Gjest Bloodless Skrevet 12. mai 2008 #181 Skrevet 12. mai 2008 Har ikke fått sett på i det siste. Hvem av de "eldre" er fremdeles med?
Gjest Joker'n Skrevet 12. mai 2008 #182 Skrevet 12. mai 2008 Jeg føler Natalia stiller sterkere og sterkere jeg. Veldig pen og søt jente synes jeg. Eller for å bruke hans ord: "fantastisk vakker"
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #183 Skrevet 12. mai 2008 Jeg blir så flau av hun Jofrid jeg. Hun oppfører seg sånn jeg gjør om jeg blir full! Fikk skikkelig vondt av henne da hun lå og ventet på dem ved bålet dritings. Får bare lyst til å hoppe inn i tv skjermen rulle henne inn i tepper og dytte henne inn i teltet! Samme følelsen får jeg når hun sitter på fanget hans og klenger så det blir pinlig! Det er andre gang hun er litt for full eller? Lo godt når hun sa "jeg lærer aldri" hehe huffameg...også på tv da gitt,på ungkaren!! hehe jeg kjenner meg altfor mye igjen i den dama der. Nå er jeg 30 år og begynner å få kontroll på alkohol inntak og oppførsel i lystig lag -takk gud for det :D Tipper hun prøver seg litt på kamerateamet også i rein kjedsomhet om ikke Stig (for en tragisk type) er der. Synes forresten hun andre eldre dama som er igjen også er veldig morsom og søt. Tror de ler så de griner av Stig når hele greia er over og ser hvor fjerne de var! Tipper han velger hun Beate til slutt og at det blir slutt mellom dem før jul!
aline Skrevet 13. mai 2008 #184 Skrevet 13. mai 2008 Herregud, der valgte han ut feil damer. Jofrid og Beate skulle røket! Helt enig. Jeg TROR han velger Beate til slutt, jeg tror Natalie er bedre på lang sikt. De voksne damene er bra, og hun lyse som ikke drikker seg full, er utrolig sjarmerende, men jeg innbiller meg at han kanskje er litt for ung og overfladisk for henne sånn i lengden. Lurer på om Beate er like rett frem med Stig jeg, og forteller ham at hun ikke kan fordra å være utendørs, at hun er totalt avhengig av speil til enhver tid og ikke bryr seg med om han liker henne eller ikke....
Gjest Joker'n Skrevet 13. mai 2008 #185 Skrevet 13. mai 2008 Lurer på om Beate er like rett frem med Stig jeg, og forteller ham at hun ikke kan fordra å være utendørs, at hun er totalt avhengig av speil til enhver tid og ikke bryr seg med om han liker henne eller ikke.... Kan jeg aldri tenke meg
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #186 Skrevet 13. mai 2008 Han sendte hjem Emma fordi han ikke trodde de ville passe sammen etter programmet. Var hvertfall det han sa Emma selv sa jo at han måtte tenke på det. Tror han hadde sex med Beate i bushen, for da de snakka sammen på slutten så sa han masse sånn "Jeg håper vi kan ha en sånn samtale igjen" og "Det var en kjempefin samtale vi hadde i går" og la hele tiden trykk på det ordet, mens hun fniste like mye hver gang. Hehe, ja kanskje det! Bra noen følger godt med.
Lissi Skrevet 13. mai 2008 #187 Skrevet 13. mai 2008 Det er jo nettopp dette som viser hvor overfladisk ungkaren er. Om han velger Beate så er det neppe for den personen hun er. Når man velger noen ut fra utseende så kommer man til et punkt hvor man er lei av å ha en flott dame å vise fram men man har ingen å være sammen mentalt. At hun ikke liker barn-når han liker og ønsker seg barn, så er det jo idioti å velge henne? Jeg skjønner ikke hva han tenker? Med den lille kanskje? Hun bare himler med øynene og bruker de for alt de er verdt. Hun skulle VINNE hun. Det betydde alt. Dette syns jeg blir så barnslig innstilling. Vel, jeg er kanskje for voksen til å fostå at folk tar slike valg, men dette er jo morsom underholdning så trenger man kanskje ikke å forstå alt;)
Myrthel Skrevet 13. mai 2008 #188 Skrevet 13. mai 2008 Herregud, der valgte han ut feil damer. Jofrid og Beate skulle røket! Enig....
Lissi Skrevet 13. mai 2008 #189 Skrevet 13. mai 2008 Fatter ikke hva han er ute etter?? En dukke som ser bra ut eller en livsledsager??
aline Skrevet 13. mai 2008 #190 Skrevet 13. mai 2008 en dukke som ser bra ut ja, tror nok du er inne på noe der. Han sa jo til og med til hun ene over 40, at han synes de unge er litt for unge for ham, men jeg tipper likevel han velger Beate.... som både er ung OG uinteressert i tingene han mener er viktig.
aimee Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #191 Skrevet 13. mai 2008 Tipper han velger hun Beate til slutt og at det blir slutt mellom dem før jul! Det tror jeg og! Synes det var merkelig at han valgte Jofrid i steden for Bianca. Det må da være et mye mer behagelig menneske å være i nærheten av. Jofrid er jo heelt på tryne. Stakkars barn som sitter hjemmer og ser på mamma på flaska, sjekke opp en ti år yngre fyr. Tenk så kult hvis han faktisk velger Anita på slutten da! Men da skal jeg spise hatten min hvis det skjer.
