Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days


cindy87

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Henriette_*
Hvor dum går det an å bli? 30 days skal tas i tillegg til et sunt kosthold med redusert inntak av sukker og nok mosjon.. Wake up!! Det er sistnevne som gjør at dere går ned i vekt, ikke pillene! Pillene er humbug! Kan dere ikke bare spise sunt og trimme?? *oppgitt*

Jeg har ikke endret kosthold i det hele tatt og trimmet mere heller, men allikevel har jeg gått inn 4 cm på en uke.....!! Noe må det jo være, eller kanskje du mener at det er tilfeldig??? ikke er jeg like oppblåst som før jeg begynte med dette heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Marie_*
Hvor dum går det an å bli? 30 days skal tas i tillegg til et sunt kosthold med redusert inntak av sukker og nok mosjon.. Wake up!! Det er sistnevne som gjør at dere går ned i vekt, ikke pillene! Pillene er humbug! Kan dere ikke bare spise sunt og trimme?? *oppgitt*

Jeg spiser sunt og trener mye. Nå skal jeg ta 30 days i tillegg, og se om det har noen ekstra effekt. Det er jo renselsespiller, så det er jo ikke humbug som du sier. Kjempebra å rense kroppen, uansett om man går ned i vekt eller ikke. Selvfølgelig går man ned i vekt når man har et godt kosthold og trener godt, men jeg tror ikke du vet akkurat hva disse pillene gjør. Kan godt hende de ikke gjør noe spesielt for vektreduksjon, men det kan jo også hende de gjør det. Og hvis de bare fører til mer motivasjon til trening og godt kosthold så er jo det bra også. Synes det er unødvendig å kalle oss som skal prøve dette for dumme. Du kan heller ønske oss lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Haha, jeg blir så mektig irritert av å lese svar fra alle dere kverrulanter. Dette funker faktisk, venninnene mine og jeg har prøvd det, jeg var lubben, jeg fikk dårlig tid før sommern, og gikk på dette. Kom i bikini på stranda jeg. UTEN mosjon ved siden av.

De som skriver så skeptiske kommentarer er sikkert dritfeite og tjukke. Holdkjeft. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Marie_*
Kjempegodt argument!

Oi. Så ikke at det var en link :). Det er vel delte meninger om dette også, som det er med det meste. Jeg tor det er bra å rense kroppen, og på helsekosten sa de at det burde gjøres en gang for året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Jeg er klar over at det er delte meninger, men det er ikke delte meninger blant fagfolkene, og det er etter min oppfatning det som vil være relevant i denne sammenhengen. Rensekurer fungerer ikke fordi

  • Giftstoffer i kroppen finnes i fettvevet, og ikke i fordøyelsen
  • Nyre- og leverfunksjonen ikke påvirkes av rensekurer (dette er blitt testet)
  • Ideen om rensekurer bygger på en feiloppfatning av hvordan kroppen faktisk fungerer.

For all del, det vil ikke nødvendigvis være skadelig (men en del av disse rensekurene er ganske sterke avføringsmidler, som egentlig ikke er så lurt å få i seg), men det har faktisk ingenting for seg.

Enkelte mener jo også det at slike rensekurer kan ha en negativ effekt nettopp fordi man tilsynelatende kan "rense bort" en usunn livsstil med alkohol, tobakk, sukker, usunn mat +++ med korte rensekurer før man går tilbake til å leve som før.

Men igjen, en digresjon. Skjønner poenget ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om pillene faktisk funker eller ikke er vel i grunn irrelevant så lenge det gir det ekstra kicket som skal til for å komme i gang? Mange sliter med motivasjonen til å starte, andre sliter med å gå ned de siste 5 kg. Om pillene kan hjelpe i så måte, om ikke annet enn psykisk, så er vel det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marie_*
Jeg er klar over at det er delte meninger, men det er ikke delte meninger blant fagfolkene, og det er etter min oppfatning det som vil være relevant i denne sammenhengen. Rensekurer fungerer ikke fordi
  • Giftstoffer i kroppen finnes i fettvevet, og ikke i fordøyelsen
  • Nyre- og leverfunksjonen ikke påvirkes av rensekurer (dette er blitt testet)
  • Ideen om rensekurer bygger på en feiloppfatning av hvordan kroppen faktisk fungerer.

