Gå til innhold

Vi gifter oss i november 2008 :)


Gjest Klatremusen

Anbefalte innlegg

Jah :Nikke:

Du trykker på "siter" knappen etter hvert innlegg du vil svare på så trykker du på skriv svar så kommer alle innleggene du vil siterè :)

Hvs det var det du mente da :sjenert:

Det var akkurat det jeg mente :) tusen takk :) blir litt lettere å svare nå :) Du er veldig flink til å forklare, tusen takk :) :)

Så utruleg synd med jobben då. Får virkelig håpe at det ikkje blir vedtatt :kose:

Ja, jeg håper jo det selv.. Men sånn som det er i kommunen nå skal det en del til for at de ikke vedtar det! Har vært forberedet på dette helt siden vi fikk vite at det var så enormt underskudd, men blir noe annet når øverste sjefen sitter å sier det til meg :sukk: Han sa at hvis det blir tilfelle så blir det en samtale med tillitsvalgte, for å plassere meg ett annet sted i kommunen, så jeg får jo jobb.. men aner ikke hvor :sukk: driver å leter etter noe annet!!

En goooood :klemmer: til deg!

Tusen takk for klemmen :) sender deg masse :klemmer: tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det du jobber som i kommunen da? :)

Jeg jobber som kultur og biblioteks medarbeider. Jobber på biblioteket 40% (det er den som skal kuttes) og resten somkultrmedarbeider. Og på barn og ungdomssklubben! Litt annet enn det jeg er utdannet, men det er spennende å jobbe med ungdom :) håper at plassen min der fortsatt blir værende.. men den er ikke sikker den heller.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at den får bli :: Det trengs bibliotek :jepp:

ja det gjør det :) trives veldig bra her, det overrasket meg litt i starten! hadde ikke trodd jeg skulle jobb på ett bibliotek, men det er en koselig jobb med utfordringer fordi det er så mye forskjellige mennesker.. Ganske spennende :) også liker jeg å jobbe med ungdom.. :) Håper at jeg får bli :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen alle sammen, da er det mandag og en ny uke :) er utrolig trøtt og kunne tenke meg å soooove leeeeeeenge... :sove:

Men det går ikke :) nå er jeg klar til å dra hjemmefra, blir en lang og spennende dag :) forhåpentligvis har jeg brudekjolen i boks i løpet av dagen!! *håper håper håper* min kjære så før han gikk idag at jeg skulle kose meg og ha det gøy, så det er det jeg har tenkte til :jepp:

Barndåpen i går gikk veldig bra, søsteren min syns jeg hadde rett med at gaven fra oss var tidenes gave :) min lille niese fikk nemlig en utrolig kul liten sykkel med støttehjul :danse::danse: den er knallgrønn og har aper på :) skikkelig kul :) :) hehe :)

nei, da skal jeg reise innover å hente søstra min og niesen min :) de skal være med :) så skal mamma og mormor møtes oss senere idag, kos at mormor vil være med :) :) ha en flott dag alle sammen :)

masse :klemmer: til dere alle fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå eg vil også ha grønn sykkel med aper på :sjenert:

Kos deg masse på kjoleshopping :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå eg vil også ha grønn sykkel med aper på :sjenert:

Kos deg masse på kjoleshopping :juhu:

He he, sykkelen var driiiiiit kul :) skal legge ut bildet av den etterhvert så får du se :) den er bare sååå kul :) gleder meg til hun blir stor nok til å kunne bruke den :)

Kjoleshopping gikk veldig bra :) JEG HAR FUNNET KJOLEN MIN :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Den ble den på ski :) fikk samme følelsen denne gangen som forrige :) ååhh, den er såååå fiiiiiiiiiiiiin :rødme: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei forlover`n ;) tror du jeg skvatt eller?? lurte litt her nå!! he he, luring ;)

hehe.. Ja, nå har vi KJOLE!!!! :danser::danser::hoppe::hoppe::danser::danser::hoppe:

:hoppe::danser: :juhu: :juhu:

Glad :jepp::jepp:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HURRA FOR KJOLE!!!

Har du bilde av den?

Ja, har bildet av den :)

http://www.romanticaofdevon.co.uk/gallerye...lamainstage.jpg

(håper linken funker) den ser myyye finere ut i virkeligheten :):hoppe: :hoppe: er såååå glaad :-D :-D

grattis med kjole!!!!!!!!!!!!!!!!!!

får vi se?!? vil jo egentlig se sykkelen også jeg da!!!

Skal legge ut bildet når jeg kommer hjem fra jobb idag, så skal dere få se sykkelen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempefin var den!!! jeg elsker sånt skjørt!!! men kan tenke meg den er finere i virkeligheten for det er litt vondt å se øverst i forhold til åssen dama står og slikt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...