Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)


Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Hei!

Da prøver jeg meg på en bryllupsdagbok :) En liten presentasjon er kanskje greit :) Jeg er en jente på 26, bor i Fredrikstad sammen med min kjære samboer og katten vår :) Til sommeren har vi vært sammen i 6 år og den 15 november 08 er det 3 år siden min kjære gikk ned på kne å fridde i Praha :rødme: det er også den dagen vi gifter oss :rødme:

Bryllupet blir holdt her i Fredrikstad og vi gleder oss veldig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for koselig hilsner :)

Er moro å ha en dagbok å kunne skrive ned ting i :) plukke opp tips og ideer! Har dere kommet langt i planleggingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *englefjes*

koselig at du er innom dagboken min :)

Så langt har vi

- kirke

- lokalet

- fotograf

- forlovere

- toastmaster

- transport ( nesten på plass)

neste på planen er å få kjolen på plass, frustrerende å ikke finne noe! Men skal på to salonger neste uke så da krysser jeg fingrene :)

Hvordan går det hos deg, ikke så lenge igjen nå :bryllup::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Hei, velkommen og gratulerer så mye!

Håper du kommer til å trives her inne i bryllupsdagbøkene!

:klemmer:

Hei Anea :)

Koselig at du er innom dagboken min :)

takk takk, og gratulerer masse til deg også :)

Ha en fin lørdagskveld, klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frieriet var veldig romantisk :)

Praha er en by vi har falt for og har vært der flere ganger, kvelden han fridde var virkelig super romantisk.

På toget i gamlebyen foran en nydelig opplyst kirke gikk han ned på kne med ringer og det hele :rødme:

Idag har vi vært flinke her, ryddet kjøkkenet og vasket rundt :) får overta en fryser så det er godt å få ryddet plass til den!

Uka som kommer blir hektisk, en del jobbing og to turer til brudesalonger! Håper jeg finner noe! Har fått hentet brosjyrer fra glassmagasinet for å skrive ønskeliste, familien har allerede begynt å spørre!! Hadde ikke tenkt på det før noen spurte! Skal legge ut liste på nettet så det må jo ordnes..

Prøver å finne på en liten overraskelse til min kjære i kirken, har en liten ide men får se om det går! Vi har en sang som har fulgt oss siden vi ble kjent og jeg lurte på om jeg skulle høre med en vi kjenner som spiller piano om hun kan spille... :)

Nå kommer snart svigers med fryser, så får sette på vaffeljernet og ordne litt kaffe :) Ha en fin søndag alle sammen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det mandag og en ny uke!

Idag er en tung da, det er to år siden faren min døde. :cry: Det preger veldig planlegging av bryllupet. Glad jeg har fri fra jobb idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe problem ;)

uff så trist... jeg håper du klarer å få en fin dag i dag uansett :smilyblomst:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem ;)

uff så trist... jeg håper du klarer å få en fin dag i dag uansett :smileyblomst:

Takk :) det er en tung dag, men det går. hjelper med det fine været som er idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skjønne godt kossen du har det..e berre 1 år og 2 månader sio mamma døde og...ikkje så lette nei...

:klem:

Hei..

Nei, det er ikke lett.. blir ekstra tungt på dager som "markere" det.. Blir mye tanker da, spesielt når man skal planlegge bryllup og skal glede seg over det. Blir en som mangler..

Håper det går bra med deg, sender deg en varm klem :klem: Du er ikke alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdagbok og forestående bryllup :) Litt morsomt at dere ble forlovet i Praha, det ble vi også :) Nydelig by!

Trist å høre om faren din... er alltid ekstra tungt på "årsdagene" for sånne triste hendelser... Håper du har hatt en OK dag likevel...

Skal følge med her videre, blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdagbok! Novemberbryllup er jo ganske originalt, blant alle sommerbrudene her inne! Blir kjekt å lese om planlegginga av høst/vinterbryllup! :)

:klem: til deg på denne spesielle dagen, håper du har kommet deg greit gjennom den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: inn i dagbøkene :klemmer:

Du har jo allerede vært forlova ei stonn du, men gratulera likavel :sjenert: Herliga frierie da :rødme: Praha e jo en by skapt for sånn ting då :dåne:

Ser for meg du komme te å trivas her inne, sammen me os andre :skravle: syke bridzellaer :hoho: De e jo tje så altfor lenge te bryllupe dåkkas hellår, 7 mnd går fort :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Masse :klemmer: sendes din vei, håpe de går greit me deg...

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...