Gjest Lilleulv Skrevet 13. mai 2008 #192 Skrevet 13. mai 2008 en dukke som ser bra ut ja, tror nok du er inne på noe der. Han sa jo til og med til hun ene over 40, at han synes de unge er litt for unge for ham, men jeg tipper likevel han velger Beate.... som både er ung OG uinteressert i tingene han mener er viktig. Synes Natalie er et veldig mye bedre valg, så håper han tar til fornuften...
gjest*ts* Skrevet 13. mai 2008 #193 Skrevet 13. mai 2008 Han er faktisk berre 6 år yngre enn Jofrid då, det er ikkje så mykje i mi verd i alle fall, ikkje når begge har passert 30...
Concertina Skrevet 13. mai 2008 #194 Skrevet 13. mai 2008 Jeg fikk ikke se Ungkaren i går!!! Teite Get, vi måtte bytte til digital-tv her om dagen og den funker ikke, også har de koblet av de analoge signalene! *blæh* Men, godt jeg har dere så jeg i hvertfall får med meg hva som skjer Høres ut som om han tenker med p***en gitt, men det var vel ikke den helt store overraskelsen...
aline Skrevet 13. mai 2008 #195 Skrevet 13. mai 2008 Han er faktisk berre 6 år yngre enn Jofrid då, det er ikkje så mykje i mi verd i alle fall, ikkje når begge har passert 30... jeg synes nok heller ikke det er en aldersforskjell som skulle ha så mye å si, men når den voksneste er voksen og den yngste er mest opptatt av dolling, så er han kanskje ikke mann nok for de voksne kvinnene likevel? de absolutt søteste og fineste synes jeg, er Anita og Natalie, hadde han vært bare litt opptatt av hva som var inni innpakningen, hadde han endt opp med de to til sist, synes fordomsfulle meg.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #196 Skrevet 13. mai 2008 Skjønner ikke dette bråket, jeg mener han stemmer bort helt riktige jenter og håper han sitter igjenn med Beate. Passer best sammen utifra hva som blir vist av dem på tv i alle fall. De to som gikk ut på teltturen er så begge ut som om de var for voksne og oppegående for Stig.
Gjest glamourgirl Skrevet 13. mai 2008 #197 Skrevet 13. mai 2008 Jeg er rimelig enig med gjesten over her. Den kjære Stig virker ikke akkurat som den skarpeste hakka i skjulet, og (JA; jeg har sett!) hva skal han da med de damene vi syns er oppegående og smarte. Hadde jeg (som selvsagt er oppegående og smart, og ikke minst strålende vakker *kmrt*) vært sammen med Stig, så hadde jeg ganske sikkert slått ham helseløs etter ei uke...
Lissi Skrevet 13. mai 2008 #198 Skrevet 13. mai 2008 En annen ting: Om han hadde sagt jeg var det vakreste og søteste og kuleste som fins på jord. Eller du er den vakreste jeg har sett. Disse ordene har mistet sin betydning når det gjelder han, han sier jo det til alle. Blir nok gøy for Beate når hun ser at Lene var den vakreste jenta han har sett. Men det har han vel kanskje sagt til henne også. Blir bare litt mye. At man trives i en slik setting, er sååå god på ord, og finner det så naturlig å kline med 6 stk på en kveld, samt gi en hel komplimenter og klare å by så mye på seg selv, tilsier at man har en god del erfaring på område Har også lest at han har hatt 3 dater i uka på det verste... så joda, fyren er god på ord!! Jeg foretrekker en som er god på handling!!
aline Skrevet 13. mai 2008 #199 Skrevet 13. mai 2008 Skjønner ikke dette bråket, jeg mener han stemmer bort helt riktige jenter og håper han sitter igjenn med Beate. Passer best sammen utifra hva som blir vist av dem på tv i alle fall. De to som gikk ut på teltturen er så begge ut som om de var for voksne og oppegående for Stig. Jeg er rimelig enig med gjesten over her. Den kjære Stig virker ikke akkurat som den skarpeste hakka i skjulet, og (JA; jeg har sett!) hva skal han da med de damene vi syns er oppegående og smarte. Hadde jeg (som selvsagt er oppegående og smart, og ikke minst strålende vakker *kmrt*) vært sammen med Stig, så hadde jeg ganske sikkert slått ham helseløs etter ei uke... Jeg skal forsåvidt si meg enig med dere begge.... jeg svarer nok hvem jeg synes er best utifra hvem JEG liker best, og siden jeg jo aldri ville valgt Stig, så blir det jo helt feil. Slik han fremstår på tv, er det mulig det er helt rett for ham å velge Beate.
Lissi Skrevet 13. mai 2008 #200 Skrevet 13. mai 2008 Ja det blir jo helt feil for oss å velge jenter utfra våre verdier... hehe Å vi må jo ikke glemme hun skal passe for Stig. Akkurat nå tror jeg vi er litt i tvil om hva Stig virkelig søker;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå