Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)


Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Det er jo kjempekoselig å planlegge, men blir sikkert deilig når alt er over også :ler:

Du har jo god kontroll du :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miso
Det er jo kjempekoselig å planlegge, men blir sikkert deilig når alt er over også :ler:

Du har jo god kontroll du :-D

:vinke:

Prøver å nyte det så godt jeg kan, sånn at jeg får litt kos ut av det og ikke bare stress og mas. Man gifter seg jo bare en gang (forhåpentligvis)! Takk, føles ikke alltid som om jeg har kontroll, men det begynner å nærme seg noe i hvertfall!

Idag har sambo satt oss på vente liste på en leilighet fagforeningen hans har i spania, i La Manga! Vi håper å reise ned dit søndag etter bryllupet å være der en uke! Å så har vi planer om å reise bort 2 uker i mars 09, he he sier jo ikke nei til to bryllupsreiser ;) Håper vi får den leiligheten i spania, blir mye billigere med en gang!! får vite 10 mai *krysse fingrene*

I tillegg har han bestilt en cd på nett med bryllupstips og tips til musikk (tror det var det) han er nå søt da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miso

Da er det torsdag, og snart helg igjen :)

i dette nydelige været blir man også i godt humør, det er virkelig deilig med vår!! la oss håpe at sola holder seg her :)

Igår fikk vi tilsendt meny forslag fra lokalet vi skal ha, så nå får vi bare justere det forslaget vi allerede har å så er forhåpentligvis menyen på plass, da kan vi lage menyer også :)

Bestemte igår at vi kan begynne å kjøpe ting allerede nå, det somskal til kurver på toalettene f.eks. Kurver til brudepikene og bånd til bilen! Alt som kan gjøres nå er bra, da slipper vi stress i siste liten. Vil ha minst mulig stress og mest mulig kos :) :)

Denne uka syns jeg selv at jeg har vært flink, tirsdag gikk jeg og kjæresten en lang tur og i går syklet jeg en lang tur og jeg har planer om å sykle en tur i dag også. :trene: føler meg flink :)

håper alle får en strålende dag i det flotte vårværet :) :)

:klemmer: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er moro å sykle. Foreløpig har jeg bare sykkel inne (spinning) Men, jeg er så glad i å sykle, så må nok kjøpe en som kan trille av seg selv også :)

Kos deg i finværet :sol:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miso
Det er moro å sykle. Foreløpig har jeg bare sykkel inne (spinning) Men, jeg er så glad i å sykle, så må nok kjøpe en som kan trille av seg selv også :)

Kos deg i finværet :sol:

:klemmer:

:vinke: tusle :)

sykle er moro, driver med spinning også.. men fant ut at i det fine været er det greit å sykle ute :) litt variasjon :)

kos deg i finværet du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Lenge siden jeg har vært innom å tittet med deg nå. Har det me å sette meg fast i et par dagbøker :fnise:

Håper det går i orden med leiligheten i Spania. Noe så praktisk da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miso
:vinke:

Lenge siden jeg har vært innom å tittet med deg nå. Har det me å sette meg fast i et par dagbøker :fnise:

Håper det går i orden med leiligheten i Spania. Noe så praktisk da! :jepp:

:vinke:

Hei Anea :) hyggelig at du er innom dagboken min :) ..det blir gjerne sånn at man blir fast i ett par, man kan jo ikke følge på alle :) dessverre!

fikk vite idag at den er opptatt akkurat den uka vi skulle hatt den. Selvfølgelig var den ledig uka før og uka etter, men opptatt den uka vi hadde trengt den!!! :sukk::sukk::murvegg: typisk :sukk: jaja, da får vi bare titte videre å se om vi finner på noe annet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Heisann :vinke:

Innom å leser meg opp litt :) Som sagt, ikke like lett å klare å følge med overalt, iallefall når man ikke har internett hjemme :(

Så kjipt med leiligheten da... :( Håper dere finner noe annet dere vil til da :) og det ser nå ut som du har god kontroll :):) Alt som kan gjøres tidlig er jo kjekt å få gjort da.Én mindre ting å tenke på er jo én mindre ting å tenke på når tida nærmer seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miso
Heisann :vinke:

Innom å leser meg opp litt :) Som sagt, ikke like lett å klare å følge med overalt, iallefall når man ikke har internett hjemme :(

Så kjipt med leiligheten da... :( Håper dere finner noe annet dere vil til da :) og det ser nå ut som du har god kontroll :):) Alt som kan gjøres tidlig er jo kjekt å få gjort da.Én mindre ting å tenke på er jo én mindre ting å tenke på når tida nærmer seg :fnise:

Hei Siripiri :):vinke:

hyggelig at du er innom :) det er ikke lett å følge med på alle, men sånn er det jo :) man får ikke med seg alt!