For all del, det vil ikke nødvendigvis være skadelig (men en del av disse rensekurene er ganske sterke avføringsmidler, som egentlig ikke er så lurt å få i seg), men det har faktisk ingenting for seg.

Enkelte mener jo også det at slike rensekurer kan ha en negativ effekt nettopp fordi man tilsynelatende kan "rense bort" en usunn livsstil med alkohol, tobakk, sukker, usunn mat +++ med korte rensekurer før man går tilbake til å leve som før.

Men igjen, en digresjon. Skjønner poenget ditt :)

Skjønner. Vet lite om dette, men da er det jo kjekt at det er noen andre her som vet en del om det :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marie_*
Om pillene faktisk funker eller ikke er vel i grunn irrelevant så lenge det gir det ekstra kicket som skal til for å komme i gang? Mange sliter med motivasjonen til å starte, andre sliter med å gå ned de siste 5 kg. Om pillene kan hjelpe i så måte, om ikke annet enn psykisk, så er vel det greit?

Helt enig med deg på det altså! Om det ikke fungerer direkte på kroppen, men på motivasjonen til å trene og ha et sunt kosthold så er jo det bare positivt så lenge pillene ikke utgjør noen fare for kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får dere foresten 30 Days hos Vita for 299 kr, 30 % avslag ;)

Jeg var innom Vita for å kjøpe til samboer i dag, og de hadde ikke noe tilbud der.. Kostet 399,- som er vanlig pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

for min del funket de ikke, jeg fikk en enorm appetitt økning når jeg gikk på de.. har i ettertid lest om hver og en av plantene den inneholder, og det viser seg faktisk det at noen av virkningene til en av innholdsstoffene faktisk kan gi økt appetitt!! syns vell ikke akkurat det er så smart å putte det inn i en tablett som skal være slankende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

For oss som teller kalorier er det ihvertfall ikke noe problem. Uansett hvor sulten jeg er går jeg ikke over grensa mi ;) Spiser man magert kan man dessuten spise ganske så mye. Når det er sagt, jeg kan ikke merke at apetitten har økt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Alle disse slankeproduktene som er i handelsen er det de som lager og de kjendisene som står frem som tjener på Hvorfor ikke bruke vanlige folk ? Da blir det vel ikke noen som kjøper. Beste slankekuren er trimm - gå turer - spise vanlig. Hvis dere leser om disse kjendisene så er det ikke kun "vidunderpillene" som gjør at de går ned. Og skulle det vise seg at de virker så tror jeg ikke produsenten selger preperatet så billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Bolledeig.

Skal du virkelig fortelle hva voksne mennesker skal bruke pengene sine på?

Hvis noen ønsker å bruke pengene sine på slike ting, må de da å lov til det. Du trenger ikke å benytte hver anledning du får til å si at du mener det motsatte. Selvfølgelig er det lurt å kutte raske karbohydrater og trene mer, men det skader heller ikke å ta dette kosttilskuddet dersom en ikke er allergisk.

Hva mener du med allergisk? jeg har pollenallergi og går på piller for dette. er det dumt av meg da å starte på 30days da?:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fropessor Snurre

Selv om det sikkert ikke er noe farlig, vil jeg kanskje ha spurt en lege eller noe lignende om hvor lurt det er å blande forskjellige piller med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere som prøver/har prøvd kuren?

Vurderer sterkt å prøve den selv, men greit å høre hvordan det har gått fra noen som ikke får betalt for å promotere :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...