Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)


Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Da er det Tirsdag og jeg er på jobb, syns det er heeelt greit å ha fri på mandager :lur:

Igår skjedde det litt på bryllupsfronten igjen, vi satt å testet ut invitasjoner å så kom vi over en side på nettet hvor de hadde invitasjoner, meny, kirkeprogram, bordkort, svarkort, veibeskrivelse og takkekort i samme stil!! :jepp: Fant en kjempe fin som vi begge likte så vi skrev ett eksempel å så bestilte vi det!! (25 stk pr pakke) utrolig at vi fant noe vi begge likte så da var det bare å slå til :jepp: Håper de blir like fine når vi får dem trykket :) :) Gleder meg til å se dem!! Best å bestille noen å se hvordan de ser ut før man bestille alt sammen!

Var veldig spesielt å se det stående på en invitasjon :jepp:

Har også funnet mulige kjoler til brudepikene :) kjære syns de var fine også! Snart skal han en tur å se etter klær, he he :) tror han er litt spent og litt nervøs selv om han ikke sier det! Igår kveld mens vi spiste middag så han på meg å så sa han :tenk at jeg er så heldig som snart kan kalle deg kona mi!!" Syns det var såååå søtt sagt :rødme: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he :fnise: be han flytte ut for å kunne gå med brudekjolen, det var lurt :fnise: Er jo sånn det skal være med drømmekjolen, man vil ha den på hele tiden og når man har den på vil man ikke ta den av!! så bildet av kjolen din, utroooooolig nydelig :rødme:

Jeg syns absolutt det er en glimrende idè jeg :jepp:

tenk å kunne vært prinsesse hver dag :rødme:

Ja min kjole er helt magisk!! Den er egentlig ikke så fin på hun dama på bildene fodri at hun er så tynn, men jeg har former ( :juhu: for en gangs skyld ;) ) så den sitter helt sykt bra på meg... Jeg ville aldri ha prøvd den kjolen engang hvis ikke bryllupsdama i butikken plukket den frem til meg :rødme:

Takk til bryllupsbutikkdama :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så nydelig kjole!!! Kan nok ikke anbefale noen brudebutikker i Oslo men jeg vil IKKE anbefale Eden Brud.. Det var 20% på sko der en gang, og jeg gikk dit for å prøve. Og dama i butikken prøvde rett og slett å PRESSE meg til å kjøpe et par sko jeg ikke ville kjøpe fordi de hadde alt for tynn hæl. Klarer ikke å gå på slike sko. Og da begynte hun bare å mase om at jeg måtte rett meg opp og konsentrere meg litt, så gikk det bra.. og jeg kunne øve meg osv osv. Men de var ikke gode å gå i for meg i det hele tatt.. Og hun så bister ut da jeg gikk uten å kjøpe noe.. "Ha en fin dag" mumlet hun gjennom sammenbitte tenner.. Makan til dame altså.. :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og titter :vinke:

Så søtt sagt av kjæresten din :hjertesmil:

På hvilken side fant dere de invitasjonene og sånt? Syns det er greit å kunne titte litt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye fine invitasjoner og slike "pakker" på kortbutikken.no, men de er ganske dyre mener jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns absolutt det er en glimrende idè jeg :jepp:

tenk å kunne vært prinsesse hver dag :rødme:

Ja min kjole er helt magisk!! Den er egentlig ikke så fin på hun dama på bildene fodri at hun er så tynn, men jeg har former ( :juhu: for en gangs skyld ;) ) så den sitter helt sykt bra på meg... Jeg ville aldri ha prøvd den kjolen engang hvis ikke bryllupsdama i butikken plukket den frem til meg :rødme:

Takk til bryllupsbutikkdama :klappe:

Helt glimrende å kunne være prinsesse hver dag :rødme: vet i hvertfall at jeg kommer til å ha på meg kjolen så ofte jeg kan etter bryllupet! hehe, da har han jo sett den :lur: ..så bra at hun som jobber der fikk deg til å prøve den, hadde du ikke gjort det hadde du gått glipp av drømmekjolen!! Flink butikkdame :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så nydelig kjole!!! Kan nok ikke anbefale noen brudebutikker i Oslo men jeg vil IKKE anbefale Eden Brud.. Det var 20% på sko der en gang, og jeg gikk dit for å prøve. Og dama i butikken prøvde rett og slett å PRESSE meg til å kjøpe et par sko jeg ikke ville kjøpe fordi de hadde alt for tynn hæl. Klarer ikke å gå på slike sko. Og da begynte hun bare å mase om at jeg måtte rett meg opp og konsentrere meg litt, så gikk det bra.. og jeg kunne øve meg osv osv. Men de var ikke gode å gå i for meg i det hele tatt.. Og hun så bister ut da jeg gikk uten å kjøpe noe.. "Ha en fin dag" mumlet hun gjennom sammenbitte tenner.. Makan til dame altså.. :hakeslepp:

Huff, for en dame!! Sånne mennesker liker jeg rett og slett ikke! Man skal ikke tvinge noen til å handle, men man skal hjelpe dem og være glad hvis de kjøper noe! kundeservice er tydelig ett fremmedord for mange :kjefte: Bra du ikke kjøpte noe, men lot henne stå der!! :kjefte:

Når det gjelder kjole så har jeg nok funnet drømmekjolen:) må jo bety noe når jeg tenker på den å gleder meg til å ha den på igjen :rødme: syns den er kjempefiiiiiin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa :hoppe: :hoppe:

Hun var kjempeflink... Hun plukket fram mase rart som jeg egentlig ike var så intressert i å prøve for jeg hadde liksom "drømmekjolen" i hodet når jeg kom dit, men prøvde en lignende av det jeg hadde sett for meg og ble ikke fornøyd med form eller snitt i dete hele tatt... så kom hun med masse rare kjoler som var fine på faktisk også den nye DRØMMEKJOLEN da :hjerter_rundt:

:klappe::danse: for butikkdama :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og titter :vinke:

Så søtt sagt av kjæresten din :hjertesmil:

På hvilken side fant dere de invitasjonene og sånt? Syns det er greit å kunne titte litt :lur:

Hei Tusle :)

hyggelig at du er innom )

han er veldig søt :rødme: hender det kommer sånne ting fra han, ikke rart jeg smelter da :rødme:

Husker ikke helt hva siden hvor vi fant invitasjonene heter, men det kan jeg sende deg når jeg kommer hjem :) har det der. Der hadde de alt som trengs, noe jeg syns er veldig praktisk :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye fine invitasjoner og slike "pakker" på kortbutikken.no, men de er ganske dyre mener jeg :sukk:

Er helt enig i at det er mange steder man kan bestille invitasjoner og kort osv.. og mange av dem er forferdelig dyre :sukk:

Men vi har kuttet ned på budsjettet ganske mye ved å låne bilen til svigerfar og ordne musikk selv, blant annet.. å så får vi bare ikke til å lage noen som vi begge ble fornøyde med (kan hende jeg er veldig pirkete altså.. :sjenert: ) Men den siden vi fant var ikke så avskrekkendes dyrt. Det som kostet var kirkeprogrammene, for der må man ha flere enn bare antall inviterte. Så da tenkte vi at hvis vi bruker den siden, så bestiller vi en pakke med kirkeprogram (25stk) sånn at nærmeste familie får de bestilte å så tar vi fargekopi til resten! Så sparer vi inn litt der! Men får nå se hvordan de "testkaninene" ble når de kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrg!!!!! idag er jeg skikkelig irritert og lei meg!! :cry: Er vanskelig å forklare, men jeg har en venninne som er utrolig flink til å gi meg dårlig samvittighet for at jeg har det bra!! Snakker veldig lite om bryllupet med henne, for hun gir meg en skikkelig vond følelse inni meg når jeg gjør det. Nå hører jeg nesten ikke fra henne heller, men når jeg gjør det så er det mld på telefonen. Og jeg blir bare lei meg av dem. Hun spurte hvordan det gikk med planleggingen (hyggelig tenkte jeg) å svarte helt ærlig (dum som jeg er) at jeg har vært ganske stressa ang kjole, men at det begynner å løsne nå! Så fikk jeg tilbake at hun ikke trodde jeg var stresset i det hele tatt ang denne anledningen og at hun trodde jeg var på vei til å bli en `bridezilla`!!!

Æsj, ingen god dag... :sukk: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bry deg om det Miso! Det er noen som ikke klarer å glede seg på andres vegne..Ikke la henne ødelegge gleden over å skulle gifte deg med din kjære!!Gir deg en god :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om det Miso! Det er noen som ikke klarer å glede seg på andres vegne..Ikke la henne ødelegge gleden over å skulle gifte deg med din kjære!!Gir deg en god :klemmer:

Tusen takk Siri :) prøver å ikke la det gå inn p meg, men blir litt lei meg! Takk for klemmen, det hjalp :) sender den en tilbake :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj for en dustevenninne :kjefte:

Hun har vel ingenting med å gjøre seg lei deg fordi at du er lykkelig??

Nei ikke tenk på henne, så kan du heller dele alle gledene her inne blandt alle oss andre "bridezillaer" :lur:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Usj for en dustevenninne :kjefte:

Hun har vel ingenting med å gjøre seg lei deg fordi at du er lykkelig??

Nei ikke tenk på henne, så kan du heller dele alle gledene her inne blandt alle oss andre "bridezillaer" :lur:

:kose:

takk dinedama :) er mye bedre å dele gledene med noen som vet hvordan det er og som gleder seg sammen med deg :) :) ..vi "bridezillas" står sammen og er stolte av det :lur:

:kose:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg har også ei sånn venninne... Ho skal attpåtil gifte seg enten ei uke før eller ei uke etter meg... Trøsten for min del er at jeg kommer til å se mye bedre i ut brudekjole enn ho :hoho: (er jeg ond?)

Liker meg her blant oss normale bridezillaer jeg!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg har også ei sånn venninne... Ho skal attpåtil gifte seg enten ei uke før eller ei uke etter meg... Trøsten for min del er at jeg kommer til å se mye bedre i ut brudekjole enn ho :hoho: (er jeg ond?)

Liker meg her blant oss normale bridezillaer jeg!! :fnise:

Ond?? nei ikke ett sekund :) og selvfølgelig ser du bedre ut, det er jo helt klart :jepp: At hun skal gifte seg selv rett før eller etter deg er jo enda verre, skjønner jo ikke hvorfor hun ikke klarer å glede seg på dine vegne!! Blir så irrtert på sånne folk :kjefte:

det er bra vi er normale "bridezillas" her inne :fnise: Liker meg veldig godt her inne selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid, alltid noen som er "som skapt" til å gjøre livet surt for andre. Bare overse henne du, så kan hun sitte der og tro at alle kommende bruder er bridezillaer. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...