Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest *smak*
Skrevet

Det ser ut som han går etter utseende og det er ikke alltid like klokt. Sånne utseendeforhold ryker fortere enn hele-menneske forhold. Synes Hilde hadde et poeng når hun sa at de andre var for gamle til å få barn. Han bør jo tenke litt lengre enn bare søte smil. Ellers synes jeg det var litt pinlig da Hilde prøvde å få ungkaren til å ombestemme seg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Snuppa_*
Skrevet

Det er noe veldig kjent med Hilde, noen som vet om hun har vært med på noe annet på TV før??

Skrevet
Det er noe veldig kjent med Hilde, noen som vet om hun har vært med på noe annet på TV før??

Hun var med i "Baren" det året Bjørn vant.

Skrevet

Ungkaren minner meg om Ari Behn... Ihvertfall det bildet jeg har dannet meg av prisessegemalen. :fnise:

Skrevet

Flere som synest ungkaren er helt forferdelig?

Mulig han er fra Jessheim, men han slår meg som en skikkelig vestkant-wannabe. Måten han snakker på, og de sleske smilene hans, og at alle bare er "helt fantastiske".

:spy:

Kan virkelig ikke fatte at alle er så klare for han!

Skrevet (endret)

Nja... Forferdelig synes jeg ikke han er.

Men han virker veldig tilgjort, ser ut som om han ikke klarer å slappe av foran kameraene (det kan jo skyldes at han er omgitt av alle disse hønene, også :fnise: ).

Pen gutt, men det er ikke så mye mann i han, virker det som.

Alle de teite frasene om jentenes/damenes utseende bidrar heller ikke til at jeg får et kjempebra inntrykk av han. Dessuten snakker han litt feminint...

Endret av Betsy
Skrevet
Ungkaren minner meg om Ari Behn... Ihvertfall det bildet jeg har dannet meg av prisessegemalen. :fnise:

Synes du? Hm...

Skrevet

Åh, dette vil jeg også være med! Er det mulig å se episodene på internett? Jeg er i utlandet :kjefte:

Skrevet
Åh, dette vil jeg også være med! Er det mulig å se episodene på internett? Jeg er i utlandet :kjefte:

Jeg tror du kan betale for episodene på www.tvnorge.no, og se de der :)

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Kanskje ikke forferdelig, men grusomt kjedelig. Vet ikke om alle er så klare for ham, egentlig. Synes flere av de unge jentene virker litt likegyldige, men de ser på det som show og konkurranse, og skrur hverandre opp.

Skrevet

Her er det ikke snakk om at man virkelig ønsker å kapre ungkaren, men heller at man vil vinne en konkurranse og ta seg bra ut på TV.

Hadde ikke kameraene vært til stede hadde heller ikke disse jentene vært der. Han som er årets ungkar er ikke mye å skrive hjem om.

Skrevet
Her er det ikke snakk om at man virkelig ønsker å kapre ungkaren, men heller at man vil vinne en konkurranse og ta seg bra ut på TV.

Hadde ikke kameraene vært til stede hadde heller ikke disse jentene vært der. Han som er årets ungkar er ikke mye å skrive hjem om.

Syns han er søt jeg! :)

De er jo alle i en spesiell situasjon, og jeg tror tross alt at noen av jentene blir betatt av han. De veit jo ikke at han sier mye av det samme til alle så. hehe..

Men det er tydelig at han har noen favoritter, og det er kanskje derfor han bruker "små like ord" til de andre? For å ikke såre dem kanskje..

Skrevet

Er det bare meg, eller er det flere som synes ungkaren ligner veldig på fotballspilleren Torstein Helstad?

Skrevet
Er det bare meg, eller er det flere som synes ungkaren ligner veldig på fotballspilleren Torstein Helstad?
)

Ja, det har slått meg også. Men Torstein Helstad er kjekkere ;)

Gjest neitakk
Skrevet

Synes han er utrolig lite attraktiv... Slesk fyr. Latterlig konsept.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg så hun der Anette (?) i Oslo her en dag. Skvatt nesten når jeg så henne, holdt på å hilse jeg :ler:

Utrolig søt jente da.

Skrevet
)

Ja, det har slått meg også. Men Torstein Helstad er kjekkere ;)

Åja, Torstein Helstad er myyyyye kjekkere;-)

Skrevet

Tror nok han og Beate blir sammen jeg.

Jeg syns han er utrolig kjekk...

Skrevet

Tror han kommer til å velge Beate, ja. Fordi hun er så nydelig. Så kommer de til å være sammen en stund før de finner ut at de ikke passer sammen :roll:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Hehe, det er vel som i alle andre sånne serier. han velger en av de unge, de puler, og så er det slutt :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...