Gå til innhold

Ungkaren

aimee

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Ok, men beate og natalie er venner på facebook. Vist ho har blitt så sur og besviken, tror eg ikkje ho hadde orket å være venn med beate heller...

Dessuten er ho aktiv i sin egen fan klubb på facebook...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, men beate og natalie er venner på facebook. Vist ho har blitt så sur og besviken, tror eg ikkje ho hadde orket å være venn med beate heller...

Joda, ville jo bli helt teit å bli sur på vinneren. Kanskje det skjedde noe mellom Natalie og Stig som gjorde henne besviken. Vil være latterlig å være sur på vinneren...

Det er det samme som damer som blir bedratt, de blir sur på dama som samboeren gjorde det med, men ikke samboeren... det er så teit.

Jeg tror det blir Beate;) Jeg tror Natalie er for smart for han;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det jammen meg mange morsomme spekulasjoner :fnise:

Jeg har tippet Beate siden starten, men har ikke sett på de siste par episodene, så aner ikke hvordan ståa er nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det jammen meg mange morsomme spekulasjoner :fnise:

Jeg har tippet Beate siden starten, men har ikke sett på de siste par episodene, så aner ikke hvordan ståa er nå!

Det er ikke så lett å vite siden alle er de vakreste, skjønneste, peneste, morsommeste osv han har sett i hele sitt liv :skratte:

Beate er pen, hun står fortsatt høyt i kurs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det to stk som skal ut neste gang? Skal det stå igjen ei i 20 åra og ei i 40 åra, i finalen?

Noen som veit??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det to stk som skal ut neste gang? Skal det stå igjen ei i 20 åra og ei i 40 åra, i finalen?

Noen som veit??

Det stemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så lett å vite siden alle er de vakreste, skjønneste, peneste, morsommeste osv han har sett i hele sitt liv :skratte:

Beate er pen, hun står fortsatt høyt i kurs;)

Nei, akkurat den delen med at alle var så vakre fikk jeg med meg i starten. Godt å høre at han har valgt å fortsette med samme stilen :ler:

Sikkert særdelen koselig å se på for hans utvalgte nå i ettertid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n

Men det er jo litt teit at de ikke har hverandre som venner for at man ikke skal forstå at det ble de, for isåfall avslørte jo vi dem med en gang :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, akkurat den delen med at alle var så vakre fikk jeg med meg i starten. Godt å høre at han har valgt å fortsette med samme stilen :ler:

Sikkert særdelen koselig å se på for hans utvalgte nå i ettertid :fnise:

Ja de ordene har ikke like stor verdi nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo litt teit at de ikke har hverandre som venner for at man ikke skal forstå at det ble de, for isåfall avslørte jo vi dem med en gang :lur::fnise:

Jeg tror som sagt ikke det ligger bak. Jeg tror fortsatt han velger Beate. Det har jeg hatt en sterk magefølelse på hele veien. Men jeg kan ta feil selv om jeg sjelden gjør det.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja det meiner eg og, men hvist Natalie er besviken, og at det er grunnen til at dei ikkje har hverandre som venner, så trur eg ho er besviken fordi ho kom på andre plass og da betyr det at han valgte enten Anita eller Jofrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det meiner eg og, men hvist Natalie er besviken, og at det er grunnen til at dei ikkje har hverandre som venner, så trur eg ho er besviken fordi ho kom på andre plass og da betyr det at han valgte enten Anita eller Jofrid.

:fnise: Tro hva dere vil. Dette finner vi utav om et par uker. Inntil da får vi bare spekulere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
:fnise: Tro hva dere vil. Dette finner vi utav om et par uker. Inntil da får vi bare spekulere;)

:fnise: Det vart litt mye spekulering i dag ja... Eg kjeder meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Det vart litt mye spekulering i dag ja... Eg kjeder meg..

Ja men da er det jo bra å bruke tiden til noe... hehehe

Vi kan jo spekulere i hvor mange av damene han har ligget med da :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja men da er det jo bra å bruke tiden til noe... hehehe

Vi kan jo spekulere i hvor mange av damene han har ligget med da :skratte:

Der sa du noe. Det kan hende det er derfor Natalie er besveken, fordi han hadde sex med ho også vart ho ikkje valgt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han velger Anita må det være fordi han vil han en som kan gi han litt morsfølelse tror jeg... :filer: Hun virker veldig sånn "mor"-aktig på en måte... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tnita
Der sa du noe. Det kan hende det er derfor Natalie er besveken, fordi han hadde sex med ho også vart ho ikkje valgt :ler:

Hvor står det at de hadde sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp!!! Hva tror du de gjorde i hengekøya??? Selv at en hengekøye ville vært den siste plassen jeg hadde prøvd å ha meg.. :fnise:

Godeste Stig er flink med ord. Så alle føler seg såååå spesielle, men at han sier det samme til alle jentene vet jo ikke de der og da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han velger Anita må det være fordi han vil han en som kan gi han litt morsfølelse tror jeg... :filer: Hun virker veldig sånn "mor"-aktig på en måte... :klø:

haha.veldig enig! jeg klarer ikke helt se at han skal falle for henne og forelske seg i henne liksom..selvom hun jo er veldig søt og skjønn, men hun virker så mye mer mor-aktig enn f.eks jofrid da. syns nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...