Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Flere som synest ungkaren er helt forferdelig?

Mulig han er fra Jessheim, men han slår meg som en skikkelig vestkant-wannabe. Måten han snakker på, og de sleske smilene hans, og at alle bare er "helt fantastiske".

:spy:

Kan virkelig ikke fatte at alle er så klare for han!

Huff, syns han er fæl. For å ikke snakke om det vanvittige utseendefokuset da :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kåte menn og troll til kjærringe

Jeg er ikke bitter altså, snerrer den nærmere 40 år gamle deltageren med sammenbitte tenner og tåre i øyenkroken.

Hun har nettopp fått foten i baken av selveste Ungkaren. Før hun forsvinner ut i den grå massen av forkastede reality-deltagere klarer hun å lire av seg at hun, i motsetning til de andre damene, har ekte saker og ikke silikon.

:fnise:

Skrevet

Jeg tror han velger hun han lå og fløt sammen med, husker ikke hva hun heter.

Voldsomt med komplimenter han øser ut av seg, hadde jeg vært der så hadde jeg tatt det med en klype salt. Bli spennende å se hvem han velger.

Ble litt sjokket over at han ikke sendte hjem hun lyse unge som han var på date med sist (husker ikke navn på henne heller)

Skrevet
Ble litt sjokket over at han ikke sendte hjem hun lyse unge som han var på date med sist (husker ikke navn på henne heller)

Det er jo ikke noe å sjokkeres over. Hun er jo bare "så utrolig fantastisk vakker altså!" :fnise:

Da må man jo selvsagt beholde henne, selvom kjemien er så pinlig dårlig at man blir flau av å se på daten! :ironi:

Skrevet (endret)
Jeg tror han velger hun han lå og fløt sammen med, husker ikke hva hun heter.

Voldsomt med komplimenter han øser ut av seg, hadde jeg vært der så hadde jeg tatt det med en klype salt. Bli spennende å se hvem han velger.

Hvem mener du? Lå å fløt sammen med? :) Skønte ikke helt hvem du mente..

Hun lyse han var på date med var vel litt i overkant sjenert vel? Hun drar nok neste gang.. Han hadde kanskje enda dårligere kjemi med hun som han sendte hjem i steden for henne?! (Må begynne å lære noen navn! Dette ble mye hun og han og hun...)

Endret av flub
Skrevet

Hun som så ut som en havfrue og som lå og fløt, het Natalia.

Skrevet

Blir meget overrasket om han ender opp med en av 40-åringene.

Tøft gjort av Anita (?) å snike til seg et kyss under utvelgelsen. Tror ikke han var helt forberedt på den.

Skrevet
Hun som så ut som en havfrue og som lå og fløt, het Natalia.

That`s the one! Stemmer, han sa at hun såg ut som en havfru.

Gleder meg til i kveld nå!

Skrevet

Det er artig å se på....men ganske pinlig til tider. Stakkar Beate...fikk det ikke akkurat til på daten, bare et digert flaut glis og feile kommentarer. Og Anita blir litt vel intens til tider...stakkars mann :rodme:

Skrevet

Hvem gikk ut av 40-åringene? TVNorge gikk i svart akkurat da utvelgelsen skulle gjøres...

Skrevet (endret)

Unn het hun som gikk ut av 40 åringene.

Endret av trulta_
Skrevet

Synes noen av 40-åringene er på grensen til latterlige. Skal ha det til at 20-åringene er så veldig unge, så er det bare 2 av dem som er 21, og resten av dem er jo 26-27, og omtrent like gamle som mannen de så gjerne vil ha. Og virker som de bruker så mye energi på å prøve å fremstå som ung selv. Skjønner ikke helt dette. I tillegg virker de UTROLIG desperate enkelte av dem.

Gjest *smak*
Skrevet
Hvem gikk ut av 40-åringene? TVNorge gikk i svart akkurat da utvelgelsen skulle gjøres...

Vår skjerm ble også svart.. :tristbla:

Skrevet
Vår skjerm ble også svart.. :tristbla:

Skikkelig dårlig gjort! Utvelgelsen er jo det morsomste!!! :kjefte:

Syns nå egentlig alle der virker rimelig desperate! Men det er vel kanskje derfor de er med...

Generelt virker det som han får litt mer vettugt ut av 40-åringene, mye knis og fnis blandt 20-åringene.

Skrevet

I går da damene hadde vunnet middagen, så sier han til de at maten var kjempegod, og på intervjuet med bare han, sier han at maten ikke imponerte han. Han sier litt imot seg selv syns jeg :sjenert:

Skrevet
I går da damene hadde vunnet middagen, så sier han til de at maten var kjempegod, og på intervjuet med bare han, sier han at maten ikke imponerte han. Han sier litt imot seg selv syns jeg :sjenert:

Nei sier du det... på en annen side: det er vel ikke akkurat høflig å si at maten ikke er god når du får noe servert? (altså mat du ikke betaler for ;))

Synes han er litt klysete og litt ekkel, men jeg ser nå på likevel... Hvem han ender opp med er ikke godt å si gitt...

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet
Synes noen av 40-åringene er på grensen til latterlige. Skal ha det til at 20-åringene er så veldig unge, så er det bare 2 av dem som er 21, og resten av dem er jo 26-27, og omtrent like gamle som mannen de så gjerne vil ha. Og virker som de bruker så mye energi på å prøve å fremstå som ung selv. Skjønner ikke helt dette. I tillegg virker de UTROLIG desperate enkelte av dem.

40-åringene har glemt at de var unge en gang, og 20-åringene tror visst aldri de skal bli eldre. Herlig tåpelig, dette her.

Skrevet
40-åringene har glemt at de var unge en gang, og 20-åringene tror visst aldri de skal bli eldre. Herlig tåpelig, dette her.

Godt sagt!

Tviler sterkt på at han velger en av 40 åringene!

Gjest Lilleulv
Skrevet

Fy faran, fra top model til Ungkaren. Hvilken kveld hva?? :-D

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
artig, selv om jeg skjønner hans første tanke om å bare pakke tingene sine og dra. ..

Ser ut som de har funnet noen bra damer blandt de på 40, og foreløpig av de under 20 som har åpnet kjeften, har det ikke virket mest lovende..

Men det kan jo være at noen av de under 20 som ikke foreløpig har åpnet munnen, er vettuge de også.

Kan liksom ikke finne ut av han Stig. Jeg var sikket han ville helt sikkert like Annette Kvamme, en flott, jordnaere pike fra Olden, men neimen om han ikke sendt henne hjemme i andre (?) episoden !!!! Merkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...