagens kjolejakt.. Om om noen klarer å slå den følelsen du fikk for den kjolen i ski. Den var virkelig nydelig og spesiell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg på jobb, veldig trøtt :Gjesp: Var hjemme 23:45 igår og kom meg i seng rundt halv ett :Gjesp:!! Var veldig koselig, med kjoleprøving og veeeeeeldig god indisk mat:) var en koselig salong i oslo, ikke så mange kjoler men veldig koselig hjelp der :) var ingen kjole som ga meg den samme følelsen som den i ski! Men ett par av dem var utrolig fine.. huff det er så vanskelig :( Idag er jeg veldig usikker på den jeg prøvde i ski! Vet ikke hva det er, men er bare veldig usikker på den og usikker på om jeg skal prøve kjoler andre steder!? ..noen som kan anbefale en salong i oslo området?? veldig usikker idag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow for en kjole!!! dødslekker!! :jepp:

Ha en god helg Miso :klem1:

Tusen takk :) :) litt redd den blir litt "bløtkake aktig" :sjenert: vil ha en kjole som folk husker! Den var ikke sååå dyr heller!! (selv om man blir litt rar i hodet når man kjøper ting i forbindelse med bryllup)

Ha en kjempefin helg du også `dinedama` :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesj den var vel ikke for bløtkake? :)

Jeg syns den var stunning!! :-D

Takk :) forelsket meg med en gang, søstra mi hadde litt problemer med å få meg ut av den :sjenert: ett absolutt godt tegn :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ååå :rødme:

jeg følte med som DEN prinsessen når jeg sto i min drømmekjole... ville heller ikke ta den av meg :hoho:

Spent på når jeg en gang får den i hus om jeg blir å ha den på hele tiden da? :klø:

På butikken å handle i brudekjole :fnise: vaske gulvene hjemme med prinsessekjole og gule gummihansker :fnise::rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå :rødme:

jeg følte med som DEN prinsessen når jeg sto i min drømmekjole... ville heller ikke ta den av meg :hoho:

Spent på når jeg en gang får den i hus om jeg blir å ha den på hele tiden da? :klø:

På butikken å handle i brudekjole :fnise: vaske gulvene hjemme med prinsessekjole og gule gummihansker :fnise::rulle:

:rulle: hehe, blir værende på fra du får den til bryllupsdagen :fnise:

er vanskelig å skulle ta den av når man har funnet drømmekjolen!! Men det er sånn det skal være :)

Skal få prøvd den en gang til å se hvordan det føles!! Gleder meg veldig til å ha den på igjen :jepp::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje en fare for det :fnise:

Får si til mannen at han må finne seg et annet sted å bo inntil bryllupet slik at jeg kan sprade rundt i brudekjole hjemme :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje en fare for det :fnise:

Får si til mannen at han må finne seg et annet sted å bo inntil bryllupet slik at jeg kan sprade rundt i brudekjole hjemme :rulle:

He he :fnise: be han flytte ut for å kunne gå med brudekjolen, det var lurt :fnise: Er jo sånn det skal være med drømmekjolen, man vil ha den på hele tiden og når man har den på vil man ikke ta den av!! så bildet av kjolen din, utroooooolig nydelig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...