Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)


Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Gratulerer med bryllupsdagbok og forestående bryllup :) Litt morsomt at dere ble forlovet i Praha, det ble vi også :) Nydelig by!

Trist å høre om faren din... er alltid ekstra tungt på "årsdagene" for sånne triste hendelser... Håper du har hatt en OK dag likevel...

Skal følge med her videre, blir spennende :)

Hei Lene :)

tusen takk for koselig hilsen :) Så moro at dere også forlovet dere i Praha :rødme: det er en utrolig romantisk by :) hvor i byen ble dere forlovet?

Dagen har vært ok, holdt meg opptatt så jeg har kommet gjennom den. "årsdagene" er de verste. Men samboeren er fantastisk! Også er det veldig hyggelig med koselige hilsner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med bryllupsdagbok! Novemberbryllup er jo ganske originalt, blant alle sommerbrudene her inne! Blir kjekt å lese om planlegginga av høst/vinterbryllup! :)

:klem: til deg på denne spesielle dagen, håper du har kommet deg greit gjennom den!

Hei Mazilla :)

takk for det, er moro med en dagbok :) kjekt å kunne skrive ned ideer og planer, å få tips av andre :) godt å ha andre som også planlegger bryllup så man har noen å dele det med når han hjemme syns det blir litt mye :)

Vi har fått noen rare kommentarer fordi vi har valgt høsten og ikke sommeren, men må jo ha en dato han husker :hoho: (forøvrig hans egne ord)

Takk for klem, sender deg en tilbake :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: inn i dagbøkene :klemmer:

Du har jo allerede vært forlova ei stonn du, men gratulera likavel :sjenert: Herliga frierie da :rødme: Praha e jo en by skapt for sånn ting då :dåne:

Ser for meg du komme te å trivas her inne, sammen me os andre :skravle: syke bridzellaer :hoho: De e jo tje så altfor lenge te bryllupe dåkkas hellår, 7 mnd går fort :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Masse :klemmer: sendes din vei, håpe de går greit me deg...

Hei hello kittyen :)

takk for hilsen i dagboka mi :)

Ja, har gått tre år siden han fridde. Så det kom ikke som noen overraskelse for familiene våre når vi fortalte at vi hadde satt datoen! Frieriet kommer jeg aldri til å glemme, ble helt satt ut og var ikke forberedt i det hele tatt!! Veldig romantisk at han hadde ordnet ringene selv :rødme:

Trives allerede veldig godt her :) bobler jo over av lyst til å snakke om bryllup og planlegging og da er det godt å ha andre som har det på samme måte :hoppe: :hoppe: :hoppe:

tusen takk for :klemmer::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med forestående bryllup!!! :hoppe:

Det er jo ikke lenge til du skal gifte deg! Det kommer til å gå veldig fort!!!

Vet åssen du har det angående faren din.. Jeg mistet også faren min i april for 2 år siden... :gråte: Fint at du har kommet deg greit gjennom dagen likevel!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: inn i dagbøkene :klemmer:

Du har jo allerede vært forlova ei stonn du, men gratulera likavel :sjenert: Herliga frierie da :rødme: Praha e jo en by skapt for sånn ting då :dåne:

Ser for meg du komme te å trivas her inne, sammen me os andre :skravle: syke bridzellaer :hoho: De e jo tje så altfor lenge te bryllupe dåkkas hellår, 7 mnd går fort :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Masse :klemmer: sendes din vei, håpe de går greit me deg...

Du har helt rett i at det ikke er lenge til.. 7 mnd går fort!! Familiene våre sier at det er god tid og ingen grunn til stress! Men som jeg prøver å si (gjør ett forsøk å si det på en hyggelig måte) er at det er lenge hvis man skal være gjest, ikke fullt så lenge til når man skal planlegge det! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med forestående bryllup!!! :hoppe:

Det er jo ikke lenge til du skal gifte deg! Det kommer til å gå veldig fort!!!

Vet åssen du har det angående faren din.. Jeg mistet også faren min i april for 2 år siden... :gråte: Fint at du har kommet deg greit gjennom dagen likevel!! :klemmer:

Hei mia83!

Takk for koselig hilsen i boka mi! Gratulerer selv med ditt forestående bryllup :hoppe: Er helt ufattelig å tenke på at jeg skal gifte meg :rødme: En rar, men veldig deilig følelse er det :)

Veldig trist med faren din, vet hvordan det føles.. :gråte: det merkes veldig når man skal planlegge bryllup! Håper det går bra med deg denne mnd også.. sender deg masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mazilla :)

takk for det, er moro med en dagbok :) kjekt å kunne skrive ned ideer og planer, å få tips av andre :) godt å ha andre som også planlegger bryllup så man har noen å dele det med når han hjemme syns det blir litt mye :)

Vi har fått noen rare kommentarer fordi vi har valgt høsten og ikke sommeren, men må jo ha en dato han husker :hoho: (forøvrig hans egne ord)

Takk for klem, sender deg en tilbake :klem:

Haha, akkurat det samme her, han godeste måtte ha en dato han kunne huske! Derfor har vi 01.august neste år, fordi "01+08=09" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, akkurat det samme her, han godeste måtte ha en dato han kunne huske! Derfor har vi 01.august neste år, fordi "01+08=09" :ler:

Ha ha ha :hoho: Bra de sier det selv da :tommelopp: nå er det ingen unnskyldning for at de ikke skal huske det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser::danser::danser::danser::danser:

7 mnd igjen

:danser::danser::danser::danser::danser:

Åhhhh!!!! det slo meg først når jeg så de søte hoppende figurene at det er 7 mnd igjen :danser: :danser: :danser: :danser: :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg hjemme etter å ha vært på brudesalong i Ski! Er godt mulig jeg har funnet kjolen :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Den er så fiiiiiiiiiiiiiiiiin :) skal på en salong imorgen også, men det skal en del til for å toppe denne!! :hoppe:

Endelig føler jeg at kjolestresset begynner å letne, veldig deilig! Følte meg så utrolig som en brud, manglet bare kirken og brudgom!! Følte meg så fiiin i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende.... hva slags kjole så du på da?

Vanskelig å forklare, for den jeg falt for var heeelt annerledes enn det jeg hadde tenkte meg! Ville prøve den litt for moro skyld, og vips der satt den :fnise::) Får se imorgen hvordan det går, ganske spent.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av kjolen f.eks? :popcorn::ler:

hehe :) Fant ett på nettsiden til salongen, det er ikke så bra men kan legge ut bedre bildet hvis det blir den :)

http://www.brudogbliny.no/images/RomanticaManila.jpg (vet ikke om det funker, ikke så flink til å legge ut bilder :sjenert: ) men lover å legge ut bilder når jeg er helt sikker på kjolen.. Som sagt, bildet er ikke så bra og kjolen er myye finere i virkeligheten.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...