Ja, det var kjempe dunt, bli litt små sur :fnise: for at noen andre hadde tatt den uka vi ville ha!! men vi skal prøve å få den to uker i mars 09, som den egentlige bryllupsreisa :)

Tror jeg har sånn nogenlunde oversikt, men det er alle detaljene som er litt vanskelig å holde styr på. Har planer om å få gjort unna mest mulig så de siste ukene ikke blir stress!! men, tviler på at jeg klarer... er man bridezilla så er man bridezilla :fnise: tydelig at jeg er mer kontrollfrik enn jeg trodde :fnise:

Gleder meg sååå mye til dagen, virker som en evighet til! men det er jo ikke det egentlig! Den 26 mai skal jeg en tur til til ski å prøve kjolen igjen, senere den dagen skal jeg på en salong i lillestrøm.. MÅ bare få kjolen på plass, men det er så vanskelig for det er så mange fine.. håper jeg får samme følelsen på ski igjen, da sier det seg jo selv. skulle bare ønske den var helt hvit!!! :sjenert:

sender en klem til alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Ja det med kjole er ikke helt lett nei!! Håper du finner en som du får den :dåne: følelsen av :) Da er det vel gjort regner jeg med :)

Ville bare si God Helg!! Og dere er alle velkomne til jenteparty med SingStar attåt :fnise::vinke:

:klem::) :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miso
Så fin bryllupsside du har laget :rødme:

tusen takk :rødme:

..det er samboeren som har laget den :) Det hjertet som er nederst på siden er også på invitasjonene :)

veldig koselig at du syns siden var fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink han er da :-D

Skulle ønske min også var litt mer engasjert i ting... han lar egentlig meg bare gjør ting så sier han bare i fra hvis det er noe han ikke liker eller noe sånt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miso
Så flink han er da :-D

Skulle ønske min også var litt mer engasjert i ting... han lar egentlig meg bare gjør ting så sier han bare i fra hvis det er noe han ikke liker eller noe sånt.. :sjenert:

Syns han er veldig flink selv, og siden ble veldig bra :rødme:

Han er utdannet innen IT og sitter å pusler med pcn rimlig ofte, kaller pcn hans for hans `beste venn` :fnise:

Må minne han på at vi er to som skal gifte oss og at jeg ikke er alene om dette. Men han har blitt flinkere til å hjelpe til og komme med forslag!

Du kan gi han en liste med ting du vil han skal ordne, og en dato frist på det! :)

Du får huske på at du ikke er alene da, vi er mange her som hjelper til hvis det trengs :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kansje jeg skal ta meg en liten prat med han å høre om det er noen ting han har lyst til å gjøre? :)

Nå har vi jo ganske god tid enda, så vi trenger jo ikke å stresse med noe som helst... men jeg har bedt han 1000 ganger allerede om at han må snakke med pappan sin for å høre om han kan fikse kjøttet og potetene til middagen og han har sagt ja det skal jeg 100 ganger, men det blir liksom aldri gjort :sukk:

Meeeen jeg får sette hardt mot hardt og si at jeg ikke vil væære alene om dette ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en flott bryllupsside :)

Noe sånt skulle man hatt ;) Får høre med min kjære om han kan mekke ihop en side som familien kan følge med på.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var en flott bryllupsside :)

Noe sånt skulle man hatt ;) Får høre med min kjære om han kan mekke ihop en side som familien kan følge med på.

:vinke:

Tusen takk Tusle :)

ja, det er veldig kjekt å ha en sånn side så kan de som vil følge med på hvordan vi ligger an i planleggingen :) syns han var veldig flink som lagde den :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det tirsdag og ny uke!

Igår spurte vi brudepike nr 2 og hun sa ja :juhu: så da er de to søte små på plass :) nå gjelder det å finne kjole til dem, det kan bli en utfordring!! Men, er bare å begynne å lete så fort brudekjolen er i boks.

Ellers har jeg begynt å tenke på talen jeg skal holde, men vet ikke hvordan jeg skal starte!! :sukk: er det noen andre som skal holde tale på bryllupsdagen? Bestemte meg for lenge siden at jeg skal holde tale, får en mulighet til å takke familie og venner! og ikke minst brudgommen ;) Men kommer ikke i gang.. hjelp!! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for brudepiker :juhu:

Jeg tror ikke jeg klarer å holde tale jeg :sjenert: Kommer bare til å grine sånn at ingen skjønner et ord av hva jeg sier :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for brudepiker :juhu:

Jeg tror ikke jeg klarer å holde tale jeg :sjenert: Kommer bare til å grine sånn at ingen skjønner et ord av hva jeg sier :ler:

Har tenkt å ha ett tegn til toastmaster, indikere om jeg klarer eller ikke.. kommer garanter til å stortute, men vil se om jeg klarer å prøve. Er bare denne sjansen jeg har, så vi får se.. skal skrive talen og så får jeg ta det på selve dagen ;)

ja, veeeeldig godt å ha begge brudepikene på plass :juhu: :juhu: nå gjelder det å finne kjoler til dